search
menu

هتل Holiday Inn Resort Kandooma Maldives

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Inn Resort Kandooma Maldives
امکانات کلی هتل هالیدی این ریزورت کاندوما مالدیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی این ریزورت کاندوما مالدیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Inn Resort Kandooma Maldives


هتل ۴ ستاره شیک و لوکس هالیدی این ریزورت کاندوما مالدیو درست در قلب شهر قرار دارد که ورود به جزایر مالدیو و اطراف آن را بسیار راحت می‌کند. این هتل دارای ۱۵۴ ویلای بزرگ و مدرن روی آب، ساحل یا باغ با چشم‌اندازهای خیره ‌کننده از دریای درخشان مالدیو و ساحل دست نخورده‌ای است که این تفرجگاه را احاطه کرده است. ویلاهای بزرگ دسترسی به ساحل، اقیانوس یا تالاب را ارائه می‌دهند. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به جزیره کاندوما فوشی، ساحل کاندوما، پارک توهتونبه و جزیره گورایدو اشاره کرد. این هتل فقط ۴۰ دقیقه با قایق تندرو از فرودگاه بین‌المللی ولانا ماله فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مالدیو را داشته باشید، هتل Holiday Inn Resort Kandooma Maldives با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل هالیدی این ریزورت کاندوما مالدیو


این هتل دارای امکاناتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات دربان و شاتل فرودگاهی است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای سایر میهمانان و کارکنان ایجاد نشود. قبل از رزرو هتل دقت کنید که آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل هالیدی این ریزورت کاندوما مالدیو مراجعه کنید. همچنین برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود. برای تهیه بلیط جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. هتل Holiday Inn Resort Kandooma Maldives دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. از دیگر خدماتی که در این هتل ارائه می‌شوند می‌توان به خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی، اسپا، اتاق بخار و مرکز تناسب اندام اشاره کرد. والدین می‌توانند کودکان را با هیجان زندگی جزیره‌ای از طریق فعالیت‌هایی مانند حباب ساز PADI، کمپ‌های موج‌سواری، آموزش شنا، و از همه بهتر، باشگاه کودکان کاندو با فعالیت‌های آموزشی و تفریحی روزانه آشنا کنند. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید بدمینتون، تنیس، دارت و بیلیارد بازی کنید یا در فعالیت‌هایی نظیر غواصی، ماهیگیری و تورهای آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. کارکنان با تجربه و با اخلاق هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، اسپانیایی، هندی، مالایی، اندونزیایی، روسی، فیلیپینی، اردو، ویتنامی و چینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل هالیدی این ریزورت کاندوما مالدیو عبارتند از:
• اتاق یک خوابه با چشم‌انداز باغ
• ویلای روی آب با چشم‌انداز دریا
• ویلای روی آب کینگ
• ویلای روی آب توئین
• ویلای ریزورت
• ویلای ساحلی
• ویلا با چشم‌انداز باغ
• ویلای روی آب با چشم‌انداز جزیره
• اتاق‌های خانوادگی
همه اتاق‌ها در هتل Holiday Inn Resort Kandooma Maldives مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، وای فای رایگان و مینی‌بار هستند. قهوه‌ساز یا چای‌ساز، آب بطری، قهوه فوری و چای فوری نیز برای راحتی میهمانان در اتاق‌ها در نظر گرفته شده است. هر اتاق مجهز به سرویس بهداشتی و حمام مجهز به دوش، وان، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


استراحتگاه دارای سه غذاخوری و چهار بار است که طیف وسیعی از لذت‌های آشپزی را ارائه می‌دهد. با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه در بار هتل می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن و غذای مخصوص کودک نیز در دسترس هستند.

فاصله هتل هالیدی این ریزورت کاندوما مالدیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا جزیره کاندوما فوشی: ۱۷۰ متر
فاصله تا ساحل کاندوما: ۳۲۰ متر
فاصله تا پارک توهتونبه: ۴۶۰ متر
فاصله تا جزیره گورایدو: ۶۸۰ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است