search
menu

هتل Bandos Maldives

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bandos Maldives
امکانات و خدمات عمومی هتل باندوس مالدیو
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل باندوس مالدیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bandos Maldives


باندوس مالدیو تصویری از یک بهشت کامل و بدون استرس‌های روزمره است. اقامتگاه باندوس مالدیو یک جزیره خصوصی است که در ۸ کیلومتری شهر ماله قرار گرفته است. با انتخاب باندوس برای اقامت در عین داشتن یک سفر ایده‌آل در طبیعت، دسترسی خوبی هم به جاهای دیدنی ماله خواهید داشت. موزه ملی و گالری هنری ملی از جاذبه‌هایی هستید که بازدیدشان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در باندوس مالدیو هر آنچه برای یک سفر تفریحی نیاز است در اختیارتان خواهد بود. درخشش آب، طبیعت بکر و سواحل شنی سفید شما را در آرامشی عمیق فرو خواهد برد. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت به مقصد مالدیو و اقامت در Bandos Maldives تعطیلاتی رویایی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل باندوس مالدیو


در اقامتگاه تفریحی باندوس مالدیو طیف وسیعی از امکانات در بالاترین سطح استاندارد جهانی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش هتل، خدمات تور، صرافی و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های چینی، انگلیسی، آلمانی، فرانسه و روسی بوده و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مهمان هستند. Bandos Maldives پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و خدمات متنوعی از جمله پرستاری از کودک ارائه می‌کند. برای خرید سری به مینی‌مارکت داخل هتل بزنید. انواع خدمات آرایشی در سالن زیبایی به مهمانان ارائه می‌شود. ناگفته نماند هتل باندوس برای اقامت مهمانان معلول بهینه‌سازی شده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به سالن همایش، فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و اتاق سیگار اشاره کرد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی و لاندری استفاده کنید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی ولانا در ۷ کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود. حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل Bandos Maldives دارای واحدهای اقامتی بزرگی مشرف به باغ یا ساحل است. اتاق‌های اقامتگاه تفریحی باندوس توسط طبیعت زیبای جزیره احاطه شده‌اند و مکان دل‌نشینی برای استراحت دارند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد، اتاق دلوکس، باغ ویلا، ویلای سوپریور، ویلای ساحلی و ویلای پریمیوم است. برخی از واحدهای دارای سقف‌های بلند کاهگلی یا دکوراسیون چوبی هستند. داخل همه‌ی واحدها سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت و مینی‌بار قرار گرفته است. چای‌ساز، میز، پنکه، تلفن و کمد لباس از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. بعضی از واحدهای اقامتگاه باندوس دارای اتاق نشیمن جداگانه و جکوزی در فضای باز نیز هستند. ناگفته نماند سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود و گهواره رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


هتل باندوس مالدیو بهترین گزینه برای گذراندن یک سفر تفریحی است. علاقه‌مندان تفریحات آبی در باندوس مالدیو اوقات بی‌نظیری خواهند داشت. غواصی، قایق‌رانی، موج‌سواری و شیرجه از ورزش‌های آبی باندوس مالدیو هستند. برای کودکان عزیز زمین‌بازی در نظر گرفته شده است. امکانات تنیس، بدمینتون، اسکواش و بیلیارد در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. کارائوکه، اجرای موسیقی و پخش فیلم از دیگر امکانات تفریحی Bandos Maldives به شمار می‌روند. با شرکت در تورهای پیاده‌روی هتل از طبیعت زیبای جزیره حظ خواهید برد. استخر روباز هتل در تمام طول باز است و امکانات سرو نوشیدنی در کنارش وجود دارد. پس از گذراندن یک روز شلوغ سری به مرکز اسپا بزنید و خستگی را از تنتان دور کنید.

رستوران هتل


با اقامت در هتل Bandos Maldives روزتان با صرف صبحانه‌ای لذیذ آغاز خواهد شد. هتل باندوس دارای ۵ رستوران باکیفیت است. Gallery Restuarant رستوران اصلی هتل است و انواع غذاهای بین‌المللی را به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌کند. رستوران Grill Bar در سمت شمال شرقی جزیره قرار گرفته و فضایی سنتی دارد. در گریل بار انواع غذاهای دریایی و گوشتی به دلخواه مهمانان کباب شده و با سس انتخابی‌شان سرو می‌شود. غذایتان را می‌توانید در داخل رستوران یا روی عرشه نوش جان کنید. رستوران Sea Breeze در لبه آب قرار گرفته و به صورت شبانه‌روزی غذاهای بین‌المللی به مهمانان ارائه می‌کند. برای صرف غذاهای ژاپنی سری به رستوران Umi Yaki بزنید.

فاصله هتل باندوس مالدیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان جمهوری: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا پارک سلطان: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است