search
menu

هتل The Standard, Huruvalhi Maldives

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Standard, Huruvalhi Maldives
امکانات و خدمات عمومی هتل استاندارد هورووالی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استاندارد هورووالی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Standard, Huruvalhi Maldives


هتل استاندارد هورووالی مالدیو رویاهایتان در مورد سفری آرام بر روی آب را به حقیقت بدل می‌کند. هتل استاندارد هورووالی دارای ۱۵ ویلای زیبا است که بر روی آب یا کنار ساحل ساخته شده‌اند. The Standard, Huruvalhi Maldives از هتل‌های ۵ ستاره مالدیو به شمار می‌رود و خدمات متنوعی به مهمانان ارائه می‌کند. ساحل خصوصی یکی از امتیازات اقامت در هتل لوکس هورووالی است. مالدیو میزبان جاذبه‌های متنوعی است که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. جزایر گردشگری مالدیو یکی از مهم‌ترین دلایل سفر به این کشور زیباست. مجموعه‌ی استاندارد هورووالی گزینه مناسبی برای سفرهای عاشقانه، تفریحی و خانوادگی است. در این هتل اوقات خوشی خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل استاندارد هورووالی


در هتل زیبای استاندارد هورووالی طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. کادر مجرب The Standard, Huruvalhi Maldives به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مهمانان هستند. هتل استاندارد هورووالی از هتل‌های چندزبانه مالدیو است و به ۱۳ زبان دنیا در آن صحبت می‌شود. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است در این قسمت خدمات کانسیرج و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل استاندارد هورووالی چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۱۸ و چک‌اوت از ساعت ۶ تا ۱۲ انجام می‌گیرد. هتل استاندارد پذیرای کودکان عزیز بوده و خدمات مناسبی از جمله نگهداری از کودک برایشان تدارک دیده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. امکانات دیگر هتل شامل صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق و دزدگیر است. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری و پرس لباس استفاده کنید. لازم به ذکر است نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل استاندارد هورووالی، فرودگاه Dharavandhoo Airport است و امکان شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


The Standard, Huruvalhi Maldives دارای واحدهای اقامتی زیبا و متنوعی است که مهمانان عزیز می‌توانند رزروش کنند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دلوکس، سوئیت، اقامتگاه استاندارد، ویلای لاگون روی آب و ویلای اوشن بیچ است. بسیاری از واحدها دارای استخر اختصاصی هستند. از امکانات دیگر واحدهای اقامتی هتل استاندارد هورووالی می‌توان بالکن و مینی‌بار را نام برد. تلویزیون صفحه‌تخت، میز، تلفن و پنکه در اتاق‌ها قرار داده شده است. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود و گهواره برای کودکان رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


The Standard, Huruvalhi Maldives گزینه‌ای عالی برای سفرهای تفریحی است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در ساحل قدم بزنید یا به تفریحات آبی موردعلاقه‌تان بپردازید. اگر اهل ورزش‌های پرهیجان هستید، پیشنهاد ما غواصی، شیرجه‌زدن یا موج‌سواری است. امکانات تنیس و بیلیارد در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. برای سرگرمی مهمانان فعالیت‌هایی مثل کلاس آشپزی، تور آشنایی با فرهنگ محلی، اجرای موسیقی زنده، پخش فیلم و کارائوکه تدارک دیده شده است. کودکان عزیز اوقات خوشی در زمین بازی خواهند داشت. ناگفته نماند هتل استاندارد هورووالی دارای استخر مجزا برای کودکان و بزرگسالان است. در کنار استخر انواع امکانات رفاهی گنجانده شده است. مرکز اسپا از دیگر امکاناتی است که بسیار موردپسند مهمانان قرار می‌گیرد. این مرکز دارای سونا، حمام و اتاق بخار است و خدمات ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند.

رستوران هتل


۴ رستوران باکیفیت داخل هتل استاندارد هورووالی وجود دارد که انواع سلیقه‌ها را راضی می‌کند. رستوران اصلی هتل Kula نام دارد و برای صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. در رستوران کولا انواع غذاهای محلی، بین‌المللی و اروپایی در فضایی خانوادگی سرو می‌شود. برای صرف غذاهای دریایی در فضایی رمانتیک به رستوران Guduguda تشریف ببرید. در رستوران BBQ SHAK علاوه بر غذاهای دریایی، غذاهای گریل نیز سرو می‌شود. در رستوران JOOS CAFÉ انواع غذاهای آمریکایی و بین‌المللی موجود است. ناگفته نماند هتل The Standard, Huruvalhi Maldives دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل استاندارد هورووالی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل Adaaran Meedhupparu: ۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل Heritance Aarah Beach: ۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل Furaveri Island Beach: ۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل Dhigali Maldives Beach: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است