search
menu

هتل Grand Hotel Kazan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hotel Kazan

درباره هتل Grand Hotel Kazan


هتل گرند کازان یکی از بهترین هتل‌های این شهر و گزینه‌ای فوق العاده برای اقامت در روسیه است. هتلی که با ۲۱۵ اتاق حیرت‌انگیز و تماشایی در ۱۷ طبقه از یک برج با شکوه، چنان عظمتی در شهر کازان به دست آورده که در بحث‌های دوستانه بسیاری از مهمانان همیشه با کلماتی مثل حیرت‌انگیز و شگفت‌آور از آن یاد می‌شود.
یکی از نکات جالب در مورد هتل گرند کازان که نظر عده زیادی از مهمانان را هم به خود جلب می‌کند، جدید بودن هتل Grand Hotel Kazan است. چرا که فعالیت هتل گرند از سال ۲۰۰۹ شروع شده است. از این رو اتاق‌ها و فضای داخلی این هتل کاملا شیک و چشم‌نواز هستند و با رنگ گرمی چون قرمز دیزاین شده ‌اند تا تداعی کننده شور و نشاط باشد. از جمله مزیت‌های برتر هتل سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، صندوق امانات، نظافت روزانه، مغازه خرید سوغاتی و امکان سرو صبحانه در اتاق است.
رستوران اصلی هتل گرند کازان در تمامی وعده‌های غذایی آماده سرویس‌دهی به مهمانان خود است. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند اکثرا ریشه تاتاری و روسی داشته و بسیار خوشمزه هستند. ضمنا، کافی شاپ هتل گرند هم در نوع خود بی‌همتاست. فعالیت هتل دوست‌داشتنی گرند فقط مختص پذیرایی از گردشگران نیست. بلکه هتل Grand Hotel Kazan با داشتن امکانات لازم، آماده برگزاری جلسات کاری و ملاقات‌های تجاری هم بوده و به همین دلیل مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار می‌گیرد. هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما در شهر کازان است. ناگفته نماند که موقعیت مکانی هتل گرند کازان بسیار خوب و ایده‌آل است و نزدیکی آن به ایستگاه مترو و مرکز خرید هتل گرند کازان را برای مسافران محبوب‌تر می‌کند. برای رزرو هتل گرند کازان کلیک کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است