search
menu

هتل Grand Park City Hall Singapore (SG Clean)

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Park City Hall Singapore (SG Clean)
امکانات کلی هتل گرند پارک سیتی هال
انواع اتاق در هتل گرند پارک سیتی هال
امکانات اتاق های هتل گرند پارک سیتی هال
امکانات تفریحی در هتل گرند پارک سیتی هال
رستوران های هتل گرند پارک سیتی هال
فاصله هتل گرند پارک سیتی هال تا جاذبه های دیدنی

درباره هتل Grand Park City Hall Singapore (SG Clean)


هتل گرند پارک سیتی هال سنگاپور در موقیعت بسیار خوبی از شهر سنگاپور واقع شده است. این هتل پنج ستاره در منطقه تجاری و نزدیک ایستگاه قطار قرار گرفته است و در سفرتان به شهر سنگاپور و انتخاب این هتل برای اقامتتان مطمئنا از امکانات رفاهی این هتل راضی خواهید بود. پس همین حالا اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده و سفر رویایی خود را آغاز کنید. در واقع، هتل Grand Park City Hall Singapore (SG Clean) انتخاب مناسبی برای مسافرانی است که به خرید علاقه مند بوده و دوستدار سپری وقتشان در مراکز خرید هستند. سنگاپور ترکیبی از فرهنگ آسیایی و اروپایی است که دارای جاذبه های دیدنی و مراکز خرید زیادی است.

امکانات کلی هتل گرند پارک سیتی هال


هتل گرند پارک سیتی هال از سال ۲۰۰۷ پذیرای مهمانان زیادی از سراسر جهان است و دارای اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و فضای عمومی هتل است. خدمات ترانسفر فرودگاهی و حمل و نقل به مراکز خرید از این هتل ارائه می شود. همچنین می توانید در هتل Grand Park City Hall Singapore (SG Clean) ماشین کرایه کنید و به گشت و گذار بپردازید. خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می گیرد و خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی، اتو و دستگاه براق کننده کفش با پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر هستند. با توجه به اینکه هتل گرند پارک سیتی هال مجهز به سنسور دودیاب است، برای افراد سیگاری فضایی جداگانه در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات این هتل می توان به آسانسور، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات نگهبانی، انبار چمدان، تبدیل ارز، میز پذیرش شبانه روزی اشاره کرد. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. همچنین امکاناتی برای افراد ویلچری و کم توان جسمی وجود دارد. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، چینی، مالایی، فیلیپینی، کره ای صحبت می کنند.

انواع اتاق در هتل گرند پارک سیتی هال


هتل گرند پارک سیتی هال دارای ۳۲۹ اتاق در ۱۰ طبقه است. اتاق ها در هتل گرند پارک سیتی هال سنگاپور چشم اندازی به قلعه کانینگ پارک یا کلارک کوای دارند. انواع اتاق ها عبارتند از اتاق دولوکس، اتاق دولوکس کلاب، اتاق پریمییر، اتاق پریمییر کریستال، سوئیت جونییر دولوکس، استودیو، سوئیت همراه با بالکن اختصاصی، سوئیت خانواده، سوئیت کوئین همراه با اسپای خصوصی، سوئیت اکسکیوتیو

امکانات اتاق های هتل گرند پارک سیتی هال


اتاق های این هتل به سبک مدرن طراحی شده اند و از امکانات خوبی بهره مند هستند. هر اتاق در هتل گرند پارک سیتی هال شامل حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، دمپایی، حوله و سشوار است. همچنین اتاق ها شامل تلویزیون صفحه تخت، یخچال با آب معدنی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، تهویه مطبوع، کمد، میز، پنکه، گاو صندوق هستند. همه اتاق های هتل Grand Park City Hall Singapore (SG Clean) دارای بالکن اختصاصی بوده که مشرف به فضای بیرونی هتل یعنی باغ زیبا هستند.

امکانات تفریحی در هتل گرند پارک سیتی هال


این هتل شامل استخر روباز زیبایی است و در کنار این استخر صندلی های آفتاب گیری قرار دارند. باشگاه بدنسازی موجود در این هتل با برترین دستگاه های روز در اختیارتان قرار داده می شود. مهمانان می توانند در وان آب فضای باز استراحت کنند. همچنین در مرکز اسپا و ماساژ درمانی به آرامش خواهید رسید. سالن زیبایی هتل گرند پارک سیتی هال نیز آماده ارائه خدمات به مسافران عزیز است.

رستوران های هتل گرند پارک سیتی هال


هتل گرند پارک سیتی هال دارای چندین رستوران است که انواع غذاهای محلی و بین المللی به صورت منویی یا سلف سرویس ارائه می دهد. بهترین غذاهای بین المللی و اروپایی در رستوران اصلی هتل سرو می شود که بی شک تنوع، طعم و مزه غذاهای این رستوران زبان زد گردشگران است و برای سفری دوباره به این شهر مشتاق می شوند. در سالن بار هتل نیز می توانید انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را سفارش داده و نوش جان کنید. در رستوران Indulge At Park می توانید غذاهای اروپایی و محلی سفارش دهید و از طعمشان لذت ببرید. رستوران Park Palace انواع خوراکی های کانتونیایی سرو می کند. همچنین در تریا Coleman همراه با برگزاری موسیقی زنده می توانید شبی عالی برای خود و خانواده تان رقم بزنید و برای ساعتی هم که شده فارغ از دنیا آسوده خاطر شوید.

فاصله هتل گرند پارک سیتی هال تا جاذبه های دیدنی


فاصله هتل گرند پارک سیتی هال تا موزه ملی سنگاپور: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل گرند پارک سیتی هال تا موزه علم و هنر: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل گرند پارک سیتی هال تا معبد توث رلیک بودا: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله هتل گرند پارک سیتی هال تا باغ خلیج سنگاپور: ۵ کیلومتر
فاصله هتل گرند پارک سیتی هال تا پارک تفریحی استودیو یونیورسال: ۷٫۸ کیلومتر
فاصله هتل گرند پارک سیتی هال تا پارک پرندگان جورانگ: ۱۹٫۶ کیلومتر
فاصله هتل گرند پارک سیتی هال تا باغ وحش سنگاپور: ۲۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است