search
menu

هتل PARKROYAL COLLECTION Marina Bay, Singapore

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل PARKROYAL COLLECTION Marina Bay, Singapore
معرفی هتل
انواع اتاق ها در هتل رویال پارک کالکشن مارینا بای
امکانات موجود در اتاق ها
رستوران هتل رویال پارک
سایر امکانات هتل
فاصله تقریبی هتل رویال پارک تا جاذبه های گردشگری و مکان ها مهم سنگاپور

درباره هتل PARKROYAL COLLECTION Marina Bay, Singapore


سنگاپور کشوری است که در شمال خط استوا واقع گردیده است. سنگاپور کشور بسیار ثروتمند و فوق العاده مدرن است. این کشور از شمال با مالزی و از جنوب با اندونزی مرز آبی دارد. جالب است بدانید که کشور سنگاپور از تعدادی جزیره تشکیل شده است به همین دلیل به یکی از مراکز بزرگ داد و ستد کالا در جهان تبدیل شده است. جاهای دیدنی سنگاپور و جاذبه های بسیاری در این کشور وجود دارند و هرساله گردشگران زیادی سنگاپور را برای خرید بلیط هواپیما سفر و وقت گذرانی انتخاب می نمایند. از این روز هتل های زیادی در سنگاپور مشغول بکار هستند. امروز قصد داریم تا هتل رویال پارک کالکشن مارینا بای را به شما معرفی نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

معرفی هتل


هتل رویال پارک کالکشن مارینا بای یک هتل ۵ ستاره و فوق العاده شیک در سنگاپور است. هتل PARKROYAL COLLECTION Marina Bay, Singapore، در مرکز شهر سنگاپور و بهترین موقعیت واقع شده است. اگر به دنبال تجربیات بی نظیر از اقامت در یک هتل فوق العاده لوکس هستید، هتل پارک رویال کالکشن مارینا یکی از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شود. معماری خارق العاده و خاص و همچنین سازگار با محیط زیست این هتل را با سایر هتل های سنگاپور متمایز کرده است.

انواع اتاق ها در هتل رویال پارک کالکشن مارینا بای


اتاق ها در هتل ۵ ستاره رویال پارک به منظر شهری، نمای برجسته، مجموعه عروس و داماد، اتاق مخصوص غیر سیگاری، سوئیت ها، اتاق های خانوادگی و اتاق های سیگار کشیدن تقسیم بندی شده است. جالب است بدانید که تمام اتاق های هتل چشم اندازی زیبا و بی نظیر از سنگاپور را به مهمانان خود هدیه می دهد. همچنین اتاق هایPARKROYAL COLLECTION Marina Bay, Singapore سنگاپور با نورپردازی گرم و پنجره های از کف تا سقف، چشم انداز های پانوراما از خلیج مارینا و خط افق شهر را ارائه می دهند. شما می توانید با تماشای این منظره از اتاق خود لذت ببرید.

امکانات موجود در اتاق ها


در هتل رویال پارک کالکشن مارینا بای امکانات جالب توجهی برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است که از این میان می توان به: پرده خاموشی، تهویه مطبوع، میز مطالعه، خدمات خانه داری، قهوه ساز / چای ساز، تلویزیون صفحه نمایش تخت، بالکن خصوصی، سرویس اتاق، تلفن، آب بطری رایگان، گاوصندوق لپ تاپ، حمام خصوصی، سرویس بیدار شدن، مینی بار و شسوار شاره کرد.

رستوران هتل رویال پارک


در هتل رویال پارک کالکشن مارینا بای یک بوفه با منوی متنوعی از غذا های دریایی تازه و غذا های لذیذ بین المللی مشغول بکار است. همچنین در رستوران پپرمنت هتل انواع غذاهای حلال سرو می شود. رستوران بیچ بلاسم انواع غذاهای دیم سام و کانتونی تهیه و سرو می شود. بعد از صرف غذا در هرکدام از رستوران ها که ترجیح دادید می توانید چای بعد از ظهر را در آتریوم لانگ و سنس پاتیسر نوش جان کنید.

سایر امکانات هتل


اینترنت پرسرعت رایگان، استخر، مرکز تناسب اندام با اتاق بدنسازی، کلوپ شبانه، پارکینگ اختصاصی، حوله های استخر، ساحل استخر با منظره استخر روباز، اتاق های تناسب اندام، آبگرم، بوفه بچه گانه وعده های غذایی بچه ها؛ منوهای رژیم خاص، حمل و نقل فرودگاه، کرایه ماشین، تاکسی سرویس، اتاق کنفرانس، ماساژ کامل بدن و سر، سالن امنیت ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، دربان، تبدیل ارز، مغازه؛ خشکشویی سریع، سرویس اتو و یک مرکز تناسب ۲۴ تنها بخشی از امکانات فوق العاده هتل رویال پارک کالکشن مارینا بای هستند.

فاصله تقریبی هتل رویال پارک تا جاذبه های گردشگری و مکان ها مهم سنگاپور


نهنگ بروژ سنگاپور: ۱.۸ کیلومتر
پارک ملورین سنگاپور: ۱.۹کیلومتر
موزه ملی سنگاپور: ۳.۳ کیلومتر
جنگل ابر سنگاپور: ۵.۱ کیلومتر
گنبد گل سنگاپور: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است