search
menu

هتل Valo Hotel City Saint Petersburg

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Valo Hotel City Saint Petersburg
امکانات عمومی هتل والو سیتی سن پترزبورگ
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل والو سیتی سن پترزبورگ تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Valo Hotel City Saint Petersburg


هتل والو سیتی سن پترزبورگ یک هتل باکیفیت در این شهر توریستی است که امکانات بسیار خوبی را برای اقامت مسافران و گردشگران تعبیه کرده‌است. شما در این هتل می‌توانید شرایط رفاهی و آرامش خاصی را تجربه کنید. هتل در منطقه خوبی واقع شده‌است و قرار گیری آن در موقعیت استراتژیک منطقه Frunzensky، به شما امکان دسترسی و نزدیکی به جاذبه‌ها و مناظر مختلف را می‌دهد. ساختمان هتل یک ساختمان جدید الاحداث و بسیار شیک است که می‌توانید در محیط و فضای مدرن آن آرامش را تجربه کنید. هتل از نظر امکانات، امنیت و غذاهایی که در آن سرو می‌شود رتبه بالایی را به خود اختصاص داده‌است. سن پترزبورگ از شهرهای گردشگر پذیر روسیه است که جاهای دیدنی سن پترزبورگ مانند: کلیسای کازان، جزیره وایسلی، مجسمه پتر کبیر و .... فراوان هستند و می‌توانید با گشت و گزار در این اماکن از سفر خود بیش از پیش لذت ببرید. گزینه رزرو اینترنتی بلیط هواپیما برای مسافران روسیه یک روش سریع و راحت برای خرید بلیط هواپیما است. فاصله هتل تا فرودگاه نیز ۱۰.۸ کیلومتر است. در ادامه متن به شرح امکانات موجود در هتل . Valo Hotel City Saint Petersburg خواهیم پرداخت.

امکانات عمومی هتل والو سیتی سن پترزبورگ


ساختمان بزرگ و شیک هتل دارای یک استخر سرپوشیده است که برای تمام سنین مناسب است و تمام لوازم بهداشتی برای استفاده از آن به شما ارائه می‌شود. افرادیکه ورزشکار هستند می‌توانند در این هتل به فعالیت‌های ورزشی خود ادامه دهند زیرا یک باشگاه ورزشی بزرگ و مجهز به لوازم ورزشی روز دنیا در این هتل وجود دارد. گردشگرانیکه با سفر هوایی به این شهر سفر کرده‌اند می‌توانند از طریق شاتل فرودگاهی که هتل برایشان در نظر گرفته‌است و البته با پرداخت هزینه مجزا برای استفاده از آن، از فرودگاه به راحتی به هتل محل اقامتشان بروند. شما می‌توانید از پارکینگ مخصوص هتل نیز استفاده کنید. این پارکینگ با هزینه مجزا در اختیار شما قرار می‌گیرد. پذیرش هتل Valo Hotel City Saint Petersburg شبانه روزی و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است. تمام واحدهای اقامتی و البته مکان‌های عمومی هتل مجهز به اینترنت رایگان هستند. بیلیارد، دارت، میز تنیس، سونا و ... از امکانات تفریحی موجود در این مجموعه هستند که برای پر کردن اوقات فراغت مسافران تعبیه شده‌اند. برای علاقه‌مندان و طرفداران یوگا نیز باید این خبر خوب داده‌شود که اتاق یوگا نیز در هتل وجود دارد و در صورت تمایل می‌توانید از آن استفاده کنید. از موارد دیگری که در این هتل وجود دارد وجود امکانات مخصوص برای افراد معلول است. آسانسور نیز در هتل وجود دارد. تهویه مطبوع و نظافت روزانه محیط هتل را برای اقامت دلچسب‌تر کرده‌است. لاندری و خشکشویی با دریافت هزینه جداگانه، آماده ارائه خدمات به مسافران است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی این هتل بسیار شیک و مدرن هستند. تمام واحدها دارای اینترنت رایگان و پرسرعت هستند. شما می‌توانید در واحد اقامتی خودتان به تماشای تلویزیون بنشینید. چای ساز نیز روی میز تمام واحدها وجود دارد. تخت‌های راحت و با کیفیتی نیز برای استراحت مسافران در نظر گرفته شده‌است. تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسبی نیز در واحدهای اقامتی این هتل وجود دارد. واحدها مجهز به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی نیز هستند. پنجره‌های بزرگ و نورگیر واحدها بر جذابیت آن‌ها افزوده‌است. انواع واحدهای اقامتی هتل Valo Hotel City Saint Petersburg شامل موارد زیر است:
• واحد اقامتی دابل یا توئین
• سوئیت جونیور
• آپارتمان با دو اتاق خواب
• سوئیت با یک اتاق خواب

رستوران هتل


هتل دارای رستوران بزرگ و بسیار شیک و تمیزی است که می‌تواند میزبان خوبی برای وعده‌های غذایی مهمانان هتل باشد. صبحانه نیز بصورت بوفه سرو می‌شود.

فاصله هتل والو سیتی سن پترزبورگ تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای اسحاق: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا مجسمه پتر کبیر: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه هرمیتاژ: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ زمستانی: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است