search
menu

هتل Royal Island Resort & Spa Maldives

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Island Resort & Spa
امکانات و خدمات عمومی هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا
امکانات رستوران هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا
امکانات رفاهی هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا
خدمات و امکانات مشهور هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا
دلایل انتخاب هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا
فاصله هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Island Resort & Spa


هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا هتلی ۵ ستاره، بسیار مجلل و شیک است که در جزیره مرجانی مالدیو واقع شده است. این جزیره گرمسیری مشرف به اقیانوس هند است. هتل Royal Island Resort & Spa یکی از بهترین اقامتگاه ها با امکانات بسیار متنوع و کاربردی در این منطقه است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به مالدیو را داشته باشید، هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو


هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل Royal Island Resort & Spa به صورت رایگان، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، رستوران و استخر رو باز است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان و میز تور را نیز ارائه می دهد. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا


هتل رویال آیلند شامل ۱۴۸ ویلا، ۱۵۰ اتاق غیر سیگاری و۲ سوئیت است. اتاق های زیبای این هتل مجهز به فضای نشیمن، تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، تلفن، مینی بار، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به وان و دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. بطری های آب معدنی نیز به صورت رایگان در اتاق ها قرار گرفته است. این هتل دارای انواع اتاق های خانوادگی، ویلای ساحلی، ویلای باغ، اتاق دوبل اقتصادی و ویلای پرزیدنتال است که می توانید متناسب با نیاز خود اتاق دلخواه خود را رزرو نموده و اقامت دلنشینی را در این هتل تجربه کنید.

امکانات رستوران هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا


هتل دارای چندین رستوران است که انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را سرو می کند. رستوران ماکانا با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. رستوران رابوندی رو به روی دریا بوده و انواع غذاهای بین المللی را برای ناهار و شام ارائه می دهد. کافی شاپ پالم تراس برای تمام وعده های غذایی و سرو میان وعده در خدمت شماست. بوفه کودک، غذای کودک و منوهای رژیم غذایی نیز در صورت درخواست در دسترس هستند. همچنین امکان سرو صبحانه نیز در اتاق های هتل Royal Island Resort & Spa فراهم شده است.

امکانات رفاهی هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا


مرکز تناسب اندام هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده نمایند و همچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. استخر رو باز به همراه صندلی های آفتاب، استخر کودکان، اتاق بخار، سونای خشک و بخار و جکوزی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. روش های زیادی برای سرگرمی در هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا وجود دارد که از جمله آن ها می توان به ورزش های آبی، بدمینتون، غواصی، ماهیگیری، بیلیارد، زمین تنیس، موج سواری و موزیک زنده اشاره کرد. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا


این هتل شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، رستوران، بار، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی و اتاق های خانوادگی است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، آلمانی، هندی، ایتالیایی، روسی و فیلیپینی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا


قیمت مناسب
تمیزی و پاکیزگی هتل
به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله هتل رویال آیلند ریزورت اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز غواصی: ۱ کیلومتر
فاصله تا اسکله ماهیگیری: ۱ کیلومتر
فاصله تا خلیج هانیفرو: ۱۰.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است