search
menu

هتل Ueno Hotel Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ueno Hotel Tokyo
امکانات عمومی هتل اوئنو توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل اوئنو توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ueno Hotel Tokyo


هتل اوئنو یکی از هتل‌های پرطرفدار و سه ستاره در قلب شهر توکیو ژاپن است. این هتل موقعیت قرارگیری بسیار خوبی داشته و در میان گردشگران و توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است، به‌طوری‌که سالانه از نقاط مختلف جهان مسافران زیادی برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کند و در هنگام رزرو بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. هتل اوئنو حدوداً ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه مترو اوئنو فاصله دارد که از این طریق می‌توانید به نقاط مختلف شهر توکیو دسترسی داشته باشید و از جاهای دیدنی و گردشگری بازدید کنید. برخی از جاهای دیدنی مشهور در شهر توکیو عبارت‌اند از پارک اوئنو، باغ ملی شینجوکو گیوئن، موزه ملی توکیو، معبد سنسوجی و مینجی جینگو. علاوه بر این‌ها، می‌توان به موزه ملی طبیعت، موزه علم و موزه هنر غربی اشاره کرد که در عرض ۱۰ دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس هستند. باغ ایواساکی تی تا هتل Ueno Hotel Tokyo ۲۰ دقیقه فاصله دارد و برای دسترسی به پارک اوئنو نیز حدوداً ۱۵ دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت. فرودگاه بین‌المللی توکیو حدوداً یک ساعت از این هتل فاصله دارد که از طریق ترن قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اتاق‌های ضد سیگاری، اینترنت وای فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات رفاهی مناسب برای مسافران ویلچری، خشک‌شویی و آسانسور اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اوئنو توکیو


با اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان در سراسر قسمت‌ها اعم از محوطه، لابی، داخل اتاق‌ها و رستوران بهره‌مند شوید. همچنین در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. بخشی نیز به عنوان میز گردشگری در این هتل دایر شده و مسافران را با جاذبه‌های دیدنی آشنا می‌کند. علاوه بر آن‌ها، با اقامت در این هتل می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان به صورت رایگان بهره‌مند شوید. دستگاه‌های نوشیدنی نیز در لابی این هتل دایر شده‌اند. علاوه بر همه این‌ها، در لابی می‌توانید از کامپیوتر به صورت رایگان بهره‌مند شوید و در صورت نیاز به راحتی می‌توانید به مسئول مربوطه اطلاع داده و از کامپیوترها استفاده کنید. هتل Ueno Hotel Tokyo پارکینگ ندارد و مسافرانی که قصد سفر با ماشین شخصی را دارند، باید به این امر توجه داشته باشند. برای دسترسی به طبقات مختلف نیز آسانسور تعبیه‌شده و برای میهمانانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. برای بهره‌مندی از خدمات مانند خشک‌شویی و لباسشویی می‌توانید با هزینه مجزا به لابی سر بزنید. همچنین فکس و فتوکپی نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به قصد کار و تجارت عازم شهر توکیو می‌شوند. پرسنل به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل اوئنو دارای انواع اتاقی مختلفی است که با توجه به تعداد نفرات و شرایط موجود در داخل اتاق‌ها می‌توانید رزرو خود را انجام دهید. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق توئین، اتاق سینگل، اتاق توئین کوچک، اتاق کوئین و اتاق تریپل. تمامی اتاق‌ها به طور روزانه نظافت می‌شوند. اتاق‌های موجود در داخل هتل Ueno Hotel Tokyo همگی دارای فرش هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به یخچال، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد. در داخل اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز دایر شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار و تلفن. با توجه به قوانین رایج در داخل این هتل اجازه استعمار سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

فاصله هتل اوئنو توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد سنسوجی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ امپریال ژاپن: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد مینجی جینگو: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است