search
menu

هتل Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa
امکانات کلی هتل شرایتون فول مون مالدیو
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل شرایتون فول مون مالدیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa


هتل شرایتون فول مون مالدیو، یک هتل ۵ ستاره لوکس و زیبا در شهر بزرگ ماله در جمهوری مالدیو است و پاتوق مهمانان لاکچری پسند محسوب می شود. هتل Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa با سوئیت های جذاب و امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده اش یک اقامت رویایی برای مهمانان فراهم می کند و کارکنان آن سعی دارند با مهمان نوازی و برخورد شایسته از مهمانان پذیرایی کنند. ساحل اختصاصی هتل دارای ماسه های سفید رنگ و آب های زلال و کریستالی بوده و آفتاب گرمش به زیبایی می درخشد. این هتل موقعیت مکانی عالی در جزیره خصوصی فورانافوشی (Furanafushi)، از جمله جزایر گردشگری مالدیو، واقع در شمال ماله دارد و از فرودگاه بین المللی وِلانا (ابراهیم نصیر) توسط قایق های سریع السیر در عرض ۱۵ دقیقه قابل دسترس است. تعریف و تمجید از هتل توسط مهمانانی که تجربه اقامت در آن را داشته اند، بسیار صورت گرفته و آن گونه که پیدا است همه مهمانان از تمام امکانات و خدمات هتل کاملا راضی و خشنود بوده اند.

امکانات کلی هتل شرایتون فول مون مالدیو


با وجود امکانات و خدمات متنوعی که هتل شرایتون فول مون مالدیو برای مهمانان در نظر گرفته است، اقامت در آن مانند رویایی شیرین می ماند که همه چیز در آن زیبا است و لحظه به لحظه زندگی به خوشی و قشنگی سپری می شود. در سراسر هتل شرایتون فون مول مالدیو مهمانان می توانند از اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت استفاده کرده و با دنیای بیرون در ارتباط باشند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل به طور بی وقفه و شبانه روزی آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به تمام نیازها و سوال های مهمانان است و آن ها را به بهترین شکل راهنمایی می کند. مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتو، مراقبت از کودک، تبدیل ارز، خدمات کانسرج، فکس، فتوکپی، ترانسفر فرودگاهی، غذاهای بسته بندی شده، خدمات اتاق، برگزاری جلسات مهم و میتینگ ها به پذیرش هتل مراجعه کنند.
در لابی هتل شرایتون فول مون مالدیو جهت آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی نظیر اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، میز و مبلمان، فضای مخصوص استعمال سیگار، محل عبادت، گیفت شاپ و ایستگاه روزنامه فراهم گشته اند. هتل علاوه بر ساحل اختصاصی دارای محوطه پیک نیک، مبلمان فضای باز، تراس آفتاب، تجهیزات باربکیو، باغ و فضای سبز است. مهمانان معمولا اوقات فراغت و بیکاری شان را در این مکان ها سپری می کنند.
تمام کارکنان هتل Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa with Free Transfers Male بسیار مجرب و کارآزموده هستند و وظایفشان را در راستای خدمت رسانی به مهمانان به نحو احسن انجام می دهند. علاوه براین، با تسلط به زبان های ختلف زنده دنیا شامل انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، ایتالیایی، روسی، تایلندی، فیلیپینی و چینی به راحتی می توانند با مهمانان بین المللی ارتباط برقرار کنند.
موردی که لازم است به مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما مالدیو و سفر همراه حیوان خانگی شان دارند، اطلاع داده شود این است که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی گیرد.

امکانات تفریحی هتل


استفاده از امکانات تفریحی هتل با گشت و گذار و بازدید از کل جاذبه های جزیره از لحاظ هیجان و خوش گذرانی برابری می کند. تفریحات و سرگرمی هایی که در این هتل برای مهمانان فراهم گشته، مهمانان را بسیار هیجان زده می کنند و باعث می شوند مهمانان حتی برای لحظه ای حوصله شان سر نرود و گذر زمان را احساس نکنند. از جمله فعالیت هایی که مهمانان می توانند در این هتل شرکت کرده و لذت ببرند کلاس های آشپزی، موسیقی و نمایش زنده، تور یا کلاس درباره فرهنگ محلی، شام های موضوعی شبانه، تورهای پیاده روی، شب های فیلم، سرگرمی های عصرانه، تنیس، استفاده از تجیهزات ورزش های آبی، غواصی، پاراسل، دلفین کروز، قایقرانی، دارت، موج سواری، بیلیارد و ماهیگیری هستند. این حجم از تنوع برای سرگرمی واقعا شگفت انگیز است.
البته که در این هتل به سرگرمی کودکان نیز اهمیت داده شده و برای آن ها کلاب کودکان، زمین بازی فضای بسته، اسباب بازی، شبکه های تلویزیونی کودک، موسیقی، کتاب و دی وی دی کودک، پازل و تخته های بازی در نظر گرفته شده اند. کودکان با استفاده از این امکانات می توانند به شکل سالم، مفید و هیجان انگیز از اوقاتشان لذت ببرند.
البته که مهمانان به قصد شنا، لذت بردن از زیبایی های جزیره و انجام تفریحات آبی و حمام آفتاب به مالدیو سفر می کنند. بنابراین، ساحل اختصاصی هتل به شما این امکان را می دهد تا از تمامی این موارد استفاده کرده و سفری شیرین تجربه کنید. در ساحل اختصاصی هتل Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa with Free Transfers Male انواع تفریحات آبی مهیج ارائه می گردند. تخت ها و چترهای آفتاب نیز به تعداد فراوان در ساحل تعبیه شده اند تا مهمانان از نسیم وزیده از اقیانوس و حمام آفتاب روی ماسه های سفید رنگ لذت ببرند. بار نوشیدنی جات نیز در ساحل وجود دارد و برای مهمانان نوشیدنی های خوش طعم آماده می کند.
مهمانانی هم که دوست دارند از شنا کردن در استخر لذت ببرند، می توانند از دو استخر روباز هتل که برای بزرگسالان و کودکان هستند، استفاده کنند. کنار استخرها نیز تخت و چتر آفتاب قرار دارند. برخی از سوئیت ها دارای استخر اختصاصی هستند و مهمانان می توانند همراه زوج یا خانواده شان در آن شنا کنند. اتاق بخار و حمام فضای باز نیز در هتل وجود داشته و قابل استفاده هستند اما رفع خستگی و انرژی های سنگین تنها در مرکز اسپا و ماساژ میسر می شود. مهمانان می توانند پس از یک روز پر از گردش و تفریح از خدمات اسپا، ماساژ، اسکراب بدن و مراقبت های مختلف استفاده کرده و کل خستگی ها را از بدنشان دفع کنند.
مهمانان خوش اندام و فیت هیکل که در طول سفر نیز مراقب سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند تمرینات روزانه شان را به طور مرتب در باشگاه بدنسازی هتل انجام دهند و در صورت نیاز از مربی خصوصی کمک بگیرند. همچنین، در این سالن کلاس های بدنسازی و یوگا نیز برگزار می شوند. علاقه مندان می توانند در صورت تمایل شرکت نمایند.
خانم ها و آقایانی که دوست دارند در همه حال زیبا و مرتب به نظر بیایند، می توانند از خدمات ارائه شده در سالن زیبایی هتل Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa استفاده کنند. این خدمات شامل مانیکور، پدیکور و مراقبت های فیشیال هستند.

