search
menu

هتل Miyako City Takanawa Tokyo

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Miyako City Tokyo Takanawa
امکانات کلی هتل میاکو سیتی توکیو تاکاناوا
انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میاکو سیتی توکیو تاکاناوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Miyako City Tokyo Takanawa


هتل میاکو سیتی توکیو تاکاناوا یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر توکیو است. شهر توکیو به عنوان پایتخت ژاپن توجه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. جاهای دیدنی متنوع از اصلی‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما توکیو و سفر به این شهر جذاب است. اگر به دنبال یک سفر تفریحی تمام‌عیار هستید، در انتخاب میاکو سیتی توکیو تاکاناوا تردید نکنید. با اقامت در هتل Miyako City Tokyo Takanawa دسترسی خوبی به جاهای دیدنی توکیو خواهید داشت. پارک‌ها و معابد متعددی در همسایگی هتل میاکو سیتی توکیو تاکاناوا قرار دارند. برج توکیو کمتر از ۳ کیلومتر تا هتل میاکو فاصله دارد. در هتل لوکس میاکو لحظات جذابی در انتظارتان خواهد بود. میاکو سیتی توکیو تاکاناوا گزینه‌ ایده‌آلی برای سفرهای دونفره است.

امکانات کلی هتل میاکو سیتی توکیو تاکاناوا


هتل ۴ ستاره میاکو سیتی توکیو تاکاناوا امکانات رفاهی مدرنی به مهمانان ارائه می‌کند. اینترنت رایگان و پرسرعت خیالتان را از بابت ارتباطی راحت، آسوده خواهد کرد. پذیرش هتل میاکو ۲۴ ساعته است و خدمات صرافی، فاکتور، اتاق چمدان و کمد به مهمانان ارائه می‌کند. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۱ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل میاکو مسلط به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی و چینی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. هتل میاکو سیتی پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و طبق مقررات این هتل کودکان بالای ۶ سال بزرگ‌سال محسوب می‌شوند. مرکز تجاری، میاکو را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. امکانات اساسی دیگر این هتل شامل آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات است. خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر خشک‌شویی، لاندری و پرس شلوار برخوردار شوید. لازم به ذکر است استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مناطق مشترک این هتل ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار تشریف ببرید. فرودگاه بین‌المللی توکیو هانه‌دا تنها ۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارد، با استفاده از تاکسی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان تشریف ببرید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها


هتل میاکو سیتی توکیو تاکاناوا دارای ۱۹۹ واحد اقامتی زیبا و جادار است. ظرافت اتاق‌ها مشکل‌پسندترین مهمانان را نیز راضی خواهد کرد. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفراتشان اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های متوسط کینگ، کامفورت کینگ، دلوکس کینگ، کامفورت تویین و دلوکس تویین است. تمام واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، کمد، کتری برقی و یخچال اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. برای کودکان زیر یک سال گهواره رایگان ارائه می‌شود. ناگفته نماند حداکثر تعداد تخت اضافی بستگی به واحد موردنظرتان دارد و در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


منطقه تاکاناوا به علت جاذبه‌های تاریخی متعددش شناخته می‌شود. با گردش در اطراف هتل میاکو سیتی توکیو تاکاناوا با بسیاری از جاهای دیدنی توکیو روبرو خواهید شد.

رستوران هتل


صبحانه آمریکایی انرژی کافی برای یک روز پرهیجان را تامین خواهد کرد. در هتل میاکو تاکاناوا صبحانه هر روز به صورت سلف سرویس از ساعت ۶.۳۰ تا ۱۰ ارائه می‌شود. انواع سالاد، ساندویچ، سوپ و نوشیدنی برای صبحانه موجود است. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای اروپایی رستوران نوش جان کنید. در صورت تمایل می‌توانید از سرویس بیرون‌بر استفاده کرده و غذایتان را در خارج هتل نوش جان کنید. موقعیت مکانی هتل میاکو، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی را در همسایگی هتل قرار داده که انتخابشان خالی از لطف نیست.

فاصله هتل میاکو سیتی توکیو تاکاناوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج توکیو: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه نزو: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک یویوگی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد میجی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراتوری ژاپن: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است