search
menu

هتل Adaaran Club Rannalhi Maldives

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Adaaran Club Rannalhi Maldives
امکانات عمومی هتل آداران کلاب رانالهی مالدیو
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آداران کلاب رانالهی مالدیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Adaaran Club Rannalhi Maldives


هتل آداران کلاب رانالهی هتلی چهار ستاره در منطقه مالدیو است که در قسمت جنوبی جزیره ماله واقع‌شده است و به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل از طریق قایق موتوری در عرض ۴۵ دقیقه به فرودگاه بین‌المللی ماله دسترسی خواهید داشت. این هتل برای سفرهای دونفره گزینه بسیار مناسبی بوده و یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را در این هتل تجربه خواهید کرد، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی و به‌یادماندنی آماده کنید. چشم‌انداز بی‌نظیری از واحدهای اقامتی این هتل به‌صورت پانوراما و ۳۶۰ درجه است که از منظره اطراف لذت خواهید بود. پرسنل در هتل Adaaran Club Rannalhi Maldives به انواع زبان‌های روز دنیا تسلط دارند و همین امر سبب کمک به مسافران در معرفی جاهای دیدنی ماله و جزیره‌های گردشگری مالدیو خواهد بود. به دلیل واقع‌شدن واحدهای اقامتی این هتل بر روی آب احساس خوشایندی خواهید داشت و این‌که اطراف این ویلاها را آب و شن‌های سفید فراگرفته است، بی‌شک خودتان نیز وقتی این هتل را از نزدیک ببینید، متوجه منحصربه‌فرد بودن آن خواهید شد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، بار و پذیرش آنلاین اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آداران کلاب رانالهی مالدیو


در قسمت بیرونی این هتل امکانات باربیکیو فراهم گردیده شده که شامل هزینه جداگانه است. همچنین ساحل اختصاصی همراه با باغ و تراس در این هتل دارای چشم‌انداز بی‌نظیری است. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است، توجه داشته باشید که هتل آداران کلاب رانالهی پارکینگ ندارد و برای دسترسی به این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری آن باید از قایق استفاده کنید و سفر به این منطقه با ماشین شخصی امکان‌پذیر نیست. پرسنل این مجموعه بسیار مجرب و کارآزموده بوده و در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی در حال تلاش هستند، مطمئناً در هنگام اقامت در این هتل متوجه رفتار صمیمانه و دوستانه این پرسنل خواهید شد. همه پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، روسی و چینی تسلط دارند. همچنین در بخشی از این هتل مغازه سوغاتی فروشی دایر گردیده و انواع سوغاتی‌های مربوط به مالدیو قابل تهیه است. همچنین بخشی به‌عنوان اتاق چمدان در نظر گرفته‌شده که تا زمان دسترسی به فرودگاه می‌توانید وسایلتان را در آن قسمت بسپارید. خدماتی مانند لباسشویی در هتل Adaaran Club Rannalhi Maldives با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و تحویل اتاق به مسافران هستند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اسپا و ورزش‌های آبی اشاره کرد. ماساژهای ارائه‌شده در قسمت اسپای این هتل همه مسافران را به آرامش دعوت می‌کند و اینکه می‌توانید از تورهای جزیره گردی بهره‌مند شوید. سایر امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده ارائه‌شده در هتل Adaaran Club Rannalhi Maldives عبارت‌اند از انواع ورزش‌های آبی، موج‌سواری، قایق‌سواری، غواصی، تنیس روی میز و ماهیگیری. همه این تفریحات با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. در بخش سلامتی نیز می‌توانید انواع ماساژها را دریافت کرده و به آرامش برسید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل


انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد شامل دو تخت خواب تک‌نفره یا یک‌تخت خواب دونفره و خانه ییلاقی آبی که بر روی اقیانوس ساخته‌شده و این واحد نیز شامل یک ‌تخت خواب بزرگ دونفره است. هر یک از واحدهای اقامتی دارای بالکن اختصاصی بوده و می‌توانید در فضای نشیمن استراحت کنید. وسایل به‌کاررفته در داخل واحدها چوبی کلاسیک هستند و برخی از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و گاوصندوق. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای هتل Adaaran Club Rannalhi Maldives نیز می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، امکانات اتوکشی، کتری برقی، میز کار، فضای نشیمن و کمد لباس اشاره کرد. توجه داشته باشید که برخی از واحدهای اقامتی زیرآب ساخته‌شده‌اند و چشم‌انداز بی‌نظیر از زیر دریا مقابل چشمانتان خواهد بود و اینکه برخی از واحدها دارای ظرفیت بیشتری هستند. به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل واحدهای اقامتی این هتل ممنوع است.

رستوران هتل


غذاهای ارائه‌شده در داخل رستوران این هتل بسیار خوشمزه بوده و انواع غذاها سرو می‌شود، همچنین بعد از غذا می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خنک را در قسمت بار و کافی‌شاپ هتل سفارش دهید. همچنین صبحانه چینی در هتل Adaaran Club Rannalhi Maldives ارائه می‌شود. رستوران اصلی این هتل نیز انواع غذاهای هندی، آسیایی، بین‌المللی و اروپایی را در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد، مطمئن باشید در رستوران این هتل از طعم غذاها سیر نخواهید شد.

فاصله هتل آداران کلاب رانالهی مالدیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مافوشی: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا گولهی: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا فولیدهو: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا جزیره ماله: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است