search
menu

هتل Grand Copthorne Waterfront Singapore

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Copthorne Waterfront Singapore
امکانات کلی هتل گرند کاپتورن واتر فرانت
انواع اتاق در هتل گرند کاپتورن واتر فرانت
امکانات اتاق های هتل گرند کاپتورن واتر فرانت
امکانات تفریحی هتل گرند کاپتورن واتر فرانت
رستوران و کافه در هتل گرند کاپتورن واتر فرانت
فاصله هتل گرند کاپتورن واتر فرانت تا جاذبه های دیدنی

درباره هتل Grand Copthorne Waterfront Singapore


هتل گرند کاپتورن واتر فرانت یکی از هتل های ۵ ستاره در امتداد رودخانه سنگاپور واقع شده است. هتل Grand Copthorne Waterfront Singapore از زیر مجموعه های گروه هتلداری میلنیوم است و چشم انداز بی نظیری رو به رودخانه دارد. لابی هتل دارای سقفی بلند است و چهار ستون بسیار بزرگ دارد. نورپردازی لابی سفید بوده و کفپوش مرمری دارد.

امکانات کلی هتل گرند کاپتورن واتر فرانت


این هتل دارای استخر روباز، ۳ رستوران و پارکینگ رایگان است. همچنین در سراسر هتل اینترنت وای فای رایگان در دسترس است. قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. خدمات نگهداری از کودکان نیز در این هتل دایر است. خدماتی چون لباسشویی، خشکشویی و اتو و واکس کفش نیز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. در هتل Grand Copthorne Waterfront Singapore سالن های زیبایی دایر هستند و می توانید در سفر نیز به زیبایی خود برسید. خدماتی مانند صندوق امانات، تبدیل ارز و اتاق کنفرانس و جلسه نیز در این هتل امکان پذیر است. برای مهمانان ویلچری یا کم توان از لحاظ جسمانی امکاناتی فراهم شده است. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه امکان پذیر است، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رسیدن به فرودگاه سنگاپور نگران نباشید و با خیال آسوده به هتل برسید. روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مسافران است. اگر شکلات، میوه، نوشیدنی های الکلی یا غیرالکی، غذای مخصوص رژیمی می خواهید می توانید هنگام رزرو مسئولین مربوطه را مطلع ساخته و با پرداخت هزینه مربوطه نوش جان کنید. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، مالزیایی و چینی تسلط دارند.

انواع اتاق در هتل گرند کاپتورن واتر فرانت


هتل گرند کاپتورن دارای ۵۷۴ اتاق است که به صورت سوئیت و اتاق بزرگ و مجهز هستند. اتاقهای این هتل مدرن و مجلل بوده و همگی دارای پنجره هایی از کف تا سقف شیشه ای هستند که چشم انداز زیبایی از رودخانه روبرویتان قرار می گیرد. اتاق های این هتل عبارتند از اتاق دوبل سوپریر، اتاق دولوکس کینگ، اتاق دوبل کلاب، اتاق دوبل کلاب با چشم انداز خلیج، سوئیت اکسکیوتیو، اتاق دولوکس کلاب، اتاق توئین سوپریر، اتاق دولوکس توئین، اتاق توئین کلاب، اتاق دولوکس با یک تختخواب بزرگ دو نفره و اتاق دولوکس با دو تختخواب دونفره.

امکانات اتاق های هتل گرند کاپتورن واتر فرانت


اتاق های لوکس هتل گرند کاپتورن دارای امکاناتی مانند چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی و ماهواره ای، میز کار، مبل راحتی، وسایل بهداشتی، سشوار و دمپایی است. اتاق های هتل در ۳۰ طبقه واقع شده اند که از طریق آسانسور می توانید به طبقات بالا بروید. اتاق ها شامل تهویه مطبوع بوده و سیستم گرمایش و سرمایش با کیفیت عالی وجود دارد. نظافت روزانه اتاق ها در هتل Grand Copthorne Waterfront Singapore به صورت رایگان انجام می گیرد. اتاق های هتل گرند کاپتورن واتر فرانت شامل سنسورهای دودیاب و ضد حریق هستند، بنابراین برای سیگار کشیدن می توانید به محل های تعبیه شده بروید. همه اتاق ها کفپوش فرش داشته و دارای تختخواب های بزرگ دونفره یا تختخواب های دوقلو هستند. در سرویس بهداشتی و حمام نیز وان، دوش، حوله ، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی و حمام وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل گرند کاپتورن واتر فرانت


در هتل گرند کاپتورن مرکز اسپای مخصوص همراه با هزینه برای علاقه مندان وجود دارد. از دیگر امکانات رفاهی هتل گرند کاپتورن می توان به استخر روباز، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، جکوزی اشاره کرد. مهمانان در استخر روباز این هتل می توانند روحشان را تازه کنند و در صندلی های کنار استخر آفتاب گرفته و لذت ببرند. علاوه بر این در مرکز ماساژ می توانید ریلکس کنید.

رستوران و کافه در هتل گرند کاپتورن واتر فرانت


کافه Brioانواع غذاهای غربی و آسیایی سرو می کند، همچنین می توانید سفارش خود را در فضای باز این کافه میل کنند. رستوران Grand Shanghai غذاهای سنتی چینی سرو می کند. رستوران Food Capital انواع غذاهای بین المللی ارائه می کند. رستوران Grissini نیز غذاهای گریل و غذاهای دریایی سرو می کند.

فاصله هتل گرند کاپتورن واتر فرانت تا جاذبه های دیدنی


فاصله هتل گرند کاپتورن واتر فرانت تا معبد توث رلیک: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله هتل گرند کاپتورن واتر فرانت تا موزه ملی سنگاپور: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هتل گرند کاپتورن واتر فرانت تا موزه علم و هنر: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله هتل گرند کاپتورن واتر فرانت تا باغ خلیج سنگاپور: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله هتل گرند کاپتورن واتر فرانت تا پارک تفریحی استودیو یونیورسال: ۷٫۱ کیلومتر
فاصله هتل گرند کاپتورن واتر فرانت تا پارک پرندگان جورانگ: ۱۸٫۳ کیلومتر
فاصله هتل گرند کاپتورن واتر فرانت تا باغ وحش سنگاپور: ۱۹٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است