search
menu

هتل LiveMax Nippori Tokyo

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره Hotel Livemax Budget Nippori Tokyo
امکانات کلی هتل لیوماکس نیپری
انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیوماکس نیپری تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Hotel Livemax Budget Nippori Tokyo


هتل لیوماکس نیپری از هتل‌های اقتصادی شهر توکیو است. شهر توکیو مقصد هیجان‌انگیزی برای گردشگران ژاپن به شمار می‌رود. معماری مدرن، جاذبه‌های متنوع و معابد متعدد، افراد زیادی را به خرید آنلاین بلیط هواپیما توکیو مجاب می‌کند. چنانچه شما هم قصد سفر به توکیو دارید ولی نگران هزینه‌های سنگین اقامت هستید، پیشنهاد ما انتخاب یکی از هتل‌های اقتصادی توکیو است. خوشبختانه هتل‌های متنوعی متناسب با هر سلیقه و نیازی در این شهر زیبا قرار دارد که می‌توانید انتخابش کنید. Hotel Livemax Nippori یکی از هتل‌های دو ستاره شهر توکیو است. نزدیکی به ایستگاه‌های مترو از امتیازات اقامت در هتل لیوماکس نیپری است. با استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی می‌توانید به راحتی در سراسر شهر گردش کرده و از جاهای دیدنی توکیو بازدید نمایید. برج توکیو اسکای تری در ۴.۵ کیلومتری هتل قرار دارد. هتل لیو ماکس توکیو انتخابی مناسب برای سفرهای دو نفره است. با اقامت در این هتل اوقات خوبی پیش رو خواهید داشت.

امکانات کلی هتل لیوماکس نیپری


در هتل لیوماکس نیپری توکیو امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. مهمانان عزیز در صورت رزرو می‌توانند از پارکینگ موجود در هتل استفاده نمایند. با آشنایی به زبان ژاپنی می‌توانید به راحتی با کارکنان هتل در ارتباط باشید. تیم حرفه‌ای هتل برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. در هتل لیوماکس توکیو چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۲.۳۰ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۰ انجام می‌گیرد. لیوماکس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. آسانسور، اتاق چمدان و پرس شلوار از امکانات دیگر هتل به شمار می‌روند. با وجود خدمات نظافت روزانه هیچ نگرانی از بابت تمیزی اتاق‌ها نخواهید داشت. با پرداخت هزینه می‌توانید از ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن استفاده کنید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی توکیو هانه‌دا تنها ۱۸.۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و با بهره‌گیری از حمل‌و‌نقل عمومی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان برسید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها


هتل لیوماکس توکیو دارای ۴۵ واحد اقامتی ساده و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق سینگل، اتاق دوبل (با تخت کوچک دوبل) و اتاق استاندارد تویین است. امکانات مناسبی داخل اتاق‌ها موجود است. تمام واحدها دارای تلویزیون صفحه‌تخت و سیستم تهویه مطبوع هستند. پرده‌های ضدنور، سیستم گرمایش، میز، یخچال و مایکروفر از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، وان، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است استعمال دخانیات در برخی از اتاق‌ها بلامانع است. ناگفته نماند واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه نمایید.

امکانات تفریحی هتل


بازدید از جاذبه‌های توکیو هدف اصلی سفر به توکیو برای بسیاری از گردشگران است. دسترسی راحت به جاهای دیدنی از مهم‌ترین امتیازات اقامت در هتل لیوماکس است. با پیاده‌روی کوتاهی در اطراف هتل با بسیاری از موزه‌ها و معابد توکیو روبرو خواهید شد.

رستوران هتل


برخی از واحدهای اقامتی دارای آشپزخانه کوچکی هستند که می‌توانید غذایتان را آنجا تهیه نمایید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در همسایگی هتل قرار دارند. پیشنهاد می‌کنیم توکیو را بدون صرف غذاهای دریایی مخصوص ترک نکنید. Sakura Cafe Nippori ۴ دقیقه تا هتل فاصله دارد و انواع غذاهای بین‌المللی در آن موجود است. رستوران Konaya گزینه خوبی برای غذاهای ژاپنی است و حدود ۵ دقیقه تا هتل لیوماکس توکیو فاصله دارد.

فاصله هتل لیوماکس نیپری تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی توکیو: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی طبیعت و علم: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک و باغ‌وحش اوئنو: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد سنسوجی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو اسکای تری: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراتوری ژاپن: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است