search
menu

هتل Flamingo by the Beach Penang

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Flamingo by the Beach
امکانات کلی هتل هتل فلامینگو بای بیچ پنانگ
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل فلامینگو بای بیچ پنانگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Flamingo by the Beach


هتل فلامینگو بای بیچ، یک هتل ۴ ستاره خوب در شهر ساحلی پنانگ، کشور مالزی است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی و تفریحی متنوع در کنار یکدیگر، سعی در تأمین اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی هتل Flamingo Hotel by the Beach عالی است و با قرار گرفتن در مقابل ساحل علاوه بر این که چشم انداز فوق العاده زیبایی به اتاق ها ارائه می دهد، بلکه دسترسی بسیار سریع و آسان نیز به ساحل دارد. مهمانان می توانند در کمترین زمان به ساحل دسترسی داشته باشند. همچنین، دسترسی از هتل به بسیاری از جاذبه های دیدنی پنانگ و مراکز خرید سریع و آسان است. پرسنل مجرب و زحمتکش هتل نهایت تلاش خود را می کنند تا مهمانان با رضایت خاطر و خاطره خوش هتل را ترک کنند.

امکانات کلی هتل هتل فلامینگو بای بیچ پنانگ


در این هتل امکانات متنوعی برای مهمانان در نظر گرفته شده تا اقامتشان را تا حد امکان راحت و آسان نمایند. مهمانانی که از دیگر شهرها به جای خرید بلیط هواپیما پنانگ فر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کرده و از بابت امنیت و پیدا کردن جا پارک مناسب خیالشان راحت باشد. مهمانان می توانند در سراسر هتل به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند و تصاویر و ویدئوهای جذابی که می گیرند، با دوستان خود در شبکات مجازی به اشتراک بگذارند یا امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند. لابی هتل جایی است که مهمانان در آن مورد استقبال قرار گرفته و پذیرش می شوند.
در لابی برای راحتی و آسایش هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، اتاق چمدان، مرکز تجاری، گیفت شاپ، فضای مخصوص استعمال دخانیات، و ایستگاه روزنامه فراهم شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتو، مراقبت از کودک، تبدیل ارز، خدمات تور، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و میهمانی ها، کرایه خودرو، روم سرویس و شاتل فرودگاهی به پذیرش هتل مراجعه کنند.
پرسنل پذیرش با خوشرویی و حوصله مهمانان را در راستای سوال ها و نیازهایشان راهنمایی می کنند. همچنین، پرسنل هتل با تسلط به زبان های انگلیسی و مالایی در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی به مشکل خاصی برنمی خورند. در محوطه بیرونی هتل امکاناتی چون تراس، فضای سبز و باغ طراحی شده اند تا مهمانان بتوانند در اوقات فراغت و بیکاری در آن ها زمان بگذرانند. مهمانانی که قصد دارند همراه حیوان خانگی شان به پنانگ سفر کنند، توجه داشته باشند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل امکانات تفریحی متعددی برای مهمانان فراهم شده اند. قرار گرفتن هتل مقابل ساحل از جمله امتیازات مثبت آن به حساب می آید. زیرا که مهمانان می توانند به راحتی به ساحل رفته و از امکانات آن مانند تجهیزات ورزش های آبی استفاده کنند. غواصی یکی از جذاب ترین فعالیت هایی است که در ساحل هتل می توان انجام داد و از کشف دنیای زیر آب لذت برد. در داخل هتل نیز یک استخر روباز وجود دارد که برای شنا و آب بازی بسیار مناسب است. در اطراف استخر تخت، چتر آفتاب و حوله تعبیه شده اند تا مهمانان بتوانند استراحت کنند و حمام آفتاب جانانه بگیرند. منظره مقابل استخر نیز بسیار گیرا و جذاب است. یکی دیگر از خدماتی که مهمانان پس از پشت سر گذاشتن یک روز پر جنب و جوش در پنانگ نیاز دارند، سونا و خدمات اسپا و ماساژ است. مهمانان می توانند انواع ماساژها را در مرکز اسپا و ماساژ هتل دریافت کنند. مهمانانی که در همه زمان حتی در سفر به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند می توانند به باشگاه بدنسازی هتل مراجعه کنند و تمرینات ورزشی شان را به طور روزانه انجام دهند. خانم ها و آقایانی هم که دوست دارند در طول سفر زیبا و مرتب به نظر بیایند، می توانند از خدمات زیبایی و مراقبتی سالن آرایشگاهی هتل بهره مند شوند.
گاهی، در لابی هتل هم یک سری نمایش های زنده اجرا می شوند که بسیار سرگرم کننده و نشاط بخش هستند. البته که کودکان فراموش نشده اند و برای آن ها نیز امکانات تفریحی و سرگرمی متنوع در نظر گرفته شده تا ساعاتی که در هتل هستند به بازی بپردازند و حوصله شان سر نرود. کودکان می توانند در کلاب کودک انواع بازی ها را انجام بدهند و در محیطی ایمن و سالم سرگرم شوند.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران به نام «فلامینگو کافه» وجود دارد که در وعده های اصلی صبحانه، ناهار، شام، برانچ، تی تایم و ساعت کوکتیل اواع غذاهای خوشمزه، خوراکی های متنوع و نوشیدنی ها خوش طعم برای مهمانان آماده و سرو می کند. وعده صبحانه همه روزه در ساعات معین به صورت بوفه ای به مهمانان ارائه می گردد و شامل املت، غذاهای متنوع و خوشمزه بین المللی و آسیایی است. برای کودکان و افراد با رژیم غذایی خاص منوی مخصوص در نظر گرفته شده که در صورت تقاضا ارائه می گردد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در این هتل انواع اتاق ها با امکانات و ویژگی های متنوع وجود دارند و مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دوبل دلوکس با منظره تپه و دریا، سوئیت های دو خوابه، سوئیت های سه خوابه و اتاق های خانواده هستند. همه واحدها با مبلمان و اسباب چوبی، شیک و مدرن تکمیل شده اند و دارای بالکن هستند. منظره اتاق ها را چشم اندازهای زیبای دریا، تپه، ساحل و محوطه استخر تشکیل می دهد. در دکوراسیون اتاق ها از رنگ های بسیار زیبا و هماهنگ استفاده شده که حس آرامش القا می کنند. استعمال دخانیات در تمام اتاق ها ممنوع است و مهمانان بایستی برای استعمال دخانیات به اتاق مخصوص در نظر گرفته شده در لابی مراجعه کنند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.
در همه اتاق های هتل امکانات رفاهی مناسب در نظر گرفته شده اند که شامل مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، یخچال، چای/ قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، آباژور، کمد، آینه، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، لوازم بهداشتی و حوله هستند. نظافت اتاق ها نیز رضایت بخش است. مهمانان در این اتاق ها اقامت راحت و دلچسبی تجربه می کنند.

فاصله هتل فلامینگو بای بیچ پنانگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گیاه شناسی پنانگ: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه واندر فود: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا تپه پنانگ: ۱۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پل پنانگ: ۱۹.۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی پنانگ: ۲۵.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سان وی کارنیوال مال: ۳۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است