search
menu

هتل Unizo Ginza-nanachome Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Unizo Ginza-nanachome Tokyo
امکانات عمومی هتل هتل اونیزو گینزا-ناناچم توکیو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هتل اونیزو گینزا-ناناچم توکیو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Unizo Ginza-nanachome Tokyo


هتل هتل اونیزو گینزا-ناناچم توکیو یک هتل سه ستاره در شهر توکیو ژاپن است که از نظر امکانات رفاهی و خدماتی در درجه و رتبه بسیار بالایی است. این هتل با مرکز شهر حدود ۴ کیلومتر فاصله دارد. کارکنان هتل نیز بسیار روابط عمومی بالایی دارند و شما به راحتی می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اگر برای کارهای تفریحی و یا برقراری جلسات کاری به این شهر سفر می‌کنید بهتر است از جاهای دیدنی توکیو مانند: معبد سنسوجی، پارک‌های شهر توکیو، پارک ساحلی اودایبا، معبد میجی، مقبره نزو و ... نیز دیدن فرمایید. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از بهترین و آسان‌ترین راهها برای سفر به این شهر خواهد بود. بهتر است بدانید این هتل Unizo Ginza-nanachome Tokyo حدود ۱۲.۵ کیلومتر با فرودگاه بین المللی هاندا فاصله دارد. در ادامه با امکانات هتل بیشتر آشنا خواهید شد.

امکانات عمومی هتل هتل اونیزو گینزا-ناناچم توکیو


هتل Unizo Ginza-nanachome Tokyo امکانات بسیار خوبی دارد که در خور یک هتل ۳ ستاره است. مهمترین ویژگی آن داشتن اینترنت وای فای رایگان در تمام بخش‌های آن است. از موارد دیگر می‌توان به امکانات و خدمات بهداشتی این هتل اشاره کرد. نظافت به صورت روزانه و بسیار منظم در هتل اجرا می‌شود. علاوه بر این هتل دارای لاندری و خشکشویی نیز هست که مسافران به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. پذیرش بصورت ۲۴ ساعته می‌تواند در خدمت مسافران باشد. تهویه مطبوع نیز در هتل وجود دارد تا در فضا و جو بسیار خوب هتل بتوانید به راحتی استراحت کنید. خدماتی مانند ماساژ نیز در هتل وجود دارد که به آرامش هر چه بیشتر شما کمک می‌کند. افراد معلول به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت راحتی داشته‌باشند زیرا امکانات بسیار خوبی برای این افراد در هتل تعبیه شده‌است. از آنجایی که هتل چند طبقه است به راحتی می‌توانید از طریق آسانسور موجود در ساختمان هتل به طبقات مختلف آن بروید. وجود صندوق امانات از دیگر مواردی است که برای آرامش خاطر هر چه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده‌است. این مکان اقامتی پزشک مخصوص خود را دارد و در صورت نیاز به راحتی می‌توانید به او مراجعه کنید. وجود دوربین‌های مدار بسته در بخش‌های مختلف هتل امنیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. می‌توانید از انبار چمدان نیز استفاده کنید تا چمدان‌های خود را تا اتمام اقامتتان به آن جا بسپارید. می‌توانید از خدمات بیدار باش نیز استفاده کنید. اگر حیوان خانگی دارید باید به این نکته توجه کنید که این حیوانات نمی‌توانند در این هتل حضور داشته‌باشند. اگر نیاز به کامپیوتر داشته‌باشید به راحتی می‌توانید از کامپیوترهای موجود در هتل که به اینترنت نیز وصل هستند استفاده کنید. در ضمن این هتل پارکینگ ندارد. در ادامه با امکانات اتاق‌ها بیشتر و بهتر آشنا خواهید شد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار امکانات خوبی دارند و لوازم مورد نیاز برای زندگی و استراحت چند روزه شما در آن‌ها وجود دارد. اتاق‌ها از روشنایی متناسب و بسیار خوبی برخوردار هستند. حمام و دستشویی بصورت اختصاصی در تمام آن‌ها وجود دارد و نظافت نیز بصورت کامل در تمام واحدها انجام می‌گیرد. در تمام واحدها یخچال کوچکی نیز وجود دارد. قهوه ساز و چای ساز نیز در در واحدها وجود دارد. تلفن، تلویزیون و اینترنت نیز در اتاق‌های هتل Unizo Ginza-nanachome Tokyo وجود دارد. تمام واحدها دارای فرش هستند. در هنگام رزرو هتل می‌توانید اتاق‌هایی را درخواست کنید که در آن سیگار ممنوع است. انواع واحدهایی که می‌توانید در این هتل رزرو کنید شامل:
• اتاق استاندارد توئین
• اتاق تک تخته
• اتاق استاندارد دابل

رستوران هتل


هتل رستوران نیز دارد و با آرامش خاطر و اطمینان از بهداشت و تازگی مواد غذایی می‌توانید از آن استفاده کنید.

فاصله هتل هتل اونیزو گینزا-ناناچم توکیو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا منطقه گینزا: ۱۰۰ متر
فاصله تا برج توکیو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد سنسوجی: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک اوئنو: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است