search
menu

هتل Crystal Sands Maldives

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crystal Sands Maldives
امکانات عمومی خانه مسافر کریستال سندز مافوشی
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله خانه مسافر کریستال سندز مافوشی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Crystal Sands Maldives


خانه مسافر کریستال سندز سه ستاره بوده و در جزیره مافوشی مالدیو واقع‌شده است. این محل اقامت دارای موقعیت جغرافیایی خوبی بوده و دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و ساحل زیبای مالدیو دارد. این کشور به دلیل قرارگیری در اقیانوس هند تعداد زیادی جزیره و سواحل و جاهای دیدنی طبیعی و تاریخی و باستانی دارد و همین امر سبب شده تا به یکی از جذاب‌ترین مقاصد سفر تبدیل شود که در طول سال از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می‌شوند، مخصوصاً خانواده‌ها و زوج‌های جوان دوستدار سفر به این کشور هستند تا از جاهای دیدنی بازدید کنند. همچنین لازم به ذکر است که به دلیل وجود شاتل فرودگاهی در این هتل دسترسی آسانی به هتل خواهید داشت، لازم به ذکر است که استفاده از شاتل فرودگاهی هتل Crystal Sands Maldives شامل هزینه جداگانه است. از ماله در عرض ۳۰ دقیقه می‌توانید به این جزیره و هتل کریستال سندز دسترسی داشته باشید. فرودگاه بین‌المللی ماله نیز در عرض ۳۰ دقیقه قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی، شاتل فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز و صبحانه عالی اشاره کرد.

امکانات عمومی خانه مسافر کریستال سندز مافوشی


در خانه مسافر کریستال سندز دسترسی به اینترنت وای فای رایگان امکان‌پذیر است. در بخش پذیرش نیز به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و از مسافران استقبال می‌کنند. محوطه هتل را باغ فرا گرفته و مسافران می‌توانند در آن ریلکس کنند. پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، هندی، ایتالیایی، تامیل، ویتنامی و چینی صحبت می‌کنند. این هتل پارکینگ ندارد و مسافرانی که با ماشین شخصی به مالدیو سفر می‌کنند باید به فکر محل پارک خودرو باشند. با اقامت در این هتل بلیط وسایل حمل و نقل عمومی ارائه می‌شود تا از جاهای دیدنی و گردشگری این منطقه بازدید کنید. بخش شستشو در هتل Crystal Sands Maldives شامل خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی بوده و برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین به طور روزانه نظافت انجام می‌گیرد. در بخش تور گردشگری نیز با جاهای دیدنی و گردشگری منطقه آشنا می‌کنند. امکانات باربیکیو نیز در این هتل دایر بوده و مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوند. با توجه به اینکه اجازه ورود حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود، بنابراین بهتر است قبل از رزرو این هتل از این موضوع مطلع شوید.

امکانات تفریحی هتل


در هنگام سفر به این منطقه از تماشای اقیانوس و ساحل لذت خواهید برد و در صورت اقامت در این هتل می‌توانید با انواع ورزش‌های آبی با هزینه مجزا سرگرم شوید. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل زیبا عبارت‌اند از موج‌سواری، ماهی گیری، دوچرخه‌سواری. بهره‌مندی از این سرگرمی‌ها شامل هزینه جداگانه است.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در هتل کریستال سندز عبارت‌اند از اتاق استاندارد، اتاق دوبل دلوکس با بالکن و چشم انداز جزیره، اتاق دوبل سوپرییر با بالکن. هریک از اتاق‌های موجود در این خانه مسافر شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون، گاوصندوق و حمام اختصاصی. برخی از اتاق‌های هتل Crystal Sands Maldives دارای بالکن هستند و چشم‌انداز زیبایی از دریا را می‌توانید تماشا کنید. همچنین در هریک از اتاق‌ها مینی بار دایر شده و انواع نوشیدنی و خوراکی را میل کنید. با توجه به قوانین این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای بین‌المللی، آمریکایی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای، پیتزا، دریایی، تایلندی، آسیایی و محلی را سرو می‌کند. وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه می‌شود و غذاهای چینی سرو می‌کنند. برای کودکان نیز غذای مخصوص سرو می‌شود.

فاصله خانه مسافر کریستال سندز مافوشی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل مافوشی: ۱۳۰ متر
فاصله تا کلاب کانی: ۱۵۰ متر
فاصله تا ساحل مافوشی مارینا: ۲۴۰ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است