search
menu

هتل Wing International Ikebukuro Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Wing International Ikebukuro
امکانات و خدمات عمومی هتل وینگ اینترنشنال ایکه بوکورو
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وینگ اینترنشنال ایکه بوکورو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Wing International Ikebukuro


هتل وینگ اینترنشنال ایکه بوکورو توکیو یکی از هتل‌های ۳ ستاره و باسابقه شهر توکیو است که در قسمت شمال غربی این شهر و منطقه بزرگ و جذاب ایکه بوکورو واقع شده است. ایکه بوکورو بیش‌تر به خاطر رستوران‌های معروف، کتاب‌فروشی‌ها و برج سانشاین سیتی معروف است. سانشاین سیتی آسمان خراشی ۶۰ طبقه است که رصدخانه، موزه، مرکز خرید، پارک موضوعی، هتل و آکواریوم دارد. از هتل Hotel Wing International Ikebukuro تا این برج ۳ دقیقه پیاده‌روی است. با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی نیز می‌توان به ایستگاه قطار ایکه بوکورو که دومین ایستگاه پرتردد توکیو به حساب می‌آید، دسترسی داشت. لازم به ذکر است که هتل Wing International Select Ikebukuro هتلی دیگر و در مجاورت همین هتل است و فقط شباهت اسمی دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل وینگ اینترنشنال ایکه بوکورو


هتل وینگ اینترنشنال در منطقه امنی از توکیو واقع شده و دارای نگهبانی ۲۴ ساعته است. بانوانی که بلیط هواپیما خریده و تنها سفر می‌کنند، می‌توانند با خیال راحت این هتل را رزرو کنند. فرودگاه بین‌المللی هاندا ۲۰ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. با اقامت در این هتل می‌توان از خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری و اینترنت رایگان بهره‌مند شد. البته امکان اتصال به اینترنت هتل فقط در اتاق‌های آن وجود دارد. هتل وینگ اینترنشنال ایکی بوکورو خدمات ماساژ نیز ارائه می‌دهد ولی برای بهره‌مندی از ماساژ باید هزینه‌ای پرداخت کرد. هتل دارای آسانسور بوده ولی پارکینگی ارائه نمی‌دهد.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


اتاق‌های هتل وینگ اینترنشنال ایکه بوکورو در سال‌های اخیر بازسازی شده‌ و با امکانات مدرنی دکور شده‌اند. این اتاق‌ها پنجره‌های نسبتا بزرگی دارند و از نورگیری خوبی برخوردارند. تعداد اتاق‌های هتل در مجموع به ۱۵۲ باب می‌رسد و شامل اتاق‌های استاندارد سینگل، دبل، سوپریور، هالیوود تویین، اکونومی تویین، اسمال تویین و اتاق‌های متصل هستند. در برخی طبقات هتل استعمال سیگار آزاد است. اتاق‌های هتل به طور میانگین متراژ ۱۳ مترمربعی دارند و امکاناتی نظیر چای‌ساز، میز، تلفن، رخت آویز، آینه، تلویزیون و مینی بار در آن‌ها گنجانده شده است. حمام‌های این اتاق‌ها دارای وان، لوازم بهداشتی و حوله هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


همانطور که ذکر شد، مهمانان می‌توانند با درخواست به پذیرش از خدمات ماساژ در اتاقشان بهره‌مند شوند. خدمات لاندری و خشکشویی نیز به صورت غیررایگان در هتل Wing International Ikebukuro ارائه می‌شوند. اتاق چمدان، خدمات فکس و کپی، دوربین مداربسته در بیرون هتل و داخل بخش‌های عمومی نیز از دیگر امکانات و خدمات این هتل به حساب می‌آیند. این هتل به تازگی به جمع هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی اضافه شده و در برخی از اتاق‌های هتل امکان پذیرش حیوانات خانگی مهمانان وجود دارد. در طول اقامت تخت، کاسه آب و غذا نیز در اختیارشان گذاشته می‌شود. ضمنا هتل اشیا و ابزارهایی ضروری را در طول اقامت به مهمانان امانت می‌دهد.

رستوران هتل


در طبقه اول هتل کافه کوچک و نقلی با دیواری شیشه‌ای و فضایی دلنشین واقع شده که محل سرو صبحانه‌ است. مهمانان برای اینکه صبحی پرانرژی را شروع کنند، می‌توانند از ساعت ۷ صبح تا ۹:۳۰ صبح به این کافه مراجعه کنند و غذاهای ژاپنی و غربی را میل کنند. این غذاها به سبک سلف سرویس سرو می‌شوند و از آنجایی که اقامت در هتل وینگ اینترنشنال ایکه بوکورو همراه با ارائه صبحانه نیست، هزینه صبحانه از مهمانان دریافت می‌شود. مگر اینکه در هنگام رزرو پکیج‌های همراه با صبحانه را رزرو کرده باشند. برای میل وعده‌های دیگر نیز می‌توان یکی از ده‌ها رستوران محبوب این منطقه را انتخاب کرد.

فاصله هتل وینگ اینترنشنال ایکه بوکورو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا پارک هیگاشی ایکه بوکورو: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا برج سانشاین سیتی: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه قطار ایکه بوکورو: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است