search
menu

هتل Express Sadavaya Hotel Saint-Petersburg

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Express Sadavaya Hotel Saint-Petersburg
امکانات عمومی هتل ساداوایا اکسپرس سنت پترزبورگ
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ساداوایا اکسپرس سنت پترزبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Express Sadavaya Hotel Saint-Petersburg


هتل ساداوایا اکسپرس یکی از هتل‌های چهار ستاره و مشهور در شهر سن پترزبورگ است. این هتل زیبا در منطقه خاص و قدیمی شهر واقع‌شده و برای دوستداران تاریخ یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. شهر سنت پترزبورگ به دلیل معماری غنی و ساختمان‌های تاریخی بی‌نظیر خود همواره موردتوجه مسافران و هنرمندان زیادی از سراسر دنیا قرار می‌گیرد و همین امر سبب می‌شود تا از جای جای این کره خاکی با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر شوند و انتخاب محل اقامت از ضروریات سفر به شمار می‌رود. با انتخاب هتل ساداوایا اکسپرس اقامتی خوش و سرشار از خاطره خوب را تجربه خواهید کرد. در صورت اقامت در هتل Express Sadavaya Hotel Saint-Petersburg به جاهای دیدنی و گردشگری شهر سن پترزبورگ نیز دسترسی راحتی خواهید داشت و لحظات بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو از جاذبه‌های گردشگری مانند موزه آرمیتاژ، میدان کاخ و پل کاخ نیز به راحتی می‌توانید بازدید کنید. کلیسای اسحاق نیز در عرض ۱۵ دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس است.

امکانات عمومی هتل ساداوایا اکسپرس سنت پترزبورگ


در لابی هتل محیط خوبی برقرار است و از مسافران استقبال می‌کنند. به صورت شبانه‌روزی می‌توانید فنجان قهوه و انواع نوشیدنی را سفارش دهید. در این هتل پارکینگ اختصاصی تعبیه‌شده است که با خیال راحت می‌توانید خودروی خود را به این پارکینگ بسپارید و هزینه مربوطه را پرداخت کنید. با توجه به اینکه به مسافران اجازه ورود حیوانات داده می‌شود، بنابراین اگر همراه خودتان حیوانات خانگی دارید با پرداخت هزینه مربوطه تا ۱۰ کیلوگرم می‌توانید به هتل ببرید. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است تا با خانواده‌تان در ارتباط باشید و به کارهایتان رسیدگی کنید. مرکز بیزینس موجود در هتل Express Sadavaya Hotel Saint-Petersburg برای برگزاری جلسات کاری در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که برای کسب‌وکار عازم شهر سنت پترزبورگ می‌شوند. البته لازم به ذکر است که باید برای بهره‌مندی از این خدمات هزینه جداگانه پرداخت کنید. در لابی بخشی به عنوان اتاق چمدان معین‌شده است تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان می‌توانید وسایل و چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. خدمات مربوط به لاندری نیز در لابی هتل دایر شده است تا مسافران در طول اقامتشان در صورت نیاز از این خدمات بهره‌مند شوند. پرسنل با خوشرویی با مسافران برخورد می‌کنند و همگی علاوه بر زبان روسی به انگلیسی مسلط هستند، تا مسافران از نقاط مختلف جهان ارتباط خوبی برقرار کنند.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


در هتل ساداوایا اکسپرس انواع اتاق وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق استاندارد با تختخواب و کاناپه تخت شو. در اتاق‌های فوق مدرن موجود در این هتل انواع امکانات و خدمات رفاهی ارائه می‌شود. انواع خدمات اتاق‌ها عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، تختخواب‌های استاندارد، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی جداگانه. همچنین در طول اقامت برای اینکه خیالتان از بابت وسایل گرانبها و ارزشمندتان آسوده باشد، در داخل اتاق‌های هتل Express Sadavaya Hotel Saint-Petersburg گاوصندوق تعبیه‌شده است. تمامی اتاق‌ها به طور مرتب نظافت و تمیز می‌شوند. همچنین از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر سنت پترزبورگ را تماشا کنید. در نمامی اتاق‌ها کاناپه گذاشته‌شده تا در هنگام خواب به صورت تخت استفاده کنید

رستوران هتل


وعده صبحانه در رستوران این هتل در هنگام صبح سرو می‌کنند، بنابراین روزتان را با انرژی تمام می‌توانید آغاز کنید. در این وعده می‌توانید انواع مواد غذایی تازه و خوشمزه را به صورت سلف‌سرویس نوش جان کنید. همچنین بخشی به عنوان کافی‌شاپ بوده و انواع نوشیدنی و غذاهای سبک سرو می‌کنند.

فاصله هتل ساداوایا اکسپرس سنت پترزبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع سنت ایزاک: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان کاخ: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه پیترو پاول: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آرمیتاژ: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ تابستانی: ۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است