search
menu

هتل Richmond Premier Asakusa International Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Richmond Premier Asakusa International
امکانات و خدمات عمومی هتل ریچموند پریمیر آساکوسا اینترنشنال
اتاق های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریچموند پریمیر اینترنشنال تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Richmond Premier Asakusa International


یکی از هتل‌های سه ستاره و مجلل در شهر شگفت‌انگیز و تماشایی توکیو، پایتخت کشور ژاپن، هتل ریچموند پریمیر اینترنشنال آساکوسا است که برای اقامتی خوش در هنگام سفر خانوادگی، کاری و یا دوستانه کاملا ایده‌آل است. هتل ریچموند پریمیر اینترنشنال توکیو در نزدیکی چندین مرکز خرید قرار گرفته است و فرصتی مناسب برای تفریح و خرید است. با تهیه کردن بلیط هواپیما چارتر، سفری آسان و دلپذیر را به شهر توکیو داشته باشید و سپس از فرودگاه بین‌المللی هانه ‎دا به هتل Richmond Hotel Premier Asakusa International توکیو برسید. اگر قصد دارید که از جاذبه‌های معروف و دیدنی توکیو بازدید کنید، حتما از دیزنی لند توکیو بازدید کنید و اوقاتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ریچموند پریمیر آساکوسا اینترنشنال


با رزرو هتل ریچموند پریمیر اینترنتشنال آساکوسا توکیو، اقامتی ماندگار و راحت را در هتلی مجهز به امکانات و خدماتی قابل تحسین داشته باشید. در هتل مدرن و زیبای ریچموند پریمیر اینترنشنال توکیو این امکان را دارید تا در لابی وقت بگذرانید و استراحت کنید، در اتاق‌ها و دیگر فضاهای هتل به اینترنت وای فای رایگان متصل شوید، به رستوران و کافی شاپی باصفا و دنج بروید و صبحانه‌ای لذیذ میل کنید، از آسانسور، پارکینگ، بخش اسپا و ماساژ، فکس، فتوکپی، بیزینس سنتر، دستگاه فروش خودکار نوشیدنی و اسنک و سالن جلسات و کنفرانس استفاده کنید و روزهایی خاطره‌انگیز را سپری کنید. در هتل ریچموند پریمیر آساکوسا اینترنشنال توکیو خدماتی قابل ارائه است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی، دسترسی ویژه معلولین و نگهداری از چمدان. در هتل Richmond Hotel Premier International توکیو در باغچه‌ای روح‌نواز در هوایی مطلوب وقت بگذرانید و با همسفران خود گپ بزنید. بلیط آنلاین هواپیما تهیه کنید و سپس با کارکنان مجرب هتل ریچموند پریمیر اینترنشنال که به زبان‌های انگلیسی، کره‌ای و چینی مسلط هستند، صحبت کنید تا برای شما با تاکسی تماس بگیرند و به فرودگاه برسید.

اتاق های هتل


در مجموع در هتل ریچموند پریمیر اینترنشنال آساکوسا ۲۷۰ اتاق قرار دارد که هر کدام از آنها با طراحی و چیدمانی چشم‌گیر و راحت برای اقامت بدون دغدغه مسافران تعبیه شده‌اند. اتاق‌های هتل Richmond Hotel Premier Asakusa International در انواع متنوعی هستند. برخی از واحدهای اقامتی دارای امکان سیگار کشیدن هستند که بدین شرح هستند: اتاق کرنر مخصوص اقامت سه فرد، اتاق تویین کرنر، اتاق پریمیر ویژه اقامت سه فرد، اتاق تویین پریمیر، اتاق استاندارد دابل، اتاق استاندارد تویین، اتاق تویین سوپریور و اتاق سوپریور ویژه اقامت سه فرد. دیگر اتاق‌ها شامل اتاق‌های استاندارد سینگل، دابل و یا تویین، اتاق پریمیر تویین، اتاق سوپریور تویین، اتاق پریمیر، سوپریور و یا کرنر ویژه اقامت سه فرد و اتاق‌هایی که برای افرادی که اقامت کوتاه مدت دارند و ورود آنها بدون برنامه‌ریزی قبلی است.

امکانات اتاق‌های هتل


هر چه زودتر رزرواسیون هتل ریچموند پریمیر اینترنشنال آساکوسا توکیو را انجام دهید تا اقامتی آسوده و به‌یادماندنی را تجربه کنید و از امکاناتی خوب و مناسب بهره‌مند شوید. در اتاق‌های هتل ریچموند پریمیر اینترنشنال وسایلی با کیفیت عالی قرار دارند از جمله: یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، مبلمان، تلفن، میز، سشوار، دمپایی، آیینه، کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام و سیستم اطفا حریق که به موجب آن امکان سیگار کشیدن در داخل اتاق‌ها وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


از امکانات خوب و قابل توجه‌ای که در هتلRichmond Hotel Premier Asakusa International توکیو قرار دارد، بخش ماساژ است. برای داشتن روزی آرامش‌بخش و جهت زدودن خستگی‌های روحی و جسمی زندگی اخیر خود، به خودتان ماساژ کل بدن را هدیه دهید و سرحال شوید و دیگر روزهای خود را با انرژی مثبت ادامه دهید.

رستوران هتل


هتل ریچموند پریمیر اینترنشنال آساکوسا دارای رستورانی شیک و با شکوه است که می‌توانید در فضایی دلنشین و دنج خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را در وعده صبحانه میل کنید و صبحی سرشار از نشاط را آغاز کنید و سپس به گردش و کشف زیبایی‌های توکیو بروید. گفتنی است که خوراک ویژه کودکان نیز موجود است.

فاصله هتل ریچموند پریمیر اینترنشنال تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد سنسوجی توکیو: ۲ دقیقه پیاده روی
فاصله تا شهربازی هانایاشیکی آساکوسا: ۳ دقیقه پیاده روی
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا اسکای تری توکیو: ۱۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است