search
menu

هتل Urbain Haneda Kamata Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Urbain Tokyo Haneda Kamata
امکانات و خدمات عمومی هتل اورباین هاندا کاماتا توکیو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوربین هاندا کاماتا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

هتل Urbain Tokyo Haneda Kamata


هتل اوربین هاندا کاماتا یکی از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی در شهر توکیو، شهر تماشایی و پایتخت کشور ژاپن است که برای اقامتی سرشار از آرامش خیال ایده‌آل است. هتل اربن هاندا کاماتا توکیو از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مرکز شهر واقع شده است و به مراکز مهم شهر دسترسی خوبی دارد. برای آنکه سفری دلنشین و فراموش‌نشدنی را در کنار دوستان و یا خانواده در خاطرات خود ثبت کنید، با خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت و رزرو هتل اربین هاندا کاماتا توکیو، به این خواسته خود لباس عمل بپوشانید و اوقاتی دلچسب داشته باشید. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Urbain Haneda Kamata توکیو، فرودگاه بین‌المللی هاندا توکیو است. در طول مدتی که در شهر توکیو اقامت دارید، حتما از جاهای دیدنی توکیو بازدید کنید، تفریح کنید تا برای روزهای دیگر خود در زندگی روزمره انرژی بخرید. یکی از جاذبه‌های معروف توکیو ژاپن، باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو است که فضایی رویایی و با صفا دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل اورباین هاندا کاماتا توکیو


از تجهیزات و امکاناتی که در هتل Urbain Tokyo Haneda Kamata قرار دارند، استفاده کنید تا احساس آسودگی کنید و در مدت زمان اقامت خود کمبودی نداشته باشید. در هتل اورباین هاندا کاماتا هر روزه از لابی چشم‌گیر و دنج گذر کنید و به گشت و گذار بروید، از آسانسور برای رسیدن به اتاق‌های خود استفاده کنید، صبحانه‌ای خوشمزه میل کنید، در تمامی فضاهای هتل و اتاق‌ها به اینترنت پر سرعت رایگان وصل شوید و اگر با خودرو خود سفر کرده‌اید، می‌توانید از پارکینگ استفاده کنید. خدمات خوب و قابل قبولی که در هتل به‌صرفه اوربن هاندا کاماتا توکیو قرار دارند، شامل مواردی هستند از قبیل خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان و دستگاه فروش خودکار نوشیدنی و نظافت روزانه. هتل اوربن هاندا کاماتا برای اقامت افرادی که با هدف تجاری و کار هم سفر می‌کنند بسیار مناسب است، چرا که هتل اوربین توکیو دارای فکس، فتوکپی، لباسشویی، خشکشویی و اتوی شلوار است. اگر بلیط هواپیما چارتر ارزان دارید و می‌خواهید بدون معطلی به فرودگاه برسید، از کارکنان مجرب شاغل در هتل Urbain Tokyo Haneda Kamata درخواست کنید تا برای شما با تاکسی تماس بگیرند.

اتاق های هتل


از میان ۱۰۰ اتاقی که در هتل راحت و زیبای اوربین هاندا کاماتا توکیو قرار دارند، هر کدام را که انتخاب کنید، می‌توانید اقامتی خوش، به‌یادماندنی و بدون دغدغه را تجربه کنید. انواع اتاق‌های شیک و دنج هتل Urbain Tokyo Haneda Kamata توکیو که چیدمانی ساده اما در عین حال چشم‌نواز دارند شامل اتاق‌های یک تخته جهت اقامت یک فرد، اتاق با تخت دابل برای دو فرد، اتاق با تخت تویین برای اقامت دو فرد. قابل ذکر است که برخی از اتاق‌های دابل قابلیت سیگار کشیدن در فضای اتاق را دارا هستند.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و وسایلی کاربردی و خوب در اتاق‌های هتل Urbain Tokyo Haneda Kamata قرار گرفته است که همگی برای آسایش و رفاه مسافران فراهم شده‌اند. در داخل اتاق‌ها امکاناتی قرار دارند از جمله مینی بار، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، تلفن، تلویزیون، اینترنت رایگان، حمام به همراه دوش و یا وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی، سشوار، آیینه، میز تحریر، تهویه مطبوع، کمد لباس، چای و قهوه ساز، سیستم اطفا حریق و سیستم سرمایشی و گرمایشی. توجه داشته باشید که اتاق‌های هتل اوربن هاندا کاماتا ممنوعیت سیگار کشیدن دارند.

رستوران هتل


اگر می‌خواهید صبحانه‌ای لذیذ را به صورت بوفه میل کنید تا بتوانید صبحی دل‌انگیز و پر انرژی را آغاز کنید،‌ به رستوران هتل اوربین هاندا کاماتا توکیو بروید و ساعاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل اوربین هاندا کاماتا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک نیشی روکوگو: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا معبد توکوجو جی: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا معبد گونشو جی: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج توکیو: ۲۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است