search
menu

هتل Ramada Plaza by Wyndham Saint Petersburg

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada Plaza by Wyndham Saint Petersburg
امکانات عمومی هتل رامادا پلازا بای ویندهام سن پترزبورگ
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل رامادا پلازا بای ویندهام سن پترزبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada Plaza by Wyndham Saint Petersburg


هتل رامادا پلازا بای ویندهام از هتل‌های ۴ ستاره شیک و لوکس در شهر سن پترزبورگ است. این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و دسترسی به جاهای دیدنی بسیار آسان است. با رفتن به ایستگاه مترو موسکوسکی می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Ramada Plaza by Wyndham Saint Petersburg فرودگاه پولکوو بوده و حدودا ۱۵ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری خوش و به یاد ماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای سرپوشیده، اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، باشگاه بدنسازی، پذیرش ۲۴ ساعته و صبحانه خوب اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رامادا پلازا بای ویندهام سن پترزبورگ


در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. در پذیرش این هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند و مسافران را در زمینه اقامت و بازدید از جاهای دیدنی راهنمایی می‌کنند. در هنگام رزرو هتل Ramada Plaza by Wyndham Saint Petersburg به حیوانات خانگی اجازه ورود داده می‌شود، البته باید بابت این کار هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در این هتل پارکینگ دایر نشده است. در صورت نیاز به خشکشویی و لباسشویی نیز می‌توانید به بخش لاندری هتل سر بزنید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به انواع ورزش‌های آبی برای سرگرمی مسافران وجود دارد. همچنین استخر شنای سرپوشیده نیز دایر بوده و همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب فعالیت دارد و در طول سال دایر است. برای ورزش دوستان نیز باشگاه بدنسازی دایر شده است. در مرکز اسپای هتل Ramada Plaza by Wyndham Saint Petersburg می‌توانید خودتان را به انواع ماساژها میهمان کنید. سایر سرگرمی‌های این هتل عبارت‌اند از ایروبیک، موسیقی زنده، بولینگ، میز تنیس و بیلیارد.

اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


اتاق‌های موجود در این هتل دلباز بوده و در همه اتاق‌ها آشپزخانه تعبیه‌شده است. همچنین در این اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی نظیر حمام اختصاصی مجهز، تلویزیون، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی بهره‌مند شوید. همچنین همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل Ramada Plaza by Wyndham Saint Petersburg نیز انواع غذاهای ایتالیایی، پیتزا، استرالیایی، آلمانی، روسی و آسیایی ارائه می‌دهد. همچنین وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود.

فاصله هتل رامادا پلازا بای ویندهام سن پترزبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای کازان: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ میدان سن پترزبورگ: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ اسحاق: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا مجسمه پتر کبیر: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا قلعه پیتروپاول: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است