search
menu

هتل Sakura Hotel Ikebukuro Tokyo

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sakura Hotel Ikebukuro Tokyo
امکانات عمومی هتل ساکورا ایکبوکورو توکیو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساکورا ایکبوکورو توکیو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sakura Hotel Ikebukuro Tokyo


هتل ساکورا ایکبوکورو توکیو از هتل‌های به صرفه و دو ستاره‌ای است که در شهر توکیو ژاپن قرار دارد. این هتل انواع مختلفی از اقامتگاه‌ها را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید بر حسب بودجه و سلیقه خودتان آن‌ها را رزرو کنید. در نزدیکی هتل Sakura Hotel Ikebukuro Tokyo ایستگاه قطاری وجود دارد که از طریق آن می‌توانید به مراکز خرید بروید و فاصله شما با مراکز خرید حدود ۱۰-۱۵ دقیقه خواهد بود. این هتل از فرودگاه ناریتا حدود ۱ ساعت با قطار و با فرودگاه Haneda حدود ۵۰ دقیقه با قطار فاصله دارد. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری به این شهر سفر کرده‌اید، می‌توانید از طریق ترانسفر فرودگاهی بین هتل و فرودگاه رفت و آمد کنید. جاهای دیدنی توکیو مانند: پارک یا باغ شینجوکو گیوئن توکیو، میجی جینگو، برج توکیو، کاخ امپراطوری ژاپن و ... در لیست بازدید خود قرار دهید تا از اقامتتان در این شهر لذت ببرید. در ادامه با جزئیات بیشتری از امکانات این هتل مطلع خواهید شد.

امکانات عمومی هتل ساکورا ایکبوکورو توکیو


هتل دو ستاره Sakura Hotel Ikebukuro Tokyo امکانات بسیار خوبی را برای مسافرانش در نظر گرفته‌است. یک آشپزخانه مشترک نیز وجود دارد که همه مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند. در تمام بخش‌های هتل اینترنت وای فای بصورت رایگان وجود دارد که همه می‌توانند از آن استفاده کنند. مسافران باید قبل از رزرو به این نکته توجه کنند که هتل پارکینگ ندارد. می‌توانید برای گشت و گزار در شهر از هتل بخواهید تا بلیط وسایل نقلیه عمومی را در خدمت شما قرار دهند. از خدمات دیگر این هتل می‌توانید به این مورد توجه کنید که می‌توانید ارز رایج این کشور را از صرافی موجود در هتل بدست آورید. خدمات دربانی و انبار چمدان نیز از سایر مواردی است که در هتل وجود دارد. خدمات بهداشتی نیز در هتل به بهترین نحو ارائه می‌شود و لاندری و خشکشویی با هزینه اضافی برای مسافران در نظر گرفته شده‌است. اگر به فکس و فتوکپی نیاز داشته‌باشید می‌توانید به راحتی از هتل در خواست کنید تا این امکانات را در اختیار شما قرار دهند. دوربین‌های مدار بسته و هشدار دهنده‌های دود در بخش‌های مختلف هتل وجود دارد تا با خیال راحت و با اطمینان از امنیت جانی و مالی بتوانید در هتل اقامت کنید. تهویه مطبوع، وسایل گرمایشی و سرمایشی در ساختمان هتل تعبیه شده‌است. آسانسور نیز وجود دارد تا به طبقه‌های مختلف هتل بروید. در این هتل شما به زبانهای مالزیایی، انگلیسی، چینی، اسپانیایی و ژاپنی می‌توانید با کارکنان ارتباط برقرار کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل برای اقامت کوتاه مدت شما مکان‌های دنجی هستند. برخی از آن‌ها دارای تخت‌ها چند طبقه هستند. اتاق‌ها تخت‌های بزرگ و راحتی دارند که می‌توانید استراحت آرامش بخشی را در این واحدها تجربه کنید. همه واحدها برای آشپزی می‌توانند از یک آشپزخانه مشترک استفاده کنند. اینترنت و تلویزیون در تمام واحدهای هتل وجود دارد تا بتوانید هم به کارهایتان رسیدگی کنید و هم اوقات فراغتتان را به راحتی پر کنید. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل Sakura Hotel Ikebukuro Tokyo رزرو کنید شامل:
• اتاق استاندارد دابل
• اتاق توئین
• اتاق چهار نفره با دو تخت دو طبقه
• اتاق سوپریور دابل
• اتاق تک نفره
• اتاق سوپریور دو نفره با تخت اضافه
• اتاق استاندارد دابل با تخت اضافه
• اتاق با یک تخت دو نفره
• اتاق با استایل ژاپنی

رستوران هتل


هتل یک رستوران و یک کافه دارد که انواع مختلفی از غذاها را می‌توانید از آن تهیه کنید. نکته جالب توجه این است که می‌توانید غذاهای ژاپنی نیز از آن تهیه کنید.

فاصله هتل ساکورا ایکبوکورو توکیو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد میجی: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است