search
menu

هتل Kadoya Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kadoya Tokyo
امکانات و خدمات عمومی هتل کادیا توکیو
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کادیا توکیو تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Kadoya Tokyo


هتل کادیا یکی از هتل‌های توکیو است که در منطقه شینجوکو واقع شده است. شینجوکو منطقه مرکزی جدید توکیو با دسترسی خوب و مناسب به اصلی‌ترین ایستگاه‌های قطار توکیو است و کادیا نزدیک‌ترین هتل به خروجی شرقی این ایستگاه است که تنها ۳ دقیقه پیاده روی با آن فاصله دارد. دیگر ویژگی‌های منطقه شینجوکو مراکز خرید مختلف آن و جاذبه‌هایی مثل برج توکیو است. فاصله کم تا ایستگاه مترو و دسترسی آسان به برخی از جاذبه‌ها،‌ این هتل را به گزینه انتخابی مناسب برای مسافران و گردشگرانی تبدیل کرده که قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به توکیو را دارند. اگر شما نیز قصد اقامت در هتل کادیا را دارید بد نیست نگاهی به برخی از امکانات و خدمات این هتل داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کادیا توکیو


کادیا هتلی در دل توکیو با اتاق‌های مدرن و معاصر است که تلاش کرده تا با ایجاد امکانات و خدمات متنوع، اقامت خوشی را برای مهمانانش رقم بزند. مهمانان هتل می‌توانند با استفاده از اینترنت رایگان هتل کارهای اینترنتی خود را انجام داده و یا در شبکه‌های اجتماعی مجازی، عکس‌هایی از خاطرات سفر خود را به یادگار بگذارند. اگر لپ تاب خود را همراه ندارید اصلا ناراحت نشوید چون می‌توانید تنها با پرداخت کمی هزینه، لپ تابی از هتل را کرایه کنید و به کارهای خود برسید. برای ملاقات‌ها و قرارهای کاریتان، خدمات خشک‌شویی و لباسشویی ایجاد شده تا همواره لباس‌هایی پاکیزه و مرتب به تن کنید. هتل دارای دستگاه وندینگ (فروش خودکار) هم هست. دستگاه وندینگ نوشیدنی در هتل موجود است تا مهمانان در هر ساعت از شبانه روز که تمایل داشتند به نوشیدنی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.
هتل دارای اتاق‌ها و راهرو‌های بدون سیگار است اما مهمانان سیگاری می‌توانند از بخش سیگار آزادی که هتل برای مهمانان سیگاری در نظر گرفته، استفاده کنند. رمپ ویژه، دستگاه فکس/ فتوکپی و رسید صورتحساب دیگر خدمات و امکاناتی است که توسط هتل کادیا ارائه می‌شود.

اتاق‌های هتل


کادیا ۸۷ اتاق مدرن دارد که طراحی‌ای ساده و به سبک غربی دارند. اتاق‌های بدون سیگار و اتاق‌های خانواده بخشی از اتاق‌های این هتل است. دیگر انواع اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های سینگل، اتاق‌های تویین کامفورت، اتاق‌های اکونومی، اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های دلوکس و غیره هستند.

امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های کادیا دارای پرده‌های بلک اوت (پرده‌های خاموشی) هستند که به همراه تخت‌خواب‌های نرم و راحت هتل خوابی آسوده و عمیق را به مهمانان هدیه خواهد داد. برخی از اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هم هستند. در برخی از اتاق‌ها تلویزیون با شبکه‌های کابلی موجود است تا مهمانان اوقات خود در اتاق را به تماشای برنامه‌های تلویزیونی سپری کنند. یخچال، چای/ قهوه ساز، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی نیز در برخی از اتاق‌های هتل موجود است. مهمانان می‌توانند از هتل درخواست خدمات ماساژ در اتاق را نیز داشته باشند. روشویی و سرویس بهداشتی‌هایی مطابق با اندازه ویلچر و دستگیره در سرویس‌ها نیز از جمله خدماتی است که کادیا برای مهمانان توان یاب و کم توان خود در نظر گرفته است.

امکانات سرگرمی و رفاهی هتل


هتل فاقد امکانات سرگرمی و تفریحی است اما شما می‌توانید با استفاده از راهنمای سفر به توکیو علاوه بر بازدید از جاذبه‌ها، شهر توکیو را مانند فردی محلی گشته و تجربه‌های جالبی برای خود کسب کنید.

رستوران هتل


کادیا دارای کافه و رستورانی است که علاوه بر غذاهای ژاپنی، قهوه و غذاهای سبک اروپایی را نیز برای مهمانان خود سرو می‌کند. البته مهمانان می‌توانند در صورت تمایل سری به کافه‌ها و رستوران‌های اطراف هتل زده و طعم غذاهای آنان را نیز بچشند.

فاصله هتل کادیا توکیو تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد میجی جینگو توکیو: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک یویوگی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه شیبویا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ امپراتوری ژاپن: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است