search
menu

هتل Hotel Unizo Shibuya Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Unizo Shibuya Tokyo
امکانات عمومی هتل یونیزو شیبویا توکیو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل

درباره هتل Hotel Unizo Shibuya Tokyo


هتل یونیزو شیبویا توکیو یک هتل سه ستاره است که در یکی از مدرن‌ترین شهرهای آسیایی یعنی توکیو واقع شده‌است. با توجه به موقعیت هتل که در محله‌ای که مراکز خرید بسیاری در آنجا وجود دارد واقع شده‌است و با توجه به اینکه هتل پارکینگ ندارد، در عوض پارکینگ‌های زیادی در نزدیکی این منطقه برای مسافران هتل وجود دارد. در این هتل شما احساس راحتی بسیاری خواهید کرد، زیرا امکانات متعددی در آن وجود دارد که یکی از آن‌ها وجود اینترنت و وجود آسانسور است. از دیگر ویژگی‌های مثبت در این هتل این است که هنگام ورود به هتل در لابی از شما استقبال می‌شود. اگر برای مدت طولانی اقامت دارید، خیالتان راحت باشد زیرا که می‌توانید از خدمات شستشوی هتل استفاده کنید. شما برای سفر به ژاپن از طرق مختلف می‌توانید بلیط هواپیما تهیه کنید مثلا یکی از آسان‌ترین راههای آن خرید اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی توکیو ۲۸.۵ کیلومتر است. جاهای دیدنی توکیو مانند: منطقه گینزا، موزه ملی هنر ژاپن، موزه ملی توکیو و ... انتخاب‌های خوبی برای شما هستند تا در کنار یک اقامت خوب، گردشی به یاد ماندنی را نیز تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل یونیزو شیبویا توکیو


لابی شیک و بزرگ هتل در بدو ورود شما می‌تواند یک شروع خوب را در این هتل برای شما رقم بزند. در لابی علاوه بر نشستن و استراحت می‌توانید از روزنامه‌های روی میز نیز استفاده کنید. اینترنت مانند بسیاری از هتل‌های دیگر بصورت رایگان در تمام بخش‌های هتل در دسترس است. بهداشت و امکانات بهداشتی خوبی در هتل برای شما در نظر گرفته شده‌است و شما به آسانی می‌توانید از خدمات خشکشویی و لاندری هتل Hotel Unizo Shibuya Tokyo بهره ببرید. پذیرش اخلاق مدار هتل هر روز بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران است. انگلیسی و ژاپنی دو زبانی هستند که شما می‌توانید از طریق این دو زبان با کارکنان هتل در ارتباط باشید. اگر به همراه خود حیوان خانگی دارید، دقت کنید که نمی‌توانید این هتل را رزرو کنید زیرا حیوانات اجازه ورود به این هتل را ندارند. تهویه مطبوع نیز در ساختمان هتل تعبیه شده‌است تا بتوانید در فضای مناسبی اقامت کنید. اگر شما خواستار استفاده از امکانات مورد نیاز برای معلولان هستید می‌توانید در هنگام رزرو این نکته را قید کنید. اتاق جلسات و بیزینس برای هماهنگی و برقراری جلسات کاری نیز در نظر گرفته شده‌است. علاوه بر موارد بالا در نظر بگیرید که این هتل پارکینگ نیز ندارد. امکانات اتاق‌های هتل نیز در ادامه متن ارائه شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بزرگ و جادارا هستند و چشم انداز آن‌ها رو به شهر است. در اتاق امکانات کاملی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به وجود تلویزیون اشاره کرد که تلویزیون موجود در اتاق‌ها به شبکه‌های ماهواره‌ای متصل هستند. اینترنت رایگان علاوه بر سایر بخش‌ها در واحدها نیز وجود دارد. تخت‌ها و روتختی‌های درجه یک و شیک در تمام واحدها وجود دارد و در کنار تخت‌ها نیز چراغ خواب وجود دارد. میز و صندلی موجود در واحدها می‌تواند برای کسانیکه برای انجام امور خود به میز کار نیاز دارند مناسب باشد. وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسبی نیز در تمام واحدها وجود دارد که اقامت شما را در فصول گرم و سرد تسهیل می‌کند. داخل اتاق‌ها یخچال و فریزر نیز وجود دارد. اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل Hotel Unizo Shibuya Tokyo رزرو کنید شامل موارد زیر هستند:
• اتاق دابل برای افراد غیر سیگاری
• اتاق دابل برای افراد سیگاری
• اتاق تک نفره
• اتاق سوپریور توئین برای افراد سیگاری و غیر سیگاری

رستوران هتل


هتل دارای رستوران و کافه هست و تمام وعده‌های غذایی را به راحتی می‌توانید در محیط سالم و تمیز هتل Hotel Unizo Shibuya Tokyo میل کنید.
فاصله هتل یونیزو شیبویا توکیو تا جاهای دیدنی نزدیک
فاصله تا معبد میجی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه نزو: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است