search
menu

هتل You & Me Maldives

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل You & Me Maldives
امکانات عمومی هتل یو اند می مالدیو
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران هتل
فاصله هتل یو اند می مالدیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل You & Me Maldives


هتل ۵ ستاره یو اند می یکی از هتل‌های بی‌نظیر در مالدیو است. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و با پذیرش ۲۴ ساعته و آنلاین خود در میان مسافران از شهرت خاصی برخوردار است، اکثراً مسافران این هتل را زوج‌های جوان تشکیل می‌دهند که برای سفر ماه‌عسل یا سفرهای پاییزی و زمستانی این منطقه را انتخاب کرده و در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. با توجه به اینکه این هتل مخصوص بزرگ‌سالان است، خدمات امکانات ارائه‌شده همه مسافران را راضی می‌کند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل You & Me Maldives نیز فرودگاه ماله است که با ۲۰ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است و می‌توانید از جزایر گردشگری مالدیو بازدید کنید. برخی از امکانات ارائه‌شده مشهور در داخل این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها، ساحل اختصاصی، چشم‌انداز ساحلی و پذیرش ۲۴ ساعته آنلاین و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل یو اند می مالدیو


در هتل یو اند می بخش بیزینس دایر بوده و میهمانان می‌توانند جلسات کاری خود را در این قسمت برگزار کنند یا اینکه بامطالعه روزنامه‌های منتشرشده به‌صورت روزانه از اخبار دنیا مطلع شوند. برخی از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از روم سرویس، اینترنت وای فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته. در فضای بیرونی این هتل مبلمان چیده شده و محوطه برای پیک‌نیک تعبیه‌شده است. خدمات مربوط به باربیکیو نیز با هزینه مجزا در این هتل دایر گردیده شده است. در قسمت تور و گردشگری می‌توانید با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری جزیره مالدیو آشنا شوید. در قسمت صرافی این هتل نیز نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. همچنین اتاق چمدان مخصوص نگه‌داری وسایلتان است. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط هتل و اطراف استخر و دریا قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد و پرسنل مجرب در این هتل به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی، روسی و چینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل پنج ستاره به شکل ریزورت بوده و دارای ساحل اختصاصی است. در ساحل اختصاصی هتل You & Me Maldives می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید و زیر چترهای آفتاب‌گیری متوجه گذر زمان نباشید. استخر شنای روباز، باشگاه بدن‌سازی، سرگرمی‌های عصرانه جزو خدمات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل به شمار می‌روند. در تراس‌های موجود در اتاق‌ها می‌توانید حمام آفتاب بگیرید یا در محل مشخص‌شده بیلیارد بازی کنید. همچنین با غواصی و قایقرانی لحظات بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. استخر روباز موجود در داخل هتل You & Me Maldives در طول سال دایر بوده ولی مخصوص بزرگ‌سالان است و اینکه در کنار استخر می‌توانید از بار و صندلی‌های آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. در قسمت مربوط به‌سلامتی نیز می‌توانید به باشگاه بدن‌سازی رفته و با مربی خصوصی ورزش کنید یا این‌که در رده‌های یوگا شرکت کنید، همچنین برای آرامش یافتن برایتان صندلی ماساژ و انواع ماساژ در نظر گرفته‌شده است. استفاده از خدمات مربوط به‌سلامتی و اسپا شامل هزینه جداگانه است. در بخش مربوط به اسپا نیز می‌توانید از اتاق بخار، صندلی‌های آفتاب‌گیری، حمام روباز، جکوزی داغ و سونا بهره‌مند شوید که این خدمات نیز شامل هزینه جداگانه هستند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل به‌صورت سوئیت و ویلا هستند و انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از سوئیت ساحلی با استخر، ویلا مانتا، ویلا دلفین، ویلا دلفین با استخر، سوئیت آکوا، سوئیت آکوا با استخر، سوئيت یو اند می با یک اتاق‌خواب و پذیرایی. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی و حمام اختصاصی هستند. توجه داشته باشید که از پنجره اتاق‌های هتل You & Me Maldives می‌توانید چشم‌اندازی بی‌نظیری از دریا را تماشا کنید، همچنین در داخل همه اتاق‌ها کمد لباس و قهوه ساز تعبیه‌شده است. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن، تلویزیون، تلفن و تراس با مبلمان. همچنین برخی از ویلاهای موجود در این هتل در زیرزمین و دریا واقع‌شده‌اند که چشم‌انداز زیبایی از زیر دریا را تماشا خواهید کرد. دقت داشته باشید که استعمال سیگار در داخل واحدهای اقامتی این هتل ممنوع است. در داخل واحدهای اقامتی انواع شکلات میوه و نوشیدنی و غذای مخصوص افراد با رژیم خاص تعبیه‌شده است که استفاده از این خوراکی‌ها شامل هزینه مجزا است اما ارائه بطری‌های آب در داخل اتاق‌ها رایگان است.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل هتل You & Me Maldives انواع غذاهای بین‌المللی را به‌صورت منویی و سلف‌سرویس ارائه می‌دهد. شما می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس در این رستوران همه‌روزه در هنگام صبح میل کنید. در ادامه با انواع رستوران‌های این هتل آشنا می‌شوید که عبارت‌اند از رستوران The Sand غذاهای دریایی، محلی، آسیایی و بین‌المللی را در وعده صبحانه و شام به‌صورت منویی، رستوران Geen Carpet غذاهای آسیایی، بین‌المللی و اروپایی در میان وعده و ناهار به‌صورت منویی، رستوران La Pasta… Italians Do It Betterغذاهای ایتالیایی در وعده‌های ناهار و شام به‌صورت منویی، رستوران Rising Sun غذاهای ژاپنی در وعده ناهار و شام به‌صورت منویی و رستوران H2O by Andrea Berton (Underwater Restaurant) که زیر دریا ساخته‌شده و انواع غذاهای مدیترانه‌ای و بین‌المللی را در وعده ناهار و شام به‌صورت منویی ارائه می‌دهند.

فاصله هتل یو اند می مالدیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا هولهودهوفارو: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا جزیره آنگوفارو: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا جزیره دووافارو: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا جزیره اینامادهو: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است