search
menu

هتل Medhufushi Island Resort Maldives

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Medhufushi Island Resort Maldives
امکانات کلی هتل مدهوفوشی آیلند ریزورت مالدیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مدهوفوشی آیلند ریزورت مالدیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Medhufushi Island Resort Maldives


هتل چهار ستاره مدهوفوشی آیلند ریزورت مالدیو بهشت آرامش است. اطراف جزیره، تالاب دیدنی در سایه‌های فیروزه‌ای و آبی لاجوردی درخشان است. اگر می‌خواهید از همه چیز دور شوید و روستایی مقرون به صرفه و آرام را در استراحتگاه مالدیو تجربه کنید، جایی بهتر از اقامتگاه Medhufushi Island Resort Maldives پیدا نمی‌کنید. پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل می‌توانید سفر و اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. هتل ۴۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد. جزیره مافوری، جزیره مولی و جزیره هاکورا از جزایر دیدنی نزدیک این هتل به شمار می‌آیند که توجه گردشگران و مسافران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند.

امکانات کلی هتل مدهوفوشی آیلند ریزورت مالدیو


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. این ریزورت برای راحتی میهمانان خدمات میز پذیرش مانند خدمات دربان، تحویل سریع یا چک‌اوت، انبار چمدان و صندوق امانات ارائه می‌کند. اگر نیاز به ترانسفر فرودگاهی دارید، استراحتگاه می‌تواند قبل از تاریخ ورود شما ترتیب آن را بدهد. هتل دارای ۲ گزینه غذاخوری است. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. در صورت نیاز، تورها حتی می‌توانند به شما در رزرو بلیط و رزرو بهترین نمایش‌ها و برنامه‌های اطراف کمک کنند. امکانات رفاهی داخل اتاق مانند سرویس اتاق و نظافت روزانه به شما این امکان را می‌دهد که از اتاق خود نهایت استفاده را ببرید. لطفاً توجه داشته باشید که کشیدن سیگار در استراحتگاه مجاز نیست تا هوای تمیزتر برای همه میهمانان فراهم شود. برای سلامتی و رفاه همه میهمانان و کارکنان، سیگار فقط به مناطق تعیین شده محدود می‌شود. آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل Medhufushi Island Resort Maldives ممنوع است. در این هتل همچنین برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را تجربه کنند. میهمانان می‌توانند از طیف وسیعی از درمان‌های بدن در Medhufushi Spa لذت ببرند. استخر روباز و استخر کودکان نیز وجود دارد. دوستداران تناسب اندام که می‌خواهند در تعطیلات روال خود را حفظ کنند، می‌توانند به مرکز تناسب اندام استراحتگاه مراجعه کنند. اوقات فراغت خود را با رفتن به ماساژ، جکوزی، اسپا و سونا می‌توانید پر کنید. ورزش‌های آبی متعددی از جمله غواصی، قایق‌رانی و موج سواری در Resort Medhufushi در دسترس است. کلاس‌های غواصی برگزار می‌شود. با استفاده از تخته دارت، میز پینگ پنگ و اتاق یوگا در این هتل می‌توانید نهایت لذت را ببرید. با دوستان یا خانواده خود می‌توانید خوش بگذرانید یا حتی با افراد جدید در کتابخانه، سالن مشترک و فضای تلویزیون ملاقات کنید. از دیگر خدماتی که در این هتل ارائه می‌شوند می‌توان به خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی اشاره کرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل مدهوفوشی آیلند ریزورت مالدیو به زبان‌های انگلیسی، هندی، مالایی و فیلیپینی مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Medhufushi Island Resort Maldives عبارتند از:
• سوئیت ویلا ساحلی دو خوابه
• ویلای ساحلی
• ویلای آبی
• ویلا ساحلی نیمه مستقل
• اتاق‌های خانوادگی
ویلاهای ساحلی بر روی شن‌های سفید پودری قرار گرفته‌اند و اطراف آن را گیاهان سرسبز مانند هیبیسکوس و کلم دریایی برای حفظ حریم خصوصی بیشتر احاطه کرده‌اند.
اتاق‌های هتل مدهوفوشی آیلند ریزورت مالدیو که مجهز به امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع و وای فای رایگان هستند، اقامتی راحت را برای همه مسافران تضمین می‌کنند. برخی از اتاق‌های هتل دارای اتاق نشیمن و بالکن یا تراس جداگانه به عنوان بخشی از چیدمان طراحی خود هستند. از سرگرمی‌های داخل اتاق می‌توان به داشتن تلویزیون اشاره کرد. در برخی اتاق‌ها یخچال، قهوه‌ساز یا چای‌ساز، آب بطری‌شده و مینی‌بار برای زمانی که احساس می‌کنید به آن نیاز دارید، ارائه می‌شود. با علم به اینکه امکانات حمام نقش مهمی در افزایش رضایت میهمانان ایفا می‌کند، استراحتگاه در اتاق‌های منتخب، سشوار، لوازم بهداشتی و حوله ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


هتل Medhufushi Island Resort Maldives دارای ۲ رستوران است. مناظر زیبای غروب آفتاب انواع نوشیدنی‌ها و غذاها را در Alfresco همراهی می‌کند، در حالی که Malafaiy غذاهای بوفه‌ای در کنار استخر ارائه می‌دهد. نوشیدنی‌های سبک در Vilu Bar در تالاب موجود است. این هتل محدودیت‌های غذایی متنوعی را با مجموعه‌ای از انواع غذاها مانند کوشر و حلال در دسترس میهمانان خود قرار می‌دهد. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل مدهوفوشی آیلند ریزورت مالدیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا جزیره مافوری: ۲۰۰ متر
فاصله تا جزیره مولی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا جزیره هاکورا: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است