search
menu

هتل The Elizabeth Hotel by Far East Hospitality Singapore

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل The Elizabeth Hotel by Far East Hospitality Singapore
امکانات هتل الیزابت بای فار اِست هاسپیتیلیتی
خدمات هتل الیزابت بای فار اِست هاسپیتیلیتی
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحد های اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری از هتل الیزابت بای فار اِست هاسپیتیلیتی

معرفی هتل The Elizabeth Hotel by Far East Hospitality Singapore


سنگاپور تنها کشور در جهان است که هم شهر محسوب می شود و هم یک جزیره. این کشور در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و به طرز فوق العاده ای پیشرفته و مدرن است و یکی از مقاصد بسیار جذاب توریستی به شمار می آید. فرودگاه سنگاپور یکی از زیباترین استقبال های دنیا را از مسافران خود به عمل می آورد و یکی از بهترین فرودگاه های جهان به حساب می آید. البته این تنها دلیل انتخاب سنگاپور به عنوان یک مقصد گردشگری نیست و می توان گفت به نمایش درآمدن شکوه ثروت به همراه لوکس ترین و مدرن ترین امکانات، مسافران را وادار می کند برای یک بارهم که شده سفر به این جزیره را تجربه کنند. هتل الیزابت بای فار اِست هاسپیتیلیتی سنگاپور یکی از هتل های لوکس و چهار ستاره در این شهر است که به دلیل امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که دارد سالیانه مسافران زیادی را به خود جذب می کند. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما و سفر به این کشور زیبا، یک اقامت فوق العاده را در این هتل تجربه کنید.

امکانات هتل الیزابت بای فار اِست هاسپیتیلیتی


امکانات رفاهی گسترده ای در هتل الیزابت بای فار اِست هاسپیتیلیتی سنگاپور وجود دارد که از جمله آن ها می توان به استخر روباز این مجموعه اشاره کرد. بدون شک تجربه غذاهای بی نظیر و دلچسب رستوران این هتل جزء آن دسته از خاطراتی است که همیشه در ذهنتان خواهد ماند. مرکز تناسب اندام هتل The Elizabeth Hotel by Far East Hospitality Singapore این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا در طول مسافرت از برنامه روزانه ورزشی خود فاصله نگیرند و یا حتی یک فعالیت ورزشی جدید را برای اولین بار آغاز کنند. همچنین صندلی های آفتاب گیر ساحلی موجود در هتل این فرصت را به مهمانان می دهند که ساعت ها در کنار ساحل بنشینند، به تماشای مناظر زیبا بپردازند و از آفتاب ساحلی لذت ببرند. علاوه بر آن هتل The Elizabeth by Far East Hospitality دارای امکانات ویژه برای مهمانان معلول است و این امکان را فراهم می کند که افراد معلول به راحتی بتوانند در هتل اقامت داشته باشند. لازم به ذکر است که وای فای هتل در تمامی اتاق ها و مناطق مشترک هتل، رایگان است.

خدمات هتل الیزابت بای فار اِست هاسپیتیلیتی


هتل الیزابت بای فار اِست هاسپیتیلیتی سنگاپور، علاوه بر امکانات گسترده ای که دارد، خدمات فراوانی را نیز به مهمانان خود عرضه می کند. پرسنل هتل بسیار صمیمی و مهمانواز هستند و محترمانه و با روی باز از مهمانان استقبال می کنند. تمام پرسنل مسلط به چهارزبان انگلیسی، اندونزیایی، مالاییایی و چینی هستند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده خدمت رسانی به مسافران است. از خدمات نظافتی هتل The Elizabeth Hotel by Far East Hospitality Singapore می توان به سرویس روزانه اتاق ها، سرویس اتو، خشکشویی، پرس شلوار و... اشاره کرد. خدمات پذیرایی هتل نیز شامل سرویس دربان، محل نگهداری چمدان، خدمات تور، تبدیل ارز و...هستند.
علاوه برآن این هتل امکان نگهداری از کودکان را هم برای مسافران فراهم کرده است و مهمانان می توانند با خیال راحت کودکان خود را به آنجا بسپارند و از سفر لذت ببرند. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما خارجی به این کشور زیبا سفر کنید و از امکانات و خدمات هتل The Elizabeth by Far East Hospitality نیز استفاده کنید.

واحدهای اقامتی هتل


واحدهای اقامتی هتل الیزابت بای فار اِست هاسپیتیلیتی سنگاپور تمامی امکانات لازم برای یک اقامت خاطره انگیز را دارا هستند. انواع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دوتخته یا دونفره برتر، اتاق لوکس، اتاق خانوادگی و اتاق دونفره لوکس است. که مهمانان می توانند یک را به دلخواه انتخواب کنند.

امکانات واحد های اقامتی


واحدهای اقامتی هتل الیزابت بای فار اِست هاسپیتیلیتی سنگاپور همگی دارای امکانات رفاهی کاملی هستند که در مجموع می توان به سرویس بهداشتی، سشوار، حوله، کانال های ماهواره ای، تلفن،مینی بار، قهوه ساز و چای ساز، فرش و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری از هتل الیزابت بای فار اِست هاسپیتیلیتی


شرق دور پلازا: ۰٫۳ کیلومتر
اقیانوس آرام: ۰٫۴ کیلومتر
موزه هنر سنگاپور : ۲٫۱ کیلومتر
شهر رافلز: ۲٫۵ کیلومتر
قطب ورزشی سنگاپور: ۴٫۶ کیلومتر
یونیورسال استودیو سنگاپور: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است