رستوران هتل


در این رستوران ۷ رستوران و بار وجود دارند. رستوران «چاپستیکس» مقابل استخر واقع شده و انواع غذاهای خوشمزه آسیایی و چینی را به روش پخت محلی در وعده های برانچ، ناهار و شام به صورت منوی آلاکارته سرو می کند. رستوران «سیسالت» انواع غذاهای دریایی را در وعده شام در کنار منظره زیبای دریا ارائه می دهد. در رستوران «فیست» سرآشپزهای ماهر غذاهای بین المللی از سراسر دنیا مقابل چشم مهمانان آماده می کنند و در وعده صبحانه و شام به صورت بوفه ای سرو می کنند. شام های ساحلی و موضوعی رستوران فیست شامل «مارکت ماهی مالدیوی» و «شب عربی» هستند و اجراهای زنده برای مهمانان برگزار می کنند. رستوران «ماسالا هات» غذاهای ترکیبی سنتی از شمال و جنوب هند آماده کرده و در وعده ناهار و شام به مهمانان سرو می کند. رستوران «بان تای» غذاهای تایلندی در وعده شام برای مهمانان آماده می کند. در رستوران «کاکونی هات» غذاهای بین المللی و مکزیکی در وعده برانچ و ناهار آماده می شوند. در «آنکوراژ بار» نیز غذاهای مدیترانه ای در وعده های برانچ، ناهار و شام به مهمانان سرو می گردند. برای کودکان و افراد دارای رژیم غذایی خاص نیز منوی مخصوص در نظر گرفته شده است.

اتاق های هتل


اتاق های این هتل به اتاق هایی که قبلا در سفرهای دیگر اقامت داشته اید، هیچ شباهتی ندارند و بالاخره در این هتل مهمانان در سوئیت هایی که همیشه عکس های زیبایشان را در شبکه های مجازی و وبلاگ های مسافرتی مشاهده می کردند، اقامت می کنند. سوئیت های اقامتی این هتل روی آب واقع شده اند و دارای طراحی، معماری و دکوراسیون فوق العاده لوکس و مدرن هستند. انواع امکانات رفاهی که فکرش را بکنید در واحدها مهیا شده اند. انواع واحدهای خانواده، سوئیت عروس و داماد، واحدهای دلوکس کینگ، دلوکس توئین، واحدهای کلبه ای، ویلاهای روی آب و ویلاهای استخردار با منظره و چشم اندازهای اقیانوس، باغ و ساحل در این هتل قابل رزرو هستند و مهمانان با توجه به نیازها و اولویت هایشان به رزرو سوئیت مد نظرشان اقدام می کنند. تمام واحدهای اقامتی عایق صدا هستند و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است.

امکانات اتاق های هتل


اقامت در این هتل و استفاده از امکانات آن یکی از منحصر به فردترین تجربیات مهمانان خواهد بود. نظافت واحدهای اقامتی هتل بسیار رضایت بخش هستند و پروتکل های بهداشتی در تمام فضاهای داخلی، عمومی و روی سطوح اشیاء رعایت و اعمال می شوند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به واحدها ارائه می گردد. داخل واحدهای اقامتی امکاناتی نظیر مبلمان، تخت، میز، آینه، کمد، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، صندوق امانات، تلویزیون، کانال های ماهواره ای، سرویس بهداشتی خصوصی، حوله و لوازم بهداشتی وجود دارند.

فاصله هتل شرایتون فول مون مالدیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ترمینال کشتی و هواپیمای مسافربری هولهوماله: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی فوتبال مالدیو: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک سلطان: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالدیو: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری ماله: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی ماله (ابراهیم نصیر): ۱۲.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است