search
menu

هتل Pearl Hotel Kasai Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pearl Hotel Kasai Tokyo
امکانات کلی هتل پیرل کاسای توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پیرل کاسای توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pearl Hotel Kasai Tokyo


هتل سه ستاره پیرل کاسای تنها ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار کاسای فاصله دارد. این هتل همچنین دسترسی آسانی به دیزنی لند توکیو دارد. این هتل تنها چند دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. موقعیت مکانی مناسب برای افرادی که با حمل و نقل عمومی توکیو آشنا هستند به دلیل نزدیکی به ایستگاه کاسای، مناسب برای صرف غذا و خرید است. فرهنگ محلی را می‌توانید از طریق معماری برج توکیو که در ۱۱.۵ کیلومتری آن قرار دارد، تجربه کنید. این برج نمادی از تولد دوباره توکیو پس از جنگ جهانی دوم است. این سازه بلند ۳۳۳ متر ارتفاع دارد و به یک مکان عکاسی برای گردشگران تبدیل شده است. پارک اوئنو، موزه نزو و باغ ملی شینجوکو گیوئن از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه مسافران و گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. کاخ امپراتوری در میان باغ‌های عمومی بزرگ قرار دارد. خرید و عکاسی از مهمترین فعالیت‌هایی است که در این شهر زیبا می‌توانید انجام دهید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی هاندا توکیو است که ۱۴.۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Pearl Hotel Kasai Tokyo اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل پیرل کاسای توکیو


در هتل پیرل کاسای، میهمانان مطمئنا اقامتی بدون استرس خواهند داشت. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. با وای فای رایگان هتل می‌توانید به راحتی از تمام ارتباطات خود مطلع شوید. خدمات پذیرش از جمله انبار چمدان، فکس و فتوکپی در هتل ارائه می‌شود. به لطف خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی هتل که لباس‌های شما را تمیز نگه می‌دارد، مشکلی از این لحاظ نخواهید داشت. برای راحتی و سلامتی همه میهمانان، سیگار کشیدن در هر نقطه از هتل مجاز نیست و مکان‌های خاصی برای سیگار تعبیه شده است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل ممنوع است. علاوه بر این‌ها، هتل Pearl Hotel Kasai Tokyo یک رستوران در محل ارائه می‌دهد که به لذت بخشیدن به سفر شما کمک می‌کند. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. خانه داری در صورت درخواست ارائه می‌شود و می‌توان درخواست تعویض حوله را داد. با میز پینگ پنگ هتل می‌توانید با میهمانان دیگر سرگرم شوید. پرسنل هتل با تسلط به زبان ژاپنی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۰ صبح انجام می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Pearl Hotel Kasai Tokyo عبارتند از:
• اتاق یک تخته
• اتاق دبل
• اتاق توئین
• اتاق سه تخته
• اتاق توئین هالیوود
هتل پیرل کاسای توکیو دارای ۱۰۹ اتاق است. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینی‌بار، تلفن، آباژور و تلویزیون صفحه تخت ارائه می‌دهد. اتاق‌ها همچنین دارای کف فرش، یخچال و کتری برقی با کیسه‌های چای سبز هستند. حمام اختصاصی دارای حوله، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی است. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد.

رستوران هتل


غذاهای مختلفی از جمله غذاهای فرانسوی در Bon Coin سرو می‌شود. بوفه صبحانه در دسترس است. بوفه صبحانه در یک رستوران غیررسمی که غذاهای اروپایی سرو می‌کند، ارائه می‌شود. میان‌ وعده‌های سبک در روز یا شب با دستگاه‌های خودکار هتل در دسترس است. جدای از امکانات رفاهی و خدمات، هتل پیرل کاسای تلاش بیشتری می‌کند تا مطمئن شود که همه میهمانان از زمان خود بهترین استفاده را می‌برند.

فاصله هتل پیرل کاسای توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مترو: ۲۰۰ متر
فاصله تا دیزنی لند توکیو: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا برج درخت آسمان توکیو: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ امپراتوری ژاپن: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نزو: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است