search
menu

هتل Hotel The Celestine Tokyo Shiba

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel The Celestine Tokyo Shiba
امکانات کلی هتل سلستین شیبا توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سلستین شیبا توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel The Celestine Tokyo Shiba


هتل ۵ ستاره مجلل سلستین شیبا توکیو تنها ۳ دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی میتا فاصله دارد. این هتل از مناطق محبوبی مانند گینزا و روپونگی ۱۵ دقیقه با مترو فاصله دارد. ایستگاه قطار JR Tamachi ۱۰ دقیقه پیاده روی دارد و به Shibuya و Shinjuku دسترسی مستقیم دارد. برج توکیو، موزه ملی توکیو و معبد Zojo-ji در نزدیکی هتل قرار دارند. کاخ امپراتوری توکیو از نقاط دیدنی قابل توجه است و برخی از جاذبه‌های محبوب منطقه عبارتند از: دیزنی لند و دیزنی سی توکیو. فرودگاه بین المللی هاندا توکیو ۱۰.۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به توکیو را داشته باشید، هتل Hotel The Celestine Tokyo Shiba با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل سلستین شیبا توکیو


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. سالن استراحت منحصر به فرد هتل در طبقه چهاردهم به سبک اروپایی، ۲۴ ساعته باز است و دارای کتابخانه است. میز تور هتل و دربان دوستانه به گشت و گذار در منطقه کمک می‌کنند. در صورت نیاز، تورها می‌توانند به شما در رزرو بلیط و رزرو بهترین نمایش‌ها و برنامه‌های اطراف کمک کنند. وای فای در مناطق عمومی رایگان است. امکانات دیگر عبارتند از: تراس روی پشت بام، کافی شاپ و پارکینگ شخصی. امکانات تفریحی هتل سلستین شیبا توکیو شامل مرکز تناسب اندام است. لطفا توجه داشته باشید که کشیدن سیگار در هتل ممنوع است تا هوای تمیزتر برای همه میهمانان فراهم شود. برای سلامتی و رفاه همه میهمانان و کارکنان، سیگار فقط به مناطق تعیین شده محدود می‌شود. صرافی هتل برای تبدیل ارز آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. به هنگام گشت و گذار می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید تا نگرانی از این بابت نداشته باشید. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند می‌توانند از خدمات ویژه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شده استفاده کنند تا اقامت راحتی داشته باشند. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. خدمات نظافتی هر روز در هتل Hotel The Celestine Tokyo Shiba انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. علاوه بر اینها خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Hotel The Celestine Tokyo Shiba عبارتند از:
• اتاق دبل مادریت
• اتاق کوئین مادریت
• اتاق کوئین سوپریور
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق توئین اگزکاتیو
• اتاق کینگ اگزکاتیو
اتاق‌های هتل سلستین توکیو شیبا دارای پیچیدگی‌های جالبی هستند و با تزئینات رنگی تزئین شده‌اند. میهمانان می‌توانند از نور خورشید و مناظر زیبا از پنجره بزرگ لذت ببرند. اتاق‌ها برای راحتی شما به وای فای رایگان، سرویس کتانی، پرده‌های خاموشی و تهویه مطبوع مجهز هستند. سرگرمی‌های داخل اتاق مانند روزنامه و تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی برای میهمانان اتاق‌های منتخب ارائه می‌شود. این هتل همچنین یخچال، قهوه یا چای ساز، آب بطری، قهوه فوری، چای فوری و مینی بار را در اتاق‌ها برای زمانی که احساس می‌کنید به آن نیاز دارید ارائه می‌دهد. سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله در حمام‌های میهمان وجود دارد. ماساژ داخل اتاق و ملافه‌های ضد حساسیت را می‌توان درخواست کرد.

رستوران هتل


پیشنهاد می‌شود که صبحتان را با یک صبحانه لذیذ در رستوران هتل آغاز کنید. پیشخوان سرآشپز، که در آن آشپزها مواد غذایی مختلف را درست جلوی چشمان شما می‌پزند، نیز به تازگی در دسترس است. با انواع نوشیدنی‌های گوارا و خوشمزه می‌توانید در بار هتل Hotel The Celestine Tokyo Shiba از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل سلستین شیبا توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک شیبا: ۵۰۰ متر
فاصله تا برج توکیو: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ هاماریکیو: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۱۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است