search
menu

هتل Hotel Sunlite Shinjuku Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Sunlite Shinjuku Tokyo
امکانات کلی هتل سانلیت شینجوکو
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سانلیت شینجوکو توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Sunlite Shinjuku Tokyo


هتل سانلیت شینجوکو از هتل‌های ۳ ستاره شهر توکیو است. توکیو شهر هیجان‌انگیزی است که در جنوب شرقی ژاپن قرار دارد. بناهای مدرن و جاذبه‌های متنوع، توکیو را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل کرده است. خرید آنلاین بلیط هواپیما توکیو از آسان‌ترین روش‌ها برای سفر به این شهر زیبا به شمار می‌رود. در طول سفرتان به توکیو می‌توانید در Hotel Sunlite Shinjuku Tokyo اقامت نمایید. هتل سانلیت در منطقه شینجوکو قرار دارد؛ منطقه شینجوکو یکی از جاذبه‌های گردشگری توکیو است که به دلیل معماری خاص مورد توجه قرار می‌گیرد. با اقامت در هتل سانلیت شینجوکو دسترسی راحتی به جاهای دیدنی توکیو خواهید داشت. باغ شینجوکو گیوئن تنها ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد و میجی جینگو در ۲ کیلومتری هتل قرار گرفته است. نزدیکی به ایستگاه مترو یکی دیگر از امتیازات اقامت در هتل سانلیت شینجوکو است. با استفاده از مترو می‌توانید در سراسر توکیو به راحتی گردش کنید. هتل سانلیت شینجوکو گزینه خوبی برای سفرهای دونفره است. اگر به دنبال هتل مناسبی هستید، خواندن اطلاعات این هتل برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل سانلیت شینجوکو


در هتل ۳ ستاره سانلیت شینجوکو امکانات و خدمات رفاهی متعددی برای مهمان مهیا گشته است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی هتل سانلیت به شمار می‌روند. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۱ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر تلاش می‌کنند. سانلیت شینجوکو توکیو پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش این هتل را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و اتاق چمدان اشاره کرد. در این هتل خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لاندری و پرس شلوار برخوردار شوید. برای استعمال دخانیات می‌توانید به محوطه مخصوص تشریف ببرید. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی هانه‌دا در ۱۶ کیلومتری هتل قرار دارد. توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۱۹۷ واحد اقامتی زیبا در ساختمان ۱۰ طبقه هتل جای گرفته‌ است. واحدهای متنوع این مجموعه پاسخگوی هر نوع سلیقه و نیازی هستند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های سینگل، دوبل، تویین و ترپیل است. در برخی از واحدها استعمال دخانیات آزاد است. تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. همه واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. یخچال، اتو، میز و تلفن از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجوعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


بازدید از جاذبه‌های توکیو یکی از اصلی‌ترین دلایل سفر به این شهر شگفت‌انگیز است. با اقامت در هتل سانلیت توکیو دسترسی راحتی به مهم‌ترین جاهای دیدنی توکیو خواهید داشت. با گردشی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از موزه‌ها و گالری‌های توکیو روبرو خواهید شد. سرویس ماساژ از خدمات تندرستی این مجموعه است.

رستوران هتل


روزتان در هتل سانلیت شینجوکو با صرف صبحانه سلف سرویس آغاز خواهد شد. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید؛ انواع غذاهای اروپایی در این رستوران موجود است. موقعیت مکانی ممتاز هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی را در همسایگی‌تان قرار خواهد داد. رستوران‌های Kakedomi Gyoza و Ban Thai Restaurant فاصله کمی با هتل دارند و انتخاب‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ژاپنی هستند.

فاصله هتل سانلیت شینجوکو توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ شینجوکو گیوئن توکیو: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد مجی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک یویوگی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراتوری ژاپن: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است