search
menu

هتل Fairmont Singapore (SG Clean)

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fairmont Singapore (SG Clean)
امکانات کلی هتل فرمونت سنگاپور
انواع اتاق در هتل فرمونت سنگاپور
امکانات اتاق های هتل فرمونت سنگاپور
امکانات تفریحی هتل فرمونت سنگاپور
رستوران های هتل فرمونت سنگاپور
فاصله هتل فرمونت سنگاپور تا جاذبه های دیدنی

درباره هتل Fairmont Singapore (SG Clean)


هتل فرمونت سنگاپوری هتلی ۵ ستاره در تقاطع مرکز فرهنگی، تجاری و تفریحی شهر سنگاپور واقع شده است. اگر می خواهید اقامتی دلنشین همراه با آرامش داشته باشید، هتل فرمونت سنگاپور در قلب شهر زیبای سنگاپور قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برایتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل فرمونت سنگاپور


در هتل فرمونت سنگاپور پذیرش به صورت ۲۴ ساعته کار انجام می گیرد و امکان تبدیل ارز فراهم است، همچنین دارای صندوق امانات، انبار چمدان، راهنمای گردشگری و خدمات تور و خدمات تهیه بلیط هواپیما است. خدمات مربوط به مسافران کم توان و ناتوان جسمانی نیز در این هتل فراهم شده است. در هتل فرمونت سنگاپور خدماتی برای سفرهای کاری شما مانند اتاق جلسات و کنفرانس با هزینه اضافی ارائه می شود. خدماتی مانند خشکشویی، اتو و لباسشویی و واکس کفش ها نیز دارای هزینه مجزایی هستند. در محوطه هتل Fairmont Singapore (SG Clean) سیگار کشیدن ممنوع بوده و اینترنت رایگان در تمام بخش های هتل ارائه می گردد. این هتل شامل ترانسفر فرودگاهی و سالن زیبایی و آرایشی برای آقایان و خانم هاست. پرسنل هتل نیز به زبان های فیلیپینی، چینی، مالزیایی، اندونزیایی و انگلیسی صحبت می کنند. توجه داشته باشید هنگام اقامت در هتل فرمونت اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. محدوده ای برای افراد سیگاری، آسانسور، فروشگاه خرید سوغاتی در Hotel Fairmont Singapore در اختیار مسافران است.

انواع اتاق در هتل فرمونت سنگاپور


هتل فرمونت سنگاپور دارای ۷۶۹ اتاق و سوییت لوکس است، به همین دلیل افراد زیادی این هتل را هنگام سفرشان به سنگاپور انتخاب می کنند، مطمئنا در پایان سفرشان از امکانات بی نظیر ارائه شده در این هتل راضی به شهر خود برمی گردند. در ادامه شما را با انواع اتاق در هتل فرمونت آشنا می کنیم: اتاق گلد کینگ، اتاق کینگ، اتاق دولوکس، اتاق دوبل، اتاق دولوکس کینگ، سوئیت کینگ، سوئیت کینگ مخصوص سفیر، سوئیت گلد کینگ، اتاق دولوکس دوبل.

امکانات اتاق های هتل فرمونت سنگاپور


در همه اتاق های هتل فرمونت سنگاپور سیستم تهویه مطبوع وجود دارد. هرکدام از اتاق ها دارای یک بالکن اختصاصی با چشم انداز بی نظیری هستند. تلویزیون به صورت کابلی و ماهواره ای، تلفن و یخچال و مینی بار و چای ساز و قهوه ساز و روزنامه رایگان در همه اتاق ها فراهم است. نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می گیرد. گاوصندوق در داخل اتاق ها تعبیه شده است. سرویس بهداشتی، وان حمام، وسایل بهداشتی کامل مانند صابون، شامپو، حوله، سشوار و … در اتاق های هتل فرمونت قرار داده شده است. همچنین برای نگهداری از کودکان با هزینه مجزا پرستار وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل فرمونت سنگاپور


هتل فرمونت دارای استخری روباز است و صندلی هایی برای آفتاب گیری در کنار استخر قرار داده شده است، همچنین حوله و دمپایی نیز در اختیار تان قرار می گیرد. هنگام اقامت در هتل Fairmont Singapore (SG Clean) از خدمات بی نظیری مانند اسپا بهره مند خواهید شد که به آرامشی فوق العاده هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی دست خواهید یافت، همچنین استفاده از خدماتی مانند استخر، سونای خشک و بخار به طراوت و نشاط خواهید رسید. باشگاه بدنسازی و زمین تنیس و زمین گلف نیز در این هتل دایر هستند. امکاناتی مانند یوگا، انواع ماساژ نیز برای به آرامش رسیدن با پرداخت هزینه مربوطه وجود دارد.

رستوران های هتل فرمونت سنگاپور


هتل فرمونت سنگاپو دارای چندین رستوران و کافه است؛ عبارتند از: رستوران:Szevhuan رستورانی چینی با طراحی خاص، سنگ های مرمر، لوسترهای کریستالی برای ناهار و شام آماده ارائه خدمات است. رستوران :Mikuni این رستوران نیز غذاهای مدرن و سنتی ژاپنی را سرو می کند. رستوران :Prego برای سرو غذاهای ایتالیایی باید به این رستوران بروید و از طعم پیتزاها و پاستاها لذت ببرید. کافه Asian Market : این کافه نیز به صورت بوفه ای غذاهای آسیایی مانند هندی، چینی، مالزیایی و … سرو می کند. رستوران :Alligator این رستوران آماده ارائه صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای و منویی از نوع غذاهای بین المللی است.

فاصله هتل فرمونت سنگاپور تا جاذبه های دیدنی


فاصله هتل فرمونت سنگاپور تا پارک فورت کانینگ: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل فرمونت سنگاپور تا پرنده سنگاپوری: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل فرمونت سنگاپور تا موزه آرت ساینس: ۳ کیلومتر
فاصله هتل فرمونت سنگاپور تا معبد بودا توث رلیک: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله هتل فرمونت سنگاپور تا باغ گیاه شناسی: ۷٫۱ کیلومتر
فاصله هتل فرمونت سنگاپور تا باغ ارکیده ملی: ۸٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است