search
menu

هتل Orchard Hotel Singapore

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Orchard Hotel Singapore
امکانات کلی هتل اورچارد سنگاپور
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات تفریحی هتل
فاصله هتل Orchard Singapore تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Orchard Hotel Singapore


سنگاپور یکی از کشورهای زیبایی است که گزینه مناسبی برای علاقه مندان به سفر است، تنها با خرید آنلاین بلیط هواپیما میتوانید این سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید. هتل اورچارد سنگاپور یکی از هتل های منحصر به فردی است که میتوانید برای اقامت در این کشور زیبا انتخاب کنید. Orchard Hotel Singapore یکی از مجلل ترین هتل های کشور سنگاپور است که از هر نظر امکانات فوق‌العاده ای را در خود جای داده است و می‌تواند هرمسافر با هرسلیقه ای را از سفر راضی نگه دارد.
این هتل ۵ ستاره در یکی از خیابان های اصلی و پر رفت و آمد سنگاپور واقع شده که دسترسی فوق‌العاده ای دارد و مسافرین میتوانند به راحتی از هر امکاناتی استفاده کنند.

امکانات کلی هتل اورچارد سنگاپور


هتل اورچارد سنگاپور از امکانات بی نظیری برخوردار است که این هتل پنج ستاره‌ی زیبا را از بقیه هتل های سنگاپور متمایز مینماید.
پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، اتاق خانواده، محوطه مخصوص برای افراد سیگاری، صندوق امانات، اتاق چمدان، خدمت رسانی ۲۴ ساعته و ... از امکانات بی نظیر این هتل زیبا است. کادر این مجموعه کاملا مجرب هستند و همچنین به چندین زبان زنده دنیا از جمله چینی، فیلیپینی، کره ای، انگلیسی، اندونزیایی و ... مسلط هستند.
این هتل اقدامات مهمی را برای افراد دارای معلولیت انجام داده که در نوع خود زبانزد است؛ همچنین اقامت کودکان زیر ۱۲ سال درصورت استفاده از تخت های موجود هتل، رایگان است. از دیگر امکانات این هتل مجلل پنج ستاره میتوان به استخر رو باز و سرپوشیده، کافی شاپ، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل


اتاق های این هتل پنج ستاره‌ی مجلل نیز به زیبایی هرچه تمام طراحی شده است و از امکانات و خدمات رسانی ۲۴ ساعته فوق العاده ای برخوردار است.
هتل اورچارد سنگاپور، مجدد باز سازی شده است و در این باز سازی توجه زیادی به اتاق ها و طراحی آن ها شده است. هتل اورچارد سنگاپور ۶۵۶ اتاق دارد که تنوع در این زمینه، در هتل اورچارد سنگاپور دست مسافران را برای انتخاب هتل باز میگذارد. اتاق های دولوکس که متراژ قابل قبولی دارند و ۲۸ متر مربع فضا دارند؛ همچنین این اتاق ها دو تخت تویین یا یک تخت کویین دارند و امکان اضافه کردن تخت نیز وجود دارد که دو فرد بزرگسال و یک کودک میتوانند در این اتاق ها اقامت کنند.
اتاق پریمیر نیز نوع دیگری از این اتاق هاست که ۳۵ متر مربع فضا دارد و دارای دو تخت تویین و یا یک تخت کینگ است و همچنین امکان اضافه کردن تخت نیز وجود دارد. سه فرد بزرگسال و دو کودک میتوانند در این اتاق ها اقامت کنند. سوییت سیگنیچر از اتاق های وسیع این هتل است که ۵۹ مترمربع متراژ دارد و دو فرد بزرگسال و یک کودک میتوانند در این سوییت زیبا اقامت داشته باشند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های چشم نواز این هتل نیز ازامکانات زیادی برخوردار است که میتواند رضایت هر مسافری را جلب کند.
اینترنت رایگان در تمامی اتاق ها وجود دارد که میتوانید در اوقات فراغت خود به وب گردی بپردازید و از مطالب جالب و به روز بهره ببرید. سرویس بهداشتی این اتاق ها، به سرویس فرنگی مجهز شده اند.
حمام‌ این اتاق ها دارای امکاناتی همچون حوله شخصی، انواع شوینده ها، مسواک، خمیر دندان، دمپایی و ... است. اتاق ها مبله و دارای تخت های منظم و استریل شده هستند. در صورت تمایل میتوانید خدماتی همچون صبحانه و دیگر وعده های غذایی خود را در اتاقتان میل کنید. اتاق ها مجهز به تلویزیون هوشمند ۴۲ اینچ هستند که میتواند سرگرمی مناسبی باشد.

رستوران هتل


اگرعلاقه مند به غذاهای ملل هستید، باید این نوید را بدهیم که میتوانید هرنوع غذایی را درهتل اورچارد سنگاپور میل کنید و از طعم بی نظیر و لذیذ آن لذت ببرید.
اگرعلاقه مند به غذاهای مکزیکی هستید، رستوران مکزیکی هتل Orchard Hotel Singapore میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ همچنین در این بخش نوشیدنی های مکزیکی با طعم بی نظیر را میتوانید نوش جان کنید.
در رستوران داخل سالن هتل اورچارد سنگاپور میتوانید از غذاهای ایتالیایی و انواع پاستا لذت ببرید. دربخش بیرونی سالن نیز انواع مختلف استیک سرو‌ میشود که میتوانید‌ تجربه ای متفاوت و‌فراموش نشدنی در این زمینه داشته باشید.
غذاهای چینی، ایتالیایی، مکزیکی، دریایی و ... همه و همه را میتوانید در رستوران هتل اورچارد سنگاپور تست کنید و‌لذت ببرید.

امکانات تفریحی هتل


اگر به دنبال سفری مهیج و مفرح در سنگاپورهستید، بی شک هتل Orchard singapore میتواند گزینه مناسبی برای اقامت شما باشد.
این هتل برای افراد ورزشکار امکانات بی نظیری را در نظر گرفته که میتوانید از سفر خود لذت کافی را ببرند. باشگاه بدنسازی مجهز به تمامی دستگاه های بروز و مدرن ورزشی، از مکان هایی است که در این هتل قرار دارد تا رضایت آن دسته ازمسافرانی را که به سلامت خود اهمیت میدهند جلب کند.
اگر نگران نگهداری کودکتان در هنگام سفر و یا خرید از مراکز مختلف تجاری سنگاپورهستید، باید این نوید را بدهیم که هتل اورچارد سنگاپور برای کودکان شما زمین بازی مخصوص در نظر گرفته و همچنین کادری متعهد و مجرب در آنجا برای نگهداری از دلبندتان وجود دارد.
استخر روباز و سرپوشیده این مجموعه نیز کاملا مدرن و همچنین استریل شده است که لذت شنا را دوچندان میکند؛ سونا و جکوزی از دیگر امکانات بخش استخر این هتل مجلل و زیبا است. هتل اورچارد برای گیمرها نیز میتواند گزینه جذابی باشد. اتاق مخصوص کامپیوتر اتاقی مجهز میباشد که با مدرنترین سیستم ها مجهز شده است.
برای برنامه ریزی بهتر سفرتان به سنگاپور، بهتر است نوشتار راهنمای سفر به سنگاپور را بخوانید.

فاصله هتل Orchard Singapore تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا برج‌های اورچارد: ۱۲ متر
فاصله هتل تا مسجد الفلاح: ۹/۱ کیلومتر
فاصله هتل تا گالری اپرا: ۴/۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مصطفی: ۳/۴ کیلومتر
فاصله هتل تا گالری ملی سنگاپور: ۴/۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است