search
menu

هتل Hotel Starplaza Ikebukuro Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Starplaza Ikebukuro Tokyo
امکانات کلی هتل استار پلازا ایکبوکورو توکیو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استار پلازا ایکبوکورو توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Starplaza Ikebukuro Tokyo


هتل ۳ ستاره استار پلازا ایکبوکورو نزدیک ایستگاه مترو واقع شده است. تئاتر متروپولیتن توکیو و فضای هنری متروپولیتن توکیو از نقاط برجسته فرهنگی هستند و برخی از جاذبه‌های این منطقه عبارتند از: باغ Mejiro، پارک اوئنو، برج توکیو، میجی جینگو و معبد سنسوجی. میهمانان از راحتی هتل برای حمل و نقل عمومی قدردانی می‌کنند. ایستگاه کانامچو ۱۲ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه هاندا است که ۲۱.۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به توکیو را داشته باشید، هتل Hotel Starplaza Ikebukuro Tokyo با داشتن امکانات رفاهی خوب گزینه مقرون به صرفه‌ای برای اقامت به حساب می‌آید. هدف هتل استار پلازا ایکبوکورو این است که بازدید شما را تا حد ممکن آرامش‌بخش و لذت‌بخش کند.

امکانات کلی هتل استار پلازا ایکبوکورو توکیو


هتل Hotel Starplaza Ikebukuro Tokyo بهترین‌های توشیما را در دسترس شما قرار می‌دهد و اقامت شما را لذت‌بخش می‌کند. میهمانان می‌توانند از برخی از امکانات رفاهی ارائه شده توسط هتل، از جمله پذیرش۲۴ ساعته و انبار چمدان استفاده کنند. علاوه بر این، میهمانان می‌توانند در طول بازدید خود از صبحانه رایگان بهره‌مند شوند. به عنوان یک راحتی اضافی، پارکینگ اختصاصی پولی در محل موجود است. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل فضاهای مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. دسترسی به اینترنت رایگان ارائه شده در داخل هتل شما را در تمام مدت اقامت با محیط مجازی اطرافتان در ارتباط نگه می‌دارد. در شب‌های سرد می‌توانید در کنار شومینه هتل استراحت کنید. روزنامه‌های رایگان در لابی موجود هستند. سیستم اعلام و اطفا حریق از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری می‌کند. برای اقامت طولانی‌تر یا هر زمان که به آن نیاز دارید، خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی لباس‌های مورد علاقه‌تان را تمیز و در دسترس نگه می‌دارد. پایان آرامش‌بخش هر روز با بازدید از ماساژ و اسپا امکان‌پذیر است. هنگام ورود باید کارت شناسایی عکس‌دار ارائه دهید. کارت اعتباری شما در زمان رزرو شارژ می‌شود. هرگونه هزینه جانبی مانند پارکینگ، تماس تلفنی و سرویس اتاق مستقیما بین شما و هتل حساب می‌شود. پرسنل با تجربه هتل استار پلازا ایکبوکورو توکیو به زبان ژاپنی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل استار پلازا ایکبوکورو توکیو عبارتند از:
• اتاق یک تخته
• اتاق دبل کوچک
• اتاق دبل
• اتاق نیمه دبل
این هتل دارای ۷۹ اقامتگاه است. تمام اتاق‌های هتل Hotel Starplaza Ikebukuro Tokyo مجموعه‌ای از امکانات رفاهی را برای میهمانان فراهم می‌کنند تا شبی آرام داشته باشند. با دانستن اینکه برخی از اتاق‌های انتخاب شده دارای تهویه مطبوع هستند، حتی بیشتر از اقامت خود در هتل لذت خواهید برد. برای کمی سرگرمی، میهمانان تلویزیون کابلی در اتاق‌ها در اختیار دارند. وای فای رایگان نیز در اتاق‌ها موجود است. نگران تشنگی خود نباشید زیرا در اتاق‌ها یخچال و قهوه ساز یا چای ساز در نظر گرفته شده است. تخت‌ها دارای روتختی هستند. وسایل حمام به اندازه سایر وسایل مهم هستند و سشوار و حوله‌های حمام در اتاق‌ها در نظر گرفته شده است. خانه‌داری روزانه ارائه می‌شود و می‌توان اتو و میز اتو را درخواست کرد.

رستوران هتل


هر روز صبح می‌توانید روز خود را با یک صبحانه خوشمزه در هتل Hotel Starplaza Ikebukuro Tokyo شروع کنید. روزهای تعطیل خود را بدون قهوه صبحگاهی که هر روز صبح در کافه موجود است شروع نکنید. تعدادی از گزینه‌های عالی برای غذاخوری در هتل به شما اطمینان می‌دهد که همیشه انتخاب‌های خوشمزه‌ای خواهید داشت. در هر زمانی از شبانه روز، می‌توانید یک میان وعده را در دستگاه‌های خودکار هتل سرو کنید.

فاصله هتل استار پلازا ایکبوکورو توکیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک اوئنو: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا میجی جینگو: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی توکیو: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش اوئنو: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد سنسوجی: ۱۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است