search
menu

هتل Hotel Toms Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Toms Tokyo
امکانات کلی هتل تامز توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تامز توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Toms Tokyo


هتل ۳ ستاره تامز که در منطقه Ota Ward توکیو واقع شده است با طیف وسیعی از خدمات هم برای مسافران تجاری و هم برای مسافران تفریحی مناسب است. این هتل اخیرا بازسازی شده است. توکیو به عنوان یک کلان شهر سرزنده و آینده نگر شناخته شده است و دارای ترکیبی منحصر به فرد از سنت و مدرنیته است. توکیوهمچنین به دلیل سبک و مد منحصر به فرد خود در سراسر جهان شناخته شده است. سالانه بیش از ۱۴ میلیون خارجی از توکیو بازدید می‌کنند. زیارتگاه کیفونه در ۳.۵ کیلومتری هتل و موزه Showa no Kurashi در ۳.۸ کیلومتری هتل قرار دارد. باغ ملی شینجوکو گیوئن، برج توکیو و میجی جینگو نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. اگر زمان اجازه دهد، معبد ایکگامی هومون جی و معبد کاماتا هاچیمن از جاذبه‌های محبوبی هستند که در فاصله چند قدمی هتل قرار دارند. زیبایی‌های طبیعی این منطقه را می‌توان در خلیج توکیو و پارک هیبیا مشاهده کرد. منطقه اطراف هتل دارای طیف وسیعی از رستوران‌ها و کافه‌ها است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه هاندا است. این فرودگاه از هتل ۱۰ کیلومتر فاصله دارد و با تاکسی تقریبا ۲۶ دقیقه راه خواهید داشت. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به توکیو با اقامت در هتل Hotel Toms Tokyo سفر بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل تامز توکیو


هتل تامز توکیو با ارائه ترکیبی ایده‌آل از آسایش و راحتی، مجموعه‌ای از امکانات رفاهی را برای مسافران ارائه می‌دهد. این هتل ۳ ستاره پذیرش ۲۴ ساعته و فضای ذخیره‌سازی چمدان دارد. وای فای رایگان در اماکن عمومی و اتاق‌ها ارائه می‌شود. سایر امکانات عبارتند از روزنامه رایگان، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی. هتل محیطی تمیز و پاکیزه دارد و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. قبل از رزرو توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. این هتل کاملا غیر سیگاری است. استعمال دخانیات فقط در مناطق محدود شده مجاز است. امکانات رفاهی داخل اتاق مانند سرویس اتاق و نظافت روزانه خانه، اقامتتان را به یک اقامت عالی تبدیل خواهد کرد. پارکینگ توسط هتل برای میهمانان فراهم شده است. برای استراحت دادن به بدن خود می‌توانید از خدمات ماساژ هتل استفاده کنید. پرسنل هتل Hotel Toms Tokyo به زبان ژاپنی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۶ الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۰ صبح صورت می‌گیرد. کارکنان خوش برخورد، امکانات عالی و نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی توکیو، سه دلیل عالی برای اقامت در هتل تامز هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Hotel Toms Tokyo عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
هتل تامز توکیو ۴۶ اقامتگاه با تهویه مطبوع ارائه می‌دهد. اتاق‌های میهمان دارای تمام امکاناتی هستند که برای یک خواب راحت نیاز دارید. همه اتاق‌ها طوری طراحی و تزئین شده‌اند که میهمانان احساس کنند در خانه خود هستند. تلویزیون‌های هوشمند ۴۳ اینچی دارای کانال‌های دیجیتال هستند. حمام‌ها شامل ترکیب دوش و وان، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. این هتل توکیو دسترسی به اینترنت سیمی و بی سیم رایگان را امکان‌پذیر می‌کند. امکانات تجاری مناسب شامل میز و تلفن است. خانه داری روزانه ارائه می‌شود. تمامی واحدهای هتل تامز دارای کمد و مینی بار هستند. قهوه‌ساز یا چای‌ساز در برخی اتاق‌های منتخب موجود است.

رستوران هتل


صبحانه کانتیننتال هر روز در اقامتگاه به صورت رایگان در دسترس است. پیشنهاد می‌شود در طول اقامت خود، حتما به یکی از رستوران‌های محبوب Ota مانند Arakiya، Niboshi Tsukemen Miyamoto و Ramen Miyaro که همگی در فاصله کوتاهی از هتل تامز قرار دارند، سر بزنید.

فاصله هتل تامز توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ هاپوئن: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد سنگاکوجی: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا موزه نزو: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا میجی جینگو: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۱۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است