search
menu

هتل Paradise Garden Resort Hotel & Convention Center Boracay

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Paradise Garden Resort Hotel & Convention Center Boracay
انواع اتاق های هتل پارادایس گاردن و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی تفریحی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل پارادایس گاردن ریزورت بوراکای تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Paradise Garden Resort Hotel & Convention Center Boracay


هتل پارادایس گاردن ریزورت و کانوشون سنتر بوراکای از هتل های ۴ ستاره و لوکس بوراکای فیلیپین است که امکانات مختلفی از جمله ساحل خصوصی دارد. این هتل درست در قلب بوراکای و در فاصله ای چند قدمی از زیباترین و شناخته شده ترین سواحل بوراکای قرار گرفته است. همانطور که از نام هتل می توان انتظار داشت، پارادایس گاردن بهشت کوچکی در قلب بوراکای است که همه خدمات و امکانات مورد نیاز مهمانانش را فراهم کرده است.

انواع اتاق های هتل پارادایس گاردن و امکانات آن ها


انواع اتاق های هتل پارادایس گاردن عبارتند از سوئیت یک خوابه، دلوکس رو به استخر، دلوکس تابستانه، دلوکس شرقی، دلوکس غربی، اتاق سوپریور آنکس ضلع جنوبی، اتاق سوپریور ضلع جنوبی، گرند پارادایس اگزکیوتیو و گرند پارادایس دلوکس. اتاق های هتل به جز فضای داخلی هتل و چشم انداز مقابل پنجره های شان تفاوت چندان زیادی با یکدیگر نداشته و در بسیاری از امکانات با یکدیگر مشابه اند. تمامی واحدهای اقامتی هتل Paradise Garden Resort Hotel & Convention Center Boracay مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای امکاناتی مانند مینی بار و چای/ قهوه ساز هستند. برای سرگرمی مهمانان در اتاق ها تلویزیون کابلی قرار داده شده است و حمام خصوصی اتاق ها مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. اتاق های خانواده، سوئیت عروس و اتاق های بدون سیگار از دیگر انواع اتاق های این هتلند.

رستوران هتل


پارادایس گاردن ۳ رستوران مختلف به نام های سان ست ویو، ترایست بار و گرند پارادایس دارد. این ۳ رستوران همگی از ساعات اولیه صبح با ارائه صبحانه مقوی تا شام همراه مهمانان اند و انواع غذاهای بین المللی و محلی را در اختیار آنان قرار می دهند. به جز این رستوران ها، پارادایس گاردن دو کافه بار مختلف هم دارد که یکی به صورت روف گاردن و دیگری در استخر هتل Paradise Garden Resort Hotel & Convention Center Boracay قرار دارد و مهمانان می توانند در این دو کافه بار انواع نوشیدنی های گوارا در کنار اسنک هایی سبک نوش جان کنند. خدمات روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

امکانات ورزشی تفریحی هتل


یکی از بهترین امکانات رفاهی هتل داشتن خصوصی است. سواحل شهرهای نزدیک ساحل گاها به دلیل جذب زیاد گردشگر پر ازدحام هستند تا جایی که برخی از افراد قید استراحت چند دقیقه ای در ساحل را زده و ترجیح می دهند با خرید اولین بلیط هواپیما به خانه خود برگردند! اما هتل پارادایس گاردن با ایجاد ساحل خصوصی مهمانانش را دور از این شلوغی ها نگه داشته تا بتوانند با خیالی آسوده در ساحل اختصاصی خودشان به استراحت و یا انجام تفریحات ساحلی سرگرم شوند و نهایت لذت را از این فعالیت های ساحلی ببرند. به جز ساحل، پارادایس گاردن سه استخر روباز هم دارد که در طول سال فعال و برای مهمان هتل رایگانند.
همچنین مهمانان با استفاده از امکانات ورزشی هتل Paradise Garden Resort Hotel & Convention Center Boracay می توانند به انجام انواع فعالیت های ورزشی آبی مانند اسنورکینگ و غواصی بپردازند. برای آن دسته از مهمانانی که ترجیح می دهند دور از آب باشند فعالیت هایی مانند بیلیارد و زمین گلف در نظر گرفته شده است. بخش اسپا و ماساژ هتل نیز با جکوزی، سونا و انواع ماساژها آماده اند تا خستگی انجام این ورزش ها را از تنتان دور کنند. برای آسایش مهمانانی که دارای کودک خردسال هستند، خدمات پرستاری از کودک ارائه می شود.

امکانات و خدمات کلی هتل


مهمانان Paradise Garden Resort Hotel & Convention Center Boracay نه تنها می توانند از چک این/ چک اوت خصوصی استفاده کنند بلکه به خدماتی مانند خدمات کانسیرج، خدمات تبدیل ارز، اتاق چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این پارادایس گاردن برای مهمانانش امکان کرایه خودرو، دسترسی به اینترنت رایگان، صندوق امانات، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشکشویی، خدمات لباسشویی، شاتل فرودگاهی و امکانات و وسیله های مورد نیاز برای میتینگ ها را فراهم کرده است.

فاصله هتل پارادایس گاردن ریزورت بوراکای تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل بولاباگ: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل سفید بوراکای: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکزخرید دی مال: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل دینیوید: ۳‌.۱ کیلومتر
فاصله تا رستوران و کافه بار ویلیز راک: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا صخره آریل پوینت: ۱۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است