search
menu

هتل Shibuya Excel Tokyo

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shibuya Excel Hotel Tokyo
امکانات و خدمات عمومی هتل شیبویا اکسل توکیو
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شیبویا اکسل توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Shibuya Excel Hotel Tokyo


هتل شیبویا اکسل توکیو یکی از هتل‌های ۴ ستاره و لوکس شهر است که در یکی از شلوغ‌ترین چهارراه‌های دنیا یعنی تقاطع شیبویا واقع شده است. این تقاطع زیبا و بزرگ که به میدان تایمز نیویورک تشبیه می‌شود، محل جشن‌ سال نو و هالوین است. از هتل شیبویا اکسل توکیو می‌توان همه گوشه‌های این تقاطع را دید. ضمنا رستوران‌های متعددی در طبقه ۲۵ این هتل قرار دارند و چه مهمانان هتل و چه افرادی از بیرونِ هتل می‌توانند هنگام صرف غذا در این رستوران از منظره خیره‌کننده این چهارراه لذت ببرند. بعد از خرید بلیط هواپیما توکیو، هتل شیبویا اکسل می‌تواند یکی از بهترین هتل‌هایی باشد که گردشگران انتخاب می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل شیبویا اکسل توکیو


قرار گرفتن در چهارراه شیبویا یعنی دسترسی به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی، رستوران‌های محبوب شهر، بوتیک‌ها و مغازه‌های متنوع و همچنین مراکز خرید توکیو. بعد از موقعیت مکانی، نظافت و تمیزی هتل است که نظر همه مهمانان خود را جلب کرده است. رفتار حرفه‌ای پرسنل هتل، خدمات و امکانات خوب نیز از دیگر دلایل محبوبیت هتل Shibuya Excel هستند. این هتل با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ غیررایگان، اینترنت و اتاق‌های خانواده اقامتی شایسته را برای مهمانان و خریداران بلیط هواپیما توکیو برنامه‌ریزی کرده است.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


ساختمان ۲۵ طبقه هتل دارای ۴۰۸ واحد اقامتی است که در دسته‌های متفاوتی ارائه می‌شوند؛ کسانی که تمایل به تماشای روزانه چهارراه شیبویا دارند، می‌توانند اتاق‌های ویو فلور سینگل یا تویین طبقه ۱۳ تا ۱۹ هتل را رزرو کنند. بهترین ویوها متعلق به طبقات ۲۰ تا ۲۴ هتل است. بقیه اتاق‌ها نیز در قالب اتاق‌های استاندارد سینگل، دبل، تریپل، کوادراپل و پریمیر ارائه می‌شوند. این اتاق‌ها به سبک مدرن دکور شده‌اند و فضای دلنشینی دارند. امکاناتی همچون حوله، لوازم بهداشتی، تلویزیون، تلفن، یخچال، سشوار، چای‌ساز، پاک‌کننده هوا و میز در این اتاق‌ها گنجانده شده است و سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها دارای بیده هستند. اندازه اتاق‌های هتل به نسبت دیگر هتل‌های شهر توکیو بزرگ و دلباز است. اتاق طبقه ۱۶ هتل با متراژ ۶۰ متر برای افراد توان‌‌جو بهینه شده است. یکی از واحدهای این هتل سوئیت ۹۲ متری است که در طبقه ۲۳ واقع شده است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل شیبویا اکسل ۴ نوع اتاق ساده در اختیار کسانی که به منظور اهداف کاری بلیط هواپیما توکیو خریداری کرده‌اند، قرار می‌دهد تا جلسه‌ها و سمینارهای خود را طبق خواسته خود برگزار کنند. بزرگ‌ترینِ این اتاق‌ها ظرفیت ۲۹۴ نفری دارد و اتاق‌های دیگر ۸۴ و ۴۹ نفری هستند. کوچک‌ترین اتاق جلسه نیز ۲۰ مترمربع است. هتل خدمات فکس و کپی نیز ارائه می‌دهد. شرایط اقامت افراد توان‌جو نیز در هتل شیبویا اکسل فراهم شده است. دستگاه‌های وندینگ، آسانسور، اتاق چمدان، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری و صندوق امانات نیز از دیگر خدمات و امکانات این هتل به شمار می‌روند.

رستوران هتل


رستوران‌ها و کافه هتل در طبقه ۲۵ هتل واقع شده‌اند تا مهمانان هنگام صرف غذا شاهد چشم‌اندازهای خیره‌کننده تقاطع شیبویا باشند. رستوران ژاپنی «شونسای» با ۱۰۶ نفر ظرفیت در وعده‌های ناهار و شام میزبان مهمانان است. رستوران فرانسوی «ابیونتت» فضای شیک‌تر و زیباتری دارد و مهمانان می‌توانند ناهار یا شامشان را در این رستوران میل کنند. کافه «استاسیون» نیز از ۷ صبح تا ۹ شب پذیرای مهمانان هتل است. اقامت در هتل شیبویا اکسل توکیو همراه با ارائه صبحانه نیست و مهمانان باید هزینه جدا برای صبحانه پرداخت کنند. این هتل برای کسانی که تمایل به صرف غذا در داخل اتاقشان دارند، خدمات روم سرویس ارائه می‌دهد.

فاصله هتل شیبویا اکسل توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

:
فاصله تا مجسمه هاچیکو: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید شیبویا ۱۰۹: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک یویوگی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه نزو توکیو: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد میجی جینگو: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است