search
menu

هتل Shiba Park Hotel Tokyo

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shiba Park Hotel Tokyo
امکانات عمومی هتل هتل شیبا پارک توکیو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شیبا پارک توکیو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Shiba Park Hotel Tokyo


هتل شیبا پارک توکیو یک هتل ۴ ستاره و بسیار فوق العاده است که در توکیو شهر مدرن آسیایی قرار گرفته‌است. این ساختمان بسیار مدرن و زیبا است و در طراحی و چیدمان آن نهایت دقت و ظرافت بکار گرفته شده‌است. این هتل بدلیل داشتن یک کتابخانه بزرگ و مجلل بسیار محبوب و پرطرفدار شده‌است. این هتل ضمن داشتن امکانات بیشمار از جمله ماساژ، رستوران مجلل و ... در موقعیتی است که به بسیار از جاذبه‌های دیدنی شهر توکیو فاصله نزدیک دارد. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به توکیو باشد. در ضمن اقامت در هتل Shiba Park Hotel Tokyo می‌توانید از جاهای دیدنی توکیو مانند: قصر امپراطوری ژاپن، پارک اوئنو، موزه جیبلی، میجی جینگو، موزه ملی هنر غرب و ... نیز دیدن فرمایید و سفر خود را به یاد ماندنی‌تر سازید.

امکانات عمومی هتل هتل شیبا پارک توکیو


هتل دارای امکانات و خدمات عمومی چه در بخش‌های مشترک و چه در اتاق‌ها است که با توجه به چهار ستاره بودن آن همه این امکانات در حد بالایی به مسافران ارائه می‌شوند. یکی از چشمگیرترین مسائل در رابطه با این هتل وجود نظافت روزانه است که به شما کمک می‌کند تا در فضای آرام و مرتب این هتل اقامت راحتی را تجربه کنید. لاندری و خشکشویی با هزینه مجزا نیز برای مسافران هتل Shiba Park Hotel Tokyo در نظر گرفته شده‌است. پارکینگی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده‌است که نیازی به رزرو کردن ندارد ولی برای استفاده از آن باید هزینه مجزای آن را پرداخت کنید. پارکینگ برای استفاده افراد معلول نیز مناسب است. تبدیل ارز به پول رایج کشور شما در صرافی هتل قابل انجام است و نیازی به خروج از هتل نخواهید داشت. خاموش کننده‌های آتش و حس‌گر دود در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌است و شما به راحتی می‌توانید در کمال آرامش در هتل اقامت داشته‌باشید. کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی هستند و از طریق این دو زبان می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اگر از طریق رزرو اینترنتی بلیط و از طریق هوایی به این شهر سفر کرده‌اید می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید. پذیرش و خدمات دربانی ۲۴ ساعته از جمله موارد چشمگیری هستند که برای خدمات رسانی به مسافران در نظر گرفته شده‌است. اگر قصد شما از این سفر برگزاری یک جلسه کاری است، می‌توانید از خدماتی که هتل برای این منظور در نظر گرفته‌است نیز استفاده کنید. یک مکان عمومی نیز برای تماشای دست جمعی تلویزیون در این هتل در نظر گرفته شده‌است که می‌تواند برای مسافران جذاب باشد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های این هتل بزرگ هستند و تخت‌های دنج و راحتی نیز در هر واحد وجود دارد. پنجره‌های بزرگ و رو به چشم انداز شهر می‌تواند به شما در داشتن یک اقامت هیجان انگیز موثر باشد. تمام واحدها از تلویزیون و اینترنت رایگان برخوردار هستند. واحدها به شیوه‌ای مدرن طراحی شده‌اند و تمام وسایل و دکوراسیون آن‌ها نیز مدرن و شیک هستند. حمام و سرویس بهداشتی تمیز با تمام امکانات بهداشتی بصورت مجزا برای هر واحد در نظر گرفته شده‌است. دیوارهای اتاق‌ها چوبی هستند و کف اتاق‌ها نیز موکت است. انواع اتاق‌هایی که در هتل Shiba Park Hotel Tokyo می‌توانید رزرو کنید شامل:
• اتاق دابل یا توئین که سیگار کشیدن در آن ممنوع است
• اتاق دلوکوس دابل که سیگار در آن ممنوع است
• اتاق دلوکس که در سال ۲۰۲۱ بازسازی شده است، با یک اتاق اضافی
• اتاق دابل که در سال ۲۰۲۱ بازسازی شده‌است
• اتاق توئین که در سال ۲۰۲۱ بازسازی شده‌است
• سوئیت جونیور که در سال ۲۰۲۱ اضافه شده‌است

رستوران هتل


هتل دارای رستوران بزرگ، شیک و بسیار تمیزی است که انواع مختلف غذاها در هر سه وعده نهار، شام و صبحانه در آن سرو می‌شود.

فاصله هتل شیبا پارک توکیو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج توکیو: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک شیبا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ امپراطوری ژاپن: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا میجی جینگو: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است