search
menu

هتل Mercure Tokyo Ginza

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mercure Tokyo Ginza
امکانات عمومی هتل مرکیور گینزا توکیو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مرکیور گینزا توکیو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Mercure Tokyo Ginza


هتل مرکیور گینزا توکیو یک هتل مدرن و شیک است که دارای ۴ ستاره است. این هتل از جمله هتل‌های مناسب برای خانواده‌هاست که با داشتن محیطی گرم و صمیمی می‌تواند از اولویت‌های اقامت شما در ژاپن باشد. ساختمان هتل در سال ۲۰۱۸ مورد بازسازی قرار گرفته‌است. کارکنان هتل نیز از روابط عمومی بالایی برخوردار هستند و به ایجاد محیطی صمیمی کمک کرده‌اند. هتل تنها چند قدم تا ایستگاه مترو Ginza Itchome، ۶ دقیقه پیاده تا تئاتر Kabuki-za، و ۱۰ دقیقه با تاکسی تا بازار ماهی Tsukiji فاصله دارد. جاهای دیدنی ژاپن بسیار است که می‌توان به کاخ امژراطوری ژاپن، برج توکیو، معبد میجی، معبد سنسوجی و ... اشاره کرد. شما با اقامت در هتل مدرن Mercure Tokyo Ginza می‌توانید از جاهای دیدنی بیشمار ژاپن نیز دیدن فرمایید و خاطره بسیار خوبی را از سفر به ژاپن برجای بگذارید. می‌توانید بلیط هواپیما ژاپن را از طریق رزرو اینترنتی بلیط هواپیما تهیه کنید و سفر خوب و راحتی را تا توکیو تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل مرکیور گینزا توکیو


امکانات هتل بسیار خوب و درجه یک هستند و در سطح بسیار بالایی به مسافران ارائه می‌شوند. این هتل دارای اینترنت وای فای رایگان در تمام بخش‌های آن است. می‌توانید از پارکینگ نیز البته با پرداخت هزینه مجزا، استفاده کنید و نیازی به رزرو کردن آن نخواهید داشت. صندوق امانات موجود در هتل برای سپردن مدارک و اشیای گرانقیمت مسافران تعبیه شده‌است. تبدیل ارز برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند پول رایج کشور ژاپن را در دسترس داشته‌باشند، در خود هتل وجود دارد. افراد معلول به راحتی می‌توانند در این اقامتگاه اقامت کنند زیرا امکانات متناسب با این افراد تعبیه شده‌است. تهویه مطبوع هوای بسیار مطلوبی را برای مسافران بوجود آورده‌است. نظافت روزانه در تمام بخش‌های هتل انجام می‌شود. نگران لباس‌هایتان نباشید زیرا می‌توانید از خدمات خشکشویی و لاندری موجود در هتل البته با هزینه اختصاصی استفاده کنید. کارکنان بسیار محترم و خوش اخلاق هتل به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی مسلط هستند. می‌توانید از ماساژ بسیار حرفه‌ای که در هتل ارائه می‌شود برای ریلکس شدن و آرامش هرچه بیشتر خود استفاده کنید. انبار چمدان نیز خدمت دیگری است که در جهت آرامش هرچه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده‌است. یک مکان مخصوصی وجود دارد که افراد سیگاری به راحتی می‌توانند در این قسمت بدون نگرانی از ایجاد مزاحمت سیگار بکشند. دوربین مدار بسته موجود در ساختمان می‌تواند به شما کمک کند تا با خیال راحت از امنیت جانی و مالی در هتل Mercure Tokyo Ginza اقامت داشته باشید. پذیرش بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات برای شما عزیزان است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار شیک و مدرن هستند. دیوارها و اشیای موجود در واحدها به رنگ تیره هستند که می‌تواند آرامش را برای اقامت کنندگان به ارمغان آورد. تلویزیون با قابلیت اتصال به کانال‌های ماهواره‌ای در تمام واحدها وجود دارد. چراغ‌های بسیار مدرنی در بخش‌های مختلف اتاق‌ها نصب شده‌است که نور بسیار زیبایی را به واحدها می‌بخشد. کف تمام واحدها فرش دارد و تخت‌های راحت با روتختی و تشک‌هایی که از مواد درجه یک تهیه شده‌اند در تمام واحدها وجود دارند. حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی از جمله موارد بهداشتی است که برای اتاق‌ها بطور اختصاصی در نظر گرفته شده‌است. اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل Mercure Tokyo Ginza رزرو کنید شامل موارد زیر هستند:
• واحد دلوکس کوئین که سیگار در آن ممنوع است
• اتاق سوپریور کوئین
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق سوپریور تک نفره
• اتاق کوئین Privilege با مبل
• اتاق توئین Privilege با مبل تخت شو
• اتاق استاندارد نیمه دو نفره - غیرسیگاری

رستوران هتل


هتل دارای رستوران تمیز و بسیار شیکی است. در منوی رستوران هتل Mercure Tokyo Ginza انواع غذاها را در وعده‌های نهار، شام و صبحانه انتخاب و در محیط آرامش بخش آن میل کنید.

فاصله هتل مرکیور گینزا توکیو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا گالری فوجیا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ امپراطوری ژاپن: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک یویوگی: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است