search
menu

هتل Conrad Centennial Singapore (SG Clean)

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Conrad Centennial Singapore (SG Clean)
امکانات کلی هتل کنراد سنتنیال سنگاپور
امکانات تفریحی هتل کنراد سنتنیال سنگاپور
رستوران های هتل کنراد سنتنیال
انواع اتاق در هتل کنراد سنتنیال
امکانات اتاق های هتل کنراد سنتنیال
فاصله هتل کنراد سنتنیال تا جاذبه های دیدنی

درباره هتل Conrad Centennial Singapore (SG Clean)


هتل کنراد سنتنیال سنگاپور هتلی ۵ ستاره و لوکس در شهر سنگاپور واقع شده است. مطمئنا از اقامت‌ خود در این هتل لذت خواهید برد و برای همیشه خاطرات خوشی در ذهنتان باقی خواهد ماند. هنگام اقامت در هتل با شکوه کنراد سنتنیال سنگاپور خلیج مارینا پیش رویتان خواهد بود و اقامتتان سرشار از هیجان و لذت خواهد بود. به دلیل قرارگیری در موقعیت بسیار مناسب دسترسی آسانی به نقاط کلیدی سنگاپور خواهید داشت، زیرا در موقعیتی که هتل Conrad Centennial Singapore (SG Clean) واقع گردیده، چندین مراکز خرید و رستوران فعالیت دارند، قطعا این هتل بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل کنراد سنتنیال سنگاپور


از مهم ‌ترین امکانات این هتل می توان به شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، رستوران، پارکینگ، اینترنت وای ‌فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات سرویس روزانه اشاره کرد. این هتل انتخاب بسیار مناسبی برای مسافرانی است که به خرید علاقه مندند. خدمات دیگری مانند راهنمای گردشگری، تبدیل ارز، انبار چمدان و خدمات تور و بلیط هواپیما نیز در این هتل ارائه می شود. خدماتی مانند لباسشویی، اتوکشی و خشکشویی و واکس کفش ها نیز با پرداخت هزینه امکان پذیر است. امکان برگزاری کنفرانس و جلسه برای سفرهای کاری تان در هتل Conrad Centennial Singapore (SG Clean) وجود دارد که هنگام رزرو باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در هتل کنراد سنتنیال بخش مخصوصی برای افراد سیگاری فراهم شده، بدین صورت سیگار کشیدن در دیگر محوطه ها ممنوع است. همچنین اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. فروشگاه هایی برای خرید سوغاتی نیز در داخل و در اطراف هتل وجود دارند. با کرایه اتومبیل از این هتل به راحتی می توانید به جاهای دیدنی سنگاپور دسترسی داشته باشید. پرسنل Hotel Conrad Centennial Singapore نیز به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، کره ای، مالزیایی، فیلیپینی و چینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل کنراد سنتنیال سنگاپور


از امکانات تفریحی این هتل می توان به وجود استخر روباز و اسپای فوق العاده اشاره کرد. باشگاه بدنسازی نیز در هتل Conrad Centennial Singapore (SG Clean) دایر است و در صورت تمایل می توانید ورزش کنید یا می توانید در لابی بی نظیر این هتل استراحت کنید و خودتان را به ۱ فنجان چای یا قهوه مهمان کنید. باشگاه بدنسازی، ماساژ کل بدن برای به آرامش رسیدن در هتل کنراد سنتنیال انجام می گیرد. اسپا نیز همراه با پرداخت هزینه اضافی است.

رستوران های هتل کنراد سنتنیال


صبحانه هتل کنراد سنتنیال به صورت بوفه ای سرو می شود و برای ناهار و شام چندین رستوران وجود دارد که براساس سلیقه و علاقه خودتان می توانید غذا نوش جان کنید. رستوران :Oscars این رستوران غذاهای بین المللی در ۳ وعده غذایی سرو می کند. رستوران :Golden Peony این رستوران نیز غذاهای چینی برای وعده های ناهار و شام سرو می کند. رستوران :The Terrace در این رستوران در وعده های صبحانه، ناهار و شام می توانید از غذاهای بین المللی سفارش دهید. کافه لابی نیز در این هتل مکان مناسبی برای چای عصرگاهی همراه با موسیقی زنده است.

انواع اتاق در هتل کنراد سنتنیال


این هتل دارای ۵۰۷ اتاق است. انواع اتاق در این هتل عبارتند از: اتاق کینگ اکسکیوتیو، اتاق توئین اکسکیوتیو، سوئیت کینگ سنتنیال، سوئیت توئین سنتنیال، اتاق دولوکس کینگ، اتاق دولوکس توئین، اتاق گرند دولوکس کینگ، اتاق کینگ پریمیوم، اتاق گرند دولوکس توئین، اتاق توئین پریمیوم و سوئیت. در اتاق های کینگ تختخواب دونفره بزرگ و در اتاق های توئین ۲ تختخواب دونفره قرار دارند.

امکانات اتاق های هتل کنراد سنتنیال


اتاق های هتل کنراد سنتنیال سنگاپور دارای امکانات خوب همراه با بالکن هستند و باعث اقامت عالی و خاطره انگیز برایتان می شوند. اتاق ها با تهویه مطبوع دارای تخت های ضد آلرژی هستند. در داخل همه اتاق ها یخچال، مینی بار، تلویزیون کابلی و ماهواره، گاوصندوق، دستگاه قهوه ساز و چای ساز و میز و صندلی و بطری های آب رایگان قرار داده شده است. در داخل اتاق ها وان حمام، سرویس بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی وجود دارد. اگر می خواهید از خدمات نگهداری کودکان استفاده کنید می توانید با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره مند شوید.

فاصله هتل کنراد سنتنیال تا جاذبه های دیدنی


فاصله هتل کنراد سنتنیال تا پرنده سنگاپوری: ۱ کیلومتر
فاصله هتل کنراد سنتنیال تا موزه آرت ساینس: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل کنراد سنتنیال تا محله چینی: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله هتل کنراد سنتنیال تا ساحل کلارک: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله هتل کنراد سنتنیال تا مجسمه مرلیون: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله هتل کنراد سنتنیال تا خلیج مارینا: ۹٫۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است