search
menu

هتل Hotel Sunroute Ginza Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Sunroute Ginza Tokyo
امکانات کلی هتل سان روت گینزا توکیو
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سان روت گینزا توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Sunroute Ginza Tokyo


هتل سان روت گینزا در قلب شهر توکیو قرار دارد. شهر توکیو به عنوان پایتخت و بزرگ‌ترین شهر ژاپن، توجه گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. جاذبه‌های دیدنی متنوع یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما توکیو و سفر به این شهر هیجان‌انگیز است. Hotel Sunroute Ginza با موقعیت مکانی خوبی که دارد از بهترین گزینه‌ها برای اقامت به شمار می‌رود. منطقه گینزا به عنوان مهم‌ترین منطقه خرید توکیو شناخته می‌شود و گزینه ایده‌آلی برای علاقه‌مندان خرید است. با اقامت در هتل سان روت گینزا دسترسی خوبی به جاذبه‌های توکیو خواهید داشت. موزه‌ ملی توکیو در همسایگی هتل سان روت واقع شده‌اند. قصر امپراتوری ژاپن کمتر از ۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد. نزدیکی به ایستگاه‌های مترو، گردش در شهر را برای مهمانان عزیز راحت می‌کند. با اقامت در هتل سان روت گینزا اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت. چنانچه قصد سفر به توکیو دارید، خواندن اطلاعات این هتل و دیگر هتل‌های توکیو برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل سان روت گینزا توکیو


در هتل ۳ ستاره سان روت گینزا امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان عزیز تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل سان روت گینزا ۲۴ ساعته است. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۱ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی هستند و با مهمان‌نوازی ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. سان روت گینزا توکیو پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. لازم به ذکر است این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. فکس، فتوکپی و مرکز تجاری، سان روت را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، اتاق چمدان، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لاندری و پرس شلوار استفاده کنید. فرودگاه هانه‌دا نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل سان روت گینزا است که در ۱۳ کیلومتری هتل واقع شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل سان روت گینزا دارای ۱۶۵ واحد اقامتی زیبا و جادار است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های سینگل، دوبل، تویین با تخت اضافه، استاندارد تویین، سمی ‌دوبل، دوبل، سوپریور تویین و مادیریت تویین است. واحدهای اقامتی سان روت گینزا در عین سادگی و زیبایی چیده شده‌‌اند و دارای تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت هستند. تمام اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و ضدحسایت هستند. یخچال، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت و سیستم گرمایش از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر اتاق دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است استعمال دخانیات در برخی از اتاق‌ها آزاد است.

امکانات تفریحی هتل


موقعیت مکانی ممتاز هتل سان روت گینزا امکان بسیاری از سرگرمی‌ها را برایتان فراهم خواهد کرد. با گردشی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از مراکز خرید و جاهای دیدنی توکیو روبرو خواهید شد. پس از گردش در شهر با بهره‌گیری از سرویس ماساژ خستگی را از تنتان دور کنید.

رستوران هتل


با اقامت در هتل سان روت گینزا روزتان با صرف صبحانه سلف‌سرویس به سبک ژاپنی آغاز خواهد شد. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. رستوران این مجموعه Villazza Due نام دارد و انواع غذاهای ایتالیایی و اروپایی در آن سرو می‌شود. البته رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در خیابان گینزا قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نیست. IPPUDO GINZA تنها ۵ دقیقه تا هتل فاصله دارد و گزینه خوبی برای چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای ژاپنی است.

فاصله هتل سان روت گینزا توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا قصر امپراتوری ژاپن: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد سنسوجی: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک یویوگی: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است