search
menu

هتل INK Hotel MGallery Amsterdam

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اینک آمستردام ام گالری
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل اینک آمستردام ام گالری


هتل اینک آمستردام ام گالری یکی از هتل های زیبای کشور هلند است. این هتل ۴ ستاره یکی از هتل های تمیز و جذاب آمستردام است که تا کنون توانسته است رضایت مهمانان و مراجعه کنندگان را از نظر زیبایی، تمیزی و معماری کسب کند. اگر بخواهیم تاریخچه این هتل را مورد بررسی قرار دهیم خواهیم دید در واقع ساختمان این هتل در گذشته مربوط به یک نشریه به نام «Tijd» بوده است. هتل اینک آمستردام ام گالری که در قلب آمستردام قرار دارد در واقع با نحوه مهمان نوازی گرم، صمیمی و سنتی در یک هتل شیک و به روز خاطره ای فراموش نشدنی را برای مهمانانش رقم می زند. دسترسی آسان به ایستگاههای قطار شهری را می توان یکی از محسنات این هتل در نظر گرفت. گردشگرانی که با خرید آنلاین بلیط هواپیما به آمستردام سفر می کنند می توانند با اقامت در این هتل از امکانات زیبا و جذاب آن لذت ببرند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


یکی از مواردی که برای اکثریت مهمانان این هتل جذاب است پاکیزگی و نظافت عمومی اتاق ها و فضای کلی هتل است. کارکنان این هتل با رفتار حرفه ای با مهمانان به خوبی آشنا هستند و همین موضوع سبب شده است تا افرادی که به این هتل مراجعه می کنند اقامت در یک محیط گرم و صمیمی را تجربه کنند، همچنین پرسنل خوش برخورد میز پذیرش از پاسخگویی به هر سوالی خوشحال می شوند. هتل اینک آمستردام ام گالری خدمات و امکانات زیاد دیگری هم از جمله اینترنت رایگان، پارکینگ، آسانسور، باشگاه ورزشی و رستوران دارد.

انواع اتاق های هتل


هتل اینک آمستردام ام گالری دارای ۱۴۷ اتاق و ۵ سو ئیت در ۵ طبقه است. اتاق ها دارای حمام های شیشه ای هستند. اتاق های هتل اینک آمستردام ام گالری دارای تخت برای بزرگسالان هستند و برای خردسالان نیز می توان تخت در خواست کرد. انواع اتاق ها شامل اتاق های معمولی و سوئیت ها و اتاق هایی که در آن سیگار کشیده نمی شود، هستند. همچنین پنجره اتاق ها به شهر آمستردام باز می گردد و پنجره ها پرده های تیره رنگی نیز دارند. اتاق ها به اندازه ای تمییز و مدرن هستند که افرادی که قبلا به این هتل مراجعه کرده اند همگی نظرات مثبتی در رابطه با نظافت اتاق ها دارند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون هستند. روتختی ها، ملافه ها و بالش ها از جنس های درجه یک و بسیار تمییز و نرم هستند. امکان دسترسی به اینترنت بی سیم، میز تحریر، تلفن و یخچال کوچک نیز در اتاق ها وجود دارد. در اتاق ها ی هتل INK Hotel Amsterdam-MGallery حمام نیز وجود دارد که داخل حمام ها لوازم مورد نیاز و بهداشتی مانند سشوار و حوله وجود دارد.

گزینه های صرف غذا


رستوران شیک و مدرنی که در این هتل وجود دارد در ارائه خدمات در هر سه وعده صبحانه، نهار، شام در خدمت مهمانان است. رستوران هتل اینک آمستردام ام گالری مجهز به یک سالن غذاخوری است که کشیدن سیگار در آن ممنوع است. در این هتل همچنین یک بوفه نیز وجود دارد که در رفع احتیاجات و تامین میان وعده ها برای مهمانان انجام وظیفه می کند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هتل اینک آمستردام ام گالری بسیار زیبا و تمیز مجهز به یک سالن ورزشی نیز است و مسافران می توانند برنامه های ورزشی خود را در این سالن ورزشی دنبال کنند. در این هتل اتاق کنفرانس نیز وجود دارد که می تواند برای برگزاری کنفرانس ها و جلسات مهم رزرو گردد.

دلایل انتخاب هتل


تمیزی اتاق ها، رستوران و محیط کلی هتل
برخورد بسیار مناسب کارکنان با مهمانان
طراحی بسیار زیبا و شیک هتل
قرار گرفتن در قلب آمستردام
نزدیک بودن به ایستگاههای مرکزی قطار شهری

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل اینک آمستردام ام گالری تا موزه پنیر آمستردام: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل اینک آمستردام ام گالری تا میدان دام آمستردام: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل اینک آمستردام ام گالری تا کاخ سلطنتی آمستردام: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل اینک آمستردام ام گالری تا موزه آمستردام: ۳ کیلومتر
فاصله هتل اینک آمستردام ام گالری تا موزه هرمیتاژ آمستردام: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل اینک آمستردام ام تا موزه ونگوگ: ۴.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است