search
menu

هتل Royal Plaza on Scotts Singapore

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Plaza on Scotts Singapore
امکانات کلی هتل رویال پلازا آن اسکات سنگاپور
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال پلازا آن اسکات سنگاپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Plaza on Scotts Singapore


هتل رویال پلازا آن اسکات سنگاپور از هتل های ۵ ستاره، مدرن و مجلل است که به مدت ده سال متوالی به عنوان بهترین هتل سنگاپور انتخاب شده است. این هتل در قلب پر جنب و جوش سنگاپور و در منطقه معروف Orchard Road واقع شده و ۳ دقیقه از ایستگاه Orchard MRT فاصله دارد. خیابان اوچارد دارای مراکز خرید پر زرق و برق و بوتیک های شیک است. مرکز خرید ION Orchard Mall در نزدیکی هتل قرار گرفته و از ویژگی های آن می توان به وجود یک گالری هنری زیبا اشاره کرد. نزدیک ترین فرودگاه به هتل فرودگاه چانگی است که ۲۰ دقیقه با تاکسی تا هتل فاصله دارد.
هتل Royal Plaza on Scotts در فاصله نزدیکی از جاذبه های توریستی سنگاپور از جمله موزه هنر سنگاپور، باغ وحش سنگاپور، باغ پرندگان جورانگ، پارک تفریحی استودیو یونیورسال و باغ خلیج سنگاپور قرار گرفته است. این هتل هم برای مسافران تفریحی و هم برای مسافران تجاری گزینه مناسبی برای اقامت به حساب می آید و با خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل اقامت خوشی را خواهید داشت.

امکانات کلی هتل رویال پلازا آن اسکات سنگاپور


هتل دارای یک لابی زیبا با تهویه مطبوع، ۵۱۱ اتاق با سلیقه، رستوران، مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته، استخر روباز، سالن اینترنت، پارکینگ رایگان و اینترنت بی سیم رایگان است. این هتل همچنین دارای یک Premier Lounge برای ملاقات، کار یا استراحت است. برای جا به جایی بین طبقات آسانسور در دسترس است. میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و انبار چمدان از دیگر امکانات هتل به شمار می آیند. برای تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. توجه داشته باشید که در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با پرداخت هزینه در دسترس هستند. خدمات نظافت نیز به صورت روزانه انجام می شود.
با کرایه خودرو می توانید به گشت و گذار در شهر بپردازید و از جاذبه های گردشگری دیدن کنید. کارکنان با اخلاق و خوش برخورد هتل رویال پلازا آن اسکات با تسلط به زبان های انگلیسی، مالاییایی و چینی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. کودکان ۱۲ سال به بالا در هتلRoyal Plaza on Scotts Singapore بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت به طور کامل برای آن ها دریافت می شود.

امکانات تفریحی هتل


علاقمندان به بدنسازی می توانند به مرکز تناسب اندام هتل مراجعه کنند. استخر رو به باز به همراه صندلی های آفتاب مکان خوبی برای استراحت و رفع خستگی های روزانه به شمار می رود. گالری های هنری موقت و گلف نیز برای گذراندن اوقات فراغت در هتل رویال پلازا آن اسکات در دسترس هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل رویال پلازا آن اسکات دارای انواع اتاق های دلوکس کینگ، دلوکس پلاس تویین، اتاق Premier کینگ، اتاق Premier تویین و سوئیت اکسکیوتیو با امکانات رفاهی عالی برای آسایش میهمانان است. همه اتاق ها به خوبی مبله شده اند و مجهز به WIFI رایگان هستند. از مزایای اتاق های این هتل می توان به انتخاب رایگان کیسه های قهوه و چای ارگانیک که روزانه دوباره پر می شوند و WIFI با سرعت بالا اشاره کرد. اتاق های مدرن این هتل مجهز به تهویه مطبوع و حمام اختصاصی با دوش، وان، حوله و سشوار هستند. تلویزیون صفحه تخت، میز تحریر، کمد لباس و امکانات تهیه چای و قهوه در اتاق ها گنجانده شده است. دستگاه قهوه ساز در بعضی اتاق ها موجود است. اتاق ها دارای سرویس اتاق و تماس محلی رایگان هستند. لوازم بهداشتی رایگان نیز ارائه می شود.

رستوران هتل


رستوران اسکاتس هتل رویال پلازا با محیطی تمیز، منوی آلاکارت و غذاهای دریایی تازه پخته شده و همچنین غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان است. صبحانه های بوفه ای، آسیایی و حلال نیز همه روزه سرو می شوند.

فاصله هتل رویال پلازا آن اسکات سنگاپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان اورچارد: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه علم و هنر سنگاپور: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی استودیو یونیورسال: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ خلیج سنگاپور: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش سنگاپور: ۱۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است