search
menu

هتل Destination Singapore Beach Road

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Destination Singapore Beach Road
امکانات و خدمات عمومی هتل دستینیشن سنگاپور بیچ رود
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل دستینیشن سنگاپور بیچ رود تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک:

درباره هتل Destination Singapore Beach Road


هتل دستینیشن سنگاپور بیچ رود از هتل های ۴ ستاره سنگاپور است که در خیابان بیچ رود و در مجاورت آسمان خراش های دیگر شهر و مابین ۲ ساختمان مرکز خرید گلدن مایل واقع شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره سنگاپور به شمار می رود و از محله کامپونگ گلام چند دقیقه فاصله دارد. این محله که پاتوق محبوب اهالی شهر و گردشگران سنگاپور است، جاذبه ها و مراکز خرید متنوعی را در خود جای داده است. این هتل با استخر بام، اتاق های مینیمالیستی و رستوران معروفش جایی در قلب خریداران بلیط هواپیما سنگاپور باز کرده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل دستینیشن سنگاپور بیچ رود


امکانات و خدماتی که هتل دستینیشن سنگاپور بیچ رود برای ارائه به مهمانانش فراهم کرده، هم پاسخگوی سفرهای تفریحی و هم کاری مهمانان است. هتل Destination Singapore Beach Road در طبقه ۱۶ خود استخری دارد که می توان در حین شنا به تماشای غروب، بافت شهری و جاذبه های دیدنی مثل پرنده سنگاپوری و مسجد سلطان سرگرم شد. در همه جای ساختمان هتل امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت وجود دارد. دسترسی به ایستگاه مترو «نیکول های وی» با ۵ دقیقه پیاده روی ممکن است و جاذبه های سنگاپور در فاصله کمتر از یک کیلومتری هتل قرار دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل دستینیشن سنگاپور بیچ رود با ۳۰۰ واحد اتاق به استقبال کسانی می رود که بلیط هواپیما سنگاپور خریده اند. اتاق هایی که به سبک مینیمالیستی دکور شده اند و مجهز به تهویه مطبوع هستند و هر آنچه برای اقامتی راحت و آسوده به آن نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار می دهند و برای تک تک خدماتش هزینه جداگانه ای دریافت نمی کند. ملحفه های گرم و نرم و خوش خواب هایی از برند معروف بریتانیایی و متریال های باکیفیتی که در مبلمان و اثاثیه اتاق ها به کار رفته توانسته‌اند نظر نکته سنج ترین مهمانان هتل را نیز جلب کنند. اتاق های هتل در دسته اتاق های سوپریور، دلوکس، تریپل و اتاق خانواده ارائه می شوند و چشم انداز زیبایی از شهر از پنجره آن ها پیداست.

امکانات رستوران


رستوران فولکلور هتل دستینیشن سنگاپور بیچ رود دستور پخت غذاهای اصیل سنگاپوری را به دست آشپزهای ماهرش سپرده تا تجربه خاص و بی نظیری را برای مهمانان هتل رقم بزنند چون در کمتر جایی این خوراک های اصیل و محلی را پیدا می کنید. صبحانه های هتل نیز در محیط دلنشین همین رستوران سرو می شوند. بار هتل در طبقه دوم آن واقع شده و انواع نوشیدنی ها و اسنک ها را می توان آنجا امتحان کرد. البته می توانید در فودکورت مجتمع های مجاور هتل Destination Singapore Beach Road انواع غذاهای بین المللی از جمله غذاهای تایلندی را میل کنید.

امکانات و خدمات دیگر هتل


این هتل اتاق هایی برای مهمانان توان یاب ارائه می کند و پذیرش ۲۴ ساعته آن همواره در امور مربوط به خدمات مهمانان را راهنمایی می کنند. تمامی پرسنل هتل در کار خود حرفه ای عمل می کنند و برخی از آن ها قادرند به زبان های انگلیسی، چینی و مالایی صحبت کنند. زیباترین بخش این هتل یعنی استخر بام آن در تمام سال در دسترس است و مهمانان می توانند روزانه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰:۳۰ شب برای شنا به این استخر بروند. سالن ورزشی هتل نیز از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب باز است.

فاصله هتل دستینیشن سنگاپور بیچ رود تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک:


فاصله تا مجتمع گلدن مایل: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پارک ویو: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سانتک سیتی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا چرخ و فلک سنگاپور: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است