search
menu

هتل Sotetsu Fresa Inn Tokyo Kanda Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sotetsu Fresa Inn Tokyo Kanda Hotel
امکانات کلی هتل سوتتسو فرسا این توکیو کاندا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوتتسو فرسا این توکیو کاندا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sotetsu Fresa Inn Tokyo Kanda Hotel


هتل سه ستاره سوتتسو فرسا این توکیو کاندا در چیودا، محله‌ای در توکیو، و نزدیک یک ایستگاه قطار واقع شده و انتخاب مناسبی برای مسافرانی است که می‌خواهند از مناظر زیبای توکیو دیدن کنند. موزه ادو توکیو ۲ کیلومتر و کاخ امپراتوری ژاپن ۲.۱ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. معبد کوامی و معبد یوشیما نقاط دیدنی محلی هستند و برخی از فعالیت‌های این منطقه را می‌توانید در شهر برقی آکیهابارا و بزرگراه کوشو تجربه کنید. برج توکیو، باغ ملی شینجوکو گیوئن، موزه فوتبال ژاپن و پارک هاماچو نیز ارزش بازدید دارند. پارک اوئنو توکیو از جمله بزرگترین و زیباترین پارک‌های توکیو است که در نزدیکی هتل واقع شده است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی هاندا توکیو است که در ۱۵ کیلومتری هتل قرار دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید به تورهای گردشگری مراجعه کرده و با رزرو هتل Sotetsu Fresa Inn Tokyo Kanda Hotel اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سوتتسو فرسا این توکیو کاندا


این هتل محیطی دوستانه برای خانواده را در کنار بسیاری از امکانات مفیدی که برای بهبود اقامت شما طراحی شده‌اند ارائه می‌دهد. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. وای فای رایگان در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی در دسترس است. هر زمان که بخواهید می‌توانید به ایمیل‌های خود پاسخ داده و تصاویر خود را پست کنید. جهت نگهداری از چمدان‌های خود می‌توانید از کارکنان پذیرش کمک بخواهید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای میهمانان کم‌توان و ناتوان از لحاظ جسمانی خدماتی مانند ویلچر در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز اقامت راحتی داشته باشند. هتل سوتتسو فرسا این توکیو کاندا دارای دستگاه‌های فروش خودکار است که با هزینه کم، نوشیدنی شبانه‌روزی ارائه می‌کند. این هتل همچنین دارای مایکروویو در قسمت مشترک است. استعمال دخانیات به مکان‌های خاصی محدود شده است، بنابراین این هتل هوای پاکیزه را تضمین می‌کند. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار سیستم اعلام و اطفا حریق در این هتل تعبیه شده است. برای راحتی میهمانان خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل هتل Sotetsu Fresa Inn Tokyo Kanda Hotel به زبان ژاپنی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل سوتتسو فرسا این توکیو کاندا عبارتند از:
• اتاق یک تخته
• اتاق دبل
• اتاق توئین
اتاق‌های میهمان در هتل Sotetsu Fresa Inn Tokyo Kanda Hotel دارای تمام امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران هستند. این هتل در اتاق‌ها تهویه مطبوع را برای رفاه حال میهمانان فراهم می‌کند. اتاق‌ها همچنین دارای تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای و پخش ویدئو هستند تا میهمانان را سرگرم کنند. چای فوری در اتاق‌ها برای میهمانان فراهم شده است. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان نیز امکان‌پذیر است. برای رفاه و آسایش میهمانان در هر یک از اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی ارائه می‌شود. از دیگر امکانات داخل اتاق نظافت روزانه است تا بتوانید استراحت کنید و از اقامت خود لذت ببرید.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای را می‌توانید در هتل Sotetsu Fresa Inn Tokyo Kanda Hotel میل کنید. هتل فاقد رستوران است، برای صرف ناهار و شام باید به رستوران‌های نزدیک اطراف هتل بروید.

فاصله هتل سوتتسو فرسا این توکیو کاندا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک اوئنو: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ هاماریکیو: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج درخت آسمان توکیو: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۴ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک یویوگی: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است