search
menu

هتل Concorde Hotel Singapore

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Concorde Hotel Singapore
اتاق‌های هتل کنکورد سنگاپور
رستوران هتل کنکورد سنگاپور
سرویس‌های عمومی هتل کنکورد سنگاپور
نکات کلی درباره هتل کنکورد سنگاپور
اماکن نزدیک به هتل کنکورد سنگاپور

درباره هتل Concorde Hotel Singapore


هتل کنکورد سنگاپور از هتل‌های ۴ ستاره سنگاپور است. بدون تردید اگر شما هنگام خرید بلیط هواپیما سنگاپور این هتل را برای اقامت خودتان انتخاب کنید، لذت سفرتان به این کشور شهر چندین برابر خواهد شد. از این رو، بهتر است در مطلبی کوتاه به بررسی جوانب مختلف اقامت در Concorde Singapore hotel بپردازیم تا شما متوجه شوید که چرا این هتل به اقامتگاه محبوب گردشگران سنگاپور تبدیل شده است.

اتاق‌های هتل کنکورد سنگاپور


با اتاق‌هایی مجهز به تلویزیون صفحه تخت، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، پنجره‌های تمام قد و مبلمان دنج و آسوده، هتل کنکورد سنگاپور حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. اتاق‌های این هتل دارای تخت‌های بسیار گرم و راحت هستند. لازم به ذکر است که هوای داخل اتاق‌های هتل کنکورد سنگاپور به خوبی تهویه می‌شود تا در مجموع، اتاق‌های هتل به مکان مورد علاقه مهمانان تبدیل شوند.

رستوران هتل کنکورد سنگاپور


اگر می‌خواهید در سفر به کشور سنگاپور، طعم لذیذترین غذاهای آسیایی را به تجربیات خود اضافه کنید، حتما باید در طول اقامت خود به رستوران هتل کنکورد سنگاپور مراجعه نمایید. این رستوران برای هر سه وعده صبحانه، نهار و شام غذاهای بسیار مقوی و خوشمزه‌ای را آماده می‌کند. تردیدی نیست که با ورود به این رستوران و تماشای فضای شیک و لوکس آن، شما به انتخاب خودتان برای حضور در هتل کنکورد سنگاپور می‌بالید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از مزایای کافه هتل Concorde Hotel Singapore نیز استفاده نمایید. ضمنا، صبحانه شما به صورت روزانه توسط این هتل به دم در اتاقتان سرو خواهد شد.

سرویس‌های عمومی هتل کنکورد سنگاپور


کارکنان پر تلاش هتل کنکورد سنگاپور که اکثرا به دو یا سه زبان مختلف مسلط هستند، خدمات جالب توجهی را در طول اقامت به شما ارائه خواهند داد. برای مثال، اگر شما همراه با همسر و فرزند کوچکتان مسافر سنگاپور شده‌اید، می‌توانید از سرویس نگهداری از نوزادان در این اقامتگاه استفاده نمایید و خیالتان را از امنیت و سلامت فرزندتان آسوده کنید. پیشنهاد ما به شما این است که در طول اقامت، هر موقع احساس نیاز به کمک داشتید به پذیرش ۲۴ ساعته هتل مراجعه نمایید. سرویس‌هایی مانند تبدیل ارز، نگهداری از چمدان‌ها، نگهبان ۲۴ ساعته، ارائه خدمات لازم برای افراد معلول و چندین مورد دیگر در این بخش ارائه می‌گردند، مطمئنا برایتان بسیار مفید واقع خواهند شد.

نکات کلی درباره هتل کنکورد سنگاپور


به غیر از موارد ذکرشده درباره هتل کنکورد سنگاپور، چند نکته دیگر نیز وجود دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست. برای مثال، اگر شما اتاق در هتل کنکورد سنگاپور برای خود رزرو کنید، فرصت انجام بازی تنیس روی میز را نیز در این اقامتگاه به دست خواهید آورد. گفتنی است که ورود حیوانات به فضای داخلی هتل Concorde Hotel Singapore ممنوع بوده و شما اگر همراه با حیوان خانگی خود به سنگاپور سفر کرده باشید، باید فکری برای اقامت این حیوان داشته باشید. لازم به ذکر است که در هتل کنکورد سنگاپور هیچ پارکینگی وجود ندارد. یک نکته مثبت در مورد هتل کنکورد سنگاپور موقعیت مکانی این اقامتگاه است که فرصت دسترسی به جاذبه‌های مهم شهر و همچنین مراجعه راحت به چندین مرکز خرید متنوع را برای گردشگران فراهم آورده است. ناگفته نماند که اگر شما اهل انجام ورزش و حرکات بدنی باشید، با استفاده از سالن ورزشی بسیار خوب و مدرن این اقامتگاه می‌توانید برنامه روزانه ورزش خودتان را در طول سفر نیز ادامه دهید.

اماکن نزدیک به هتل کنکورد سنگاپور


فاصله هتل کنکورد سنگاپور تا عمارت ایستانا: ۲۰۰ متر
فاصله هتل کنکورد سنگاپور تا مرکز خرید سنترپوینت: ۳۰۰ متر
فاصله هتل کنکورد سنگاپور تا مرکز خرید کاتای: ۷۰۰ متر
فاصله هتل کنکورد سنگاپور تا موزه هنر سنگاپور: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل کنکورد سنگاپور تا سالن تئاتر اسپلانده: ۱٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است