search
menu

هتل Siyam World Maldives

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Siyam World Maldives
امکانات و خدمات عمومی هتل سیام ورلد مالدیو
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیام ورلد مالدیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Siyam World Maldives


هتل ۵ ستاره سیام ورلد مالدیو در جزیره زیبای دیگورا قرار دارد. سیام ورلد مالدیو در سال ۲۰۲۱ افتتاح شده و از هتل‌های زیبای مالدیو به شمار می‌رود. Siyam World Maldives با ساحل اختصاصی‌اش نوید سفری هیجان‌انگیز به مهمانان می‌دهد. با اقامت در هتل سیام ورلد در قلب طبیعت بکر دیگورا قرار خواهید داشت. جاهای دیدنی مالدیو توجه گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. یکی از روش‌های آسان برای سفر به مالدیو خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت است. با انتخاب هتل سیام ورلد دسترسی خوبی به سواحل مالدیو خواهید داشت. ساحل دیگورا در ۱۰۰ متری هتل قرار گرفته است. در هتل سیام ورلد مالدیو اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیام ورلد مالدیو


در هتل زیبای سیام ورلد مالدیو امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان مهیا شده است. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان‌های چینی، انگلیسی و عربی به ۵ زبان دیگر نیز مسلط هستند و به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند. پذیرش هتل سیام ورلد ۲۴ ساعته است. در قسمت پذیرش هتل، خدمات تور، چک‌/این اوت خصوصی، چک/این اوت سریع، کانسیرج و صرافی به مهمانان ارائه می‌شود. اینترنت رایگان، مرکز تجاری، امکانات برگزاری همایش، صندوق امانات، دوربین مداربسته، کپسول آتش‌نشانی و دزدگیر از امکانات هتل سیام به شمار می‌روند. هتل Siyam World Maldives دارای خدمات پرستاری از کودک است و گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی به شمار می‌رود. خدمات خانه‌داری به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لاندری و اتو استفاده کنید. لازم به ذکر است فرودگاه Dharavandhoo Airport در ۶۸ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود. متاسفانه حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


Siyam World Maldives دارای واحدهای اقامتی زیبایی است که بر روی آب قرار دارند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اقامتگاه ساحلی چهارخوابه، اقامتگاه ساحلی دوخوابه، ویلای ساحلی سه‌خوابه، ویلای ساحلی دوخوابه و سوئیت ساحلی است. واحدهای هتل سیام دارای بالکن یا پاسیو هستند و منظره زیبایی از دریا یا باغ از آن‌ها دیده می‌شود. برخی از واحدها دارای استخر خصوصی و سرسره آبی نیز هستند. سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار و تلویزیون صفحه‌تخت در تمام واحدها موجود است. کتری برقی، تلفن، پنکه، میز و کمد لباس از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند سرویس اضافی در صورت موجود بودن ارائه می‌شود. گهواره رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


در هتل Siyam World Maldives هر آنچه برای یک سفر تفریحی تمام‌عیار در نظر دارید در اختیارتان قرار خواهد گرفت. هتل سیام ورلد مالدیو داری سه استخر روباز است که در تمام طول سال باز هستند. برای کودکان استخر مجزایی در نظر گرفته شده است. علاوه بر استخر برای کودکان وسایل بازی و زمین بازی هم اختصاص یافته است. در اوقات فراغتتان می‌توانید اسب‌سواری کنید. اگر به ورزش‌های آبی علاقه دارید، پیشنهاد ما غواصی، موج‌سواری، قایق‌سواری یا شیرجه است. دوچرخه‌سواری، تنیس، بیلیارد و بدمینتون از دیگر ورزش‌هایی است که امکاناتش در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. برای سرگرمی بیشتر فعالیت‌هایی نظیر اجرای موسیقی زنده، پخش فیلم، کلاس آشنایی با فرهنگ محلی، کارائوکه و کلاس آشپزی تدارک دیده شده است. تمرینات بدنسازی، ایروبیک و یوگا را داخل باشگاه می‌توانید انجام دهید. مرکز اسپا از دیگر امکانات تفریحی هتل سیام است که مورد پسند مهمانان قرار می‌گیرد. این مرکز دارای سونا و جکوزی است و خدماتی مثل ماساژ به مهمانان ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


با وجود ۷ رستوران باکیفیت در هتل Siyam World Maldives نگرانی از بابت غذا نخواهید داشت. رستوران‌های Tempo و Baraabaru مخصوص صبحانه هستند و انواع غذاهای محلی، بین‌المللی و آسیایی در آن‌ها سرو می‌شود. برای تجربه طعم لذیذ غذاهای تایلندی سری به رستوران Takrai بزنید. در رستوران Kurry Leaf انواع غذاهای هندی سرو می‌شود. رستوران The Wahoo Grill مخصوص غذاهای گریل و Barrique مخصوص غذاهای بین‌المللی است. در رستوران Andalucia می‌توانید از غذاهای مدیترانه‌ای و اسپانیایی منو سفارش دهید. انواع غذاهای رژیمی و نوشیدنی نیز موجود است.

فاصله هتل سیام ورلد مالدیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل ایگورا: ۱۰۰ متر
فاصله تا ساحل سان سیام ایرو فوشی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا Minaavaru Island Beach: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا Magoodhoo Island Beach: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا Manadhoo Beach: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است