search
menu

هتل favehotel Cenang Beach Langkawi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل favehotel Cenang Beach Langkawi
امکانات کلی هتل فیو سنانگ لنکاوی
اتاق های هتل فیو سنانگ لنکاوی
امکانات اتاق های هتل فیو سنانگ لنکاوی
امکانات تفریحی هتل فیو سنانگ لنکاوی
رستوران هتل فیو سنانگ لنکاوی
فاصله هتل فیو سنانگ لنکاوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل favehotel Cenang Beach Langkawi


هتل فیو سنانگ بیچ در ساحل سنانگ لنکاوی قرار دارد. هتل ۳ ستاره فیو سنانگ از سال ۲۰۱۱ آغاز به فعالیت کرده است و همواره رضایت میهمانان خود را جلب نموده است. این هتل با استخر و اینترنت رایگان، اتاق خانواده و پارکینگ رایگان و رستوران در میان بقیه هتل ها شهرت دارد. نزدیکی هتل فیو سنانگ تا جاذبه های دیدنی شهر لنکاوی یکی از اصلی ترین دلیل محبوبیت این هتل شده است، همچنین فاصله این ‏هتل تا ساحل سنانگ حدودا ۶ دقیقه و تا فرودگاه بین المللی لنکاوی نیز ۱۵ دقیقه است ولی با این حال شاتل فرودگاهی نیز در این هتل دایر است، همچنین تمیزی هتل و عملکرد کارکنان بسیار مطلوب است. پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامت خوش در انتظار شما خواهد بود.

امکانات کلی هتل فیو سنانگ لنکاوی


هتل فیو سنانگ از آن جمله هتل هایی است که به مسافران اهمیت زیادی داده می شود و برای آن دسته از مسافرانی که به قصد کار و تجارت به لنکاوی سفر کرده اند مناسب است، زیرا امکانات ویژه ای در اختیارشان قرار داده می شود. در هنگام رزرو هتل favehotel Cenang Beach Langkawi توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. توجه داشته باشید که زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته دایر است و در این قسمت از هتل می توانید به مکان نگهداری چمدان ها، روم سرویس و تبدیل ارز دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به طبقات مختلف می توانید از آسانسور استفاده کنید. پرسنل Fave Cenang Beach hotel به زبان های انگلیسی و مالایی تسلط دارند.

اتاق های هتل فیو سنانگ لنکاوی


هتل فیو سنانگ لنکاوی دارای ۹۷ اتاق و ویلا است که انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق فیو با چشم انداز کوه، اتاق فان با چشم انداز کوه، اتاق فیو، اتاق فان و اتاق خانواده فیو.

امکانات اتاق های هتل فیو سنانگ لنکاوی


اتاق های این هتل دارای چشم اندازی رو به کوه و استخر روباز محوطه دارند و این که اتاق ها دارای تهویه مطبوع بوده و به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند، تلویزیون ‏LCD‏، شبکه های ماهواره ای، کتری برقی، میزکار، تلفن، کمد لباس و بطری های آب رایگان هستند، همچنین در همه اتاق ها، گاوصندوق قرار دارد و همچنین امکانات مربوط به اتوکشی در صورت درخواست با پرداخت هزینه مربوطه در اختیارتان قرار داده می شود. اتاق ها همگی عایق صدا بوده و اجازه استعمال سیگار ندارید. اتاق های این هتل به صورت مدرن با تجهیزات کامل چیده شده اند. حمام اختصاصی در اتاق ها مجهز به دوش، توالت فرنگی، حوله، لوازم بهداشتی و سشوار است.

امکانات تفریحی هتل فیو سنانگ لنکاوی


میهمانان هتل فیو سنانگ لنکاوی می توانند از خدمات ماساژ و اسپا با پرداخت هزینه اضافه استفاده کنند. استخر روباز این هتل به صورت رایگان در تمام طول سال دایر است که می توانید شنا و آب تنی کنید و در کنار استخر نیز صندلی های آفتاب گیری وجود دارد. امکانات ویژه باربیکیو در این هتل دایر است. برای آشنایی بیشتر با شهرهای کشور مالزی، مقاله راهنمای سفر به مالزی را مطالعه کنید.

رستوران هتل فیو سنانگ لنکاوی


در رستوران هتل فیو سنانگ که Lime Restaurant نام دارد، غذاهای آسیایی در وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده و آخر شب به صورت بوفه ای سرویس ارائه می دهد. علاوه بر رستوران نیز در کافی شاپ این هتل می توانید میان وعده های سبک سفارش دهید و نوشیدنی های تازه میل کنید تا سرحال شوید.

فاصله هتل فیو سنانگ لنکاوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل فیو سنانگ لنکاوی تا دنیای زیرآب لنکاوی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل فیو سنانگ لنکاوی تا پارک لامان پادی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل فیو سنانگ لنکاوی تا پارک دریم لنکاوی: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل فیو سنانگ لنکاوی تا تله کابین لنکاوی: ۱۹.۵ کیلومتر
فاصله هتل فیو سنانگ لنکاوی تا موزه سه بعدی هنر: ۱۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است