search
menu

هتل Park Hotel Tokyo

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Park Hotel Tokyo
امکانات کلی هتل پارک توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارک توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Park Hotel Tokyo


هتل ۴ ستاره پارک توکیو در سال ۲۰۰۳ افتتاح شده است. برای ارائه یک تجربه به یاد ماندنی در بخش‌های مختلف اقامت شما، هتل پارک توکیو همچنان نقش زیبایی‌شناسی و میهمان‌نوازی ژاپنی را به حداکثر می‌رساند. این هتل با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از توکیو و موقعیت مکانی مناسب در چند قدمی ایستگاه متروی شیودوم، اقامتگاه‌هایی شیک با وای ‌فای رایگان ارائه می‌دهد. هتل تنها ده دقیقه پیاده تا باغ هاماریکیو فاصله دارد. ایستگاه قطار شینباشی ۳۰۰ متر دورتر است و بازار ماهی Tsukiji و منطقه خرید Ginza هر دو فقط پنج دقیقه با تاکسی از هتل فاصله دارند. باغ ملی شینجوکو گیوئن و معبد سنسوجی از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد استقبال مسافران بسیاری قرار گرفته‌اند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کشور ژاپن و شهر توکیو را داشته باشید، می‌توانید با رزرو هتل مجلل Park Hotel Tokyo اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل پارک توکیو


هتل پارک خدمات دربانی کاملاً مجهز و پذیرش ۲۴ ساعته را ارائه می‌دهد. طبقه ۲۵ علاوه بر رستوران و بار دارای لابی و میز پذیرش است. از پنجره‌های پشت میز پذیرش می‌توان از منظره شهر لذت برد. این هتل امکانات متعددی را در محل ارائه می‌دهد تا حتی باهوش‌ترین میهمانان را راضی نگه دارد. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری میز تور هتل در خدمت شماست. با Wi-Fi رایگان که در طول اقامت شما ارائه می‌شود، هرگز با مخاطبین خود بی ارتباط نباشید. اگر قصد دارید با ماشین شخصی خود سفر کنید، پارکینگ هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد. با سپردن اشیای قیمتی خود به صندوق امانات می‌توانید به راحتی به گردش و تفریح بپردازید. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید تاکسی کرایه کنید.
همچنین برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای میهمانان کم‌توان و ناتوان خدماتی مانند ویلچر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. برای ریلکس کردن می‌توانید به مرکز اسپای هتل رفته یا از خدمات ماساژ آن بهره‌مند شوید. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی و آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Park Hotel Tokyo ممنوع است. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای راحتی میهمانان خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید اسکی بازی کنید یا از گالری‌های هنری موقت دیدن کنید. پرسنل هتل پارک توکیو با تسلط به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی و روسی ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی خود یکی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در توکیو به شمار می‌آید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل پارک توکیو عبارتند از:
• اتاق کوئین
• اتاق توئین لوکس
• اتاق کینگ کرنر
• اتاق توئین
• اتاق یک تخته
• اتاق کوئین آرتیست
• اتاق کینگ آرتیست
• اتاق یک تخته آرتیست
• اتاق توئین کرنر
• اتاق سه تخته لوکس
• سوئیت پارک
۲۷۰ اتاق میهمان از طبقات ۲۶ تا ۳۴ وجود دارد. اتاق‌های هتل Park Hotel Tokyo اقامت راحت را برای همه مسافران تضمین می‌کنند. اتاق‌ها برای راحتی شما به پرده‌های خاموشی و تهویه مطبوع مجهز شده‌اند. اتاق‌ها همچنین دارای پنجره‌های بزرگ هستند. میهمانان می‌توانند استراحت کنند و از مناظر وسیع شهر لذت ببرند. خدمات ماساژ در اتاق برای کمک به استراحت میهمانان در دسترس است. در هر یک از اتاق‌ها تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، مینی بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز و حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد.

رستوران هتل


هتل Park Hotel Tokyo ۳ گزینه غذا و نوشیدنی از جمله هاناسانشو (غذاهای ژاپنی) را ارائه می‌دهد. یک کافه، سالن و بار نیز در محل قرار دارد. کافی‌شاپ در محل به این معنی است که می‌توانید هر روز صبح یا هر زمانی که دوست داشتید، از یک فنجان قهوه واقعی و تازه دم کرده لذت ببرید. اگر حوصله بیرون رفتن برای غذا خوردن ندارید، همیشه می‌توانید گزینه‌های غذاخوری خوشمزه را در هتل انتخاب کنید.

فاصله هتل پارک توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک اوئنو: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد سنسوجی: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا میجی جینگو: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است