search
menu

هتل Palm Rest Maldives

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Palm Rest Maldives
امکانات هتل پالم رست مالدیو
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل پالم رست مالدیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Palm Rest Maldives


خانه مسافر پالم رست مالدیو یکی از محل‌های اقامت زیبا و شیک سه ستاره در منطقه ماگودهو است که با موقعیت جغرافیایی عالی و به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید با پرداخت هزینه مربوط به شاتل از فرودگاه به هتل دسترسی داشته باشید. پس همین حالا به فکر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل پالم رست باشید تا سفری خاطره‌انگیز برای خودتان و خانواده‌تان رقم بزنید. خانه مسافر Palm Rest Maldives دارای ساحل اختصاصی بوده و میهمانان از تماشای این چشم‌انداز نهایت لذت می‌برند. همچنین محوطه هتل را باغ فراگرفته و از پنجره اتاق‌ها نیز می‌توانید زیبایی‌های شهر را تماشا کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به شاتل فرودگاهی، روم سرویس، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

امکانات هتل پالم رست مالدیو


در لابی هتل پالم رست می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات خانه‌داری و خدمات باربری و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. با توجه به قوانین این هتل به حیوانات خانگی اجازه ورود داده می‌شود. برای این کار نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است و به صورت رایگان ارائه می‌شود. همچنین پارکینگ نیز در این هتل وجود ندارد و مسافرانی که ماشین شخصی دارند، باید به فکر محل پارک ماشین خود باشند. در بخش شستشو نیز می‌توانید از خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. همچنین خدمات خانه‌داری به طور روزانه و مرتب در هتل Palm Rest Maldives انجام می‌گیرند. فکس و فتوکپی نیز در بخش بیزینس انجام می‌گیرند تا در صورت نیاز به این بخش سر بزنید. به دلیل قرارگیری اتاق‌ها در طبقه همکف رفت و آمد بسیار آسان است. پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی، هندی، ایتالیایی و روسی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


برای آن دسته از مسافرانی که فرزند خردسال دارند، زمین‌بازی روباز دایر شده و انواع وسایل بازی فراهم‌شده است. همچنین محوطه هتل را فضایی برای پیک‌نیک فراهم‌شده است تا روزشان را در فضای باز سپری کنند. امکانات باربکیو نیز با هزینه مجزا در این هتل دایر شده است. انواع ورزش‌های آبی نیز با هزینه مجزا در این هتل وجود دارند. همچنین در صورت اقامت در هتل پالم رست می‌توانید از امکانات رفاهی ماهی گیری، میز تنیس، موج‌سواری و بدمینتون بهره‌مند شوید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


در هتل پالم رست ۱۵ واحد اقامتی در طبقه همکف وجود دارند. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق دوبل با چشم‌انداز دریا و اتاق دوبل دلوکس برای دو بزرگسال و کودک. در این هتل زیبا واحدهای اقامتی مجهز بوده و مسافران می‌توانند از امکانات رفاهی مناسبی بهره‌مند شوند. از خدمات ارائه‌شده می‌توان به کمد لباس، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی و بالکن اشاره کرد. در داخل اتاق‌های هتل Palm Rest Maldives می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنید و با دوستان و آشنایان خود در ایران در ارتباط باشید. علاوه بر این‌ها، در تمامی واحدهای اقامتی سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است. سایر امکانات رفاهی نیز عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، میز غذاخوری، سیستم گرمایش و سرمایش، امکانات اتوکشی. در داخل این واحدها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. یکی از اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده می‌شود ولی در دو اتاق دیگر اجازه داده نمی‌شود.

رستوران هتل


در رستوران موجود در این هتل وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید به رستوران بروید و با پرداخت هزینه مجزا ناهار و شام میل کنید. همچنین در این هتل محلی به عنوان کافی‌شاپ دایر بوده و مسافران می‌توانند انواع نوشیدنی و خوراکی سفارش دهند.

فاصله هتل پالم رست مالدیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل آکوا: ۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل سان آکوا: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